MuscleMeat

BCAA Tabs

Bezoekers in dit topic

IntrepidBe

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
44
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik zou mij BCAA taps willen aanschaffen, nu zit ik hier te kijken op 2 webshops: Body&Fit en XXL.

B&F verkoopt tabs 500stuks voor 19€, XXL 200 tabs voor 21,95€.

De tabs van XXL zijn 1000mg/tab terwijl die van B&F 550mg/tab zijn. Beide merken schrijven een dosis van 4 tabs voor en 4 tabs na een training voor. Volg je deze doseringen heb je bij XXL nutrition wel bijna het dubbele aantal BCAA's binnen. Maar is dit nodig? Of is de hoeveelheid BCAA's van B&F reeds voldoende op een dag?

Omgerekend is B&F sowieso wel de goedkoopste ... iemand ervaringen mee?
 
Body en Fit was hier voorheen sponsor, totdat bleek dat ze klanten oplichtte. Derhalve raadt iedereen hier XXL aan.
 
Body en Fit was hier voorheen sponsor, totdat bleek dat ze klanten oplichtte. Derhalve raadt iedereen hier XXL aan.

...en iedereen hier raadt bcaas af
 
Ik zou mij BCAA taps willen aanschaffen, nu zit ik hier te kijken op 2 webshops: Body&Fit en XXL.

B&F verkoopt tabs 500stuks voor 19€, XXL 200 tabs voor 21,95€.

De tabs van XXL zijn 1000mg/tab terwijl die van B&F 550mg/tab zijn. Beide merken schrijven een dosis van 4 tabs voor en 4 tabs na een training voor. Volg je deze doseringen heb je bij XXL nutrition wel bijna het dubbele aantal BCAA's binnen. Maar is dit nodig? Of is de hoeveelheid BCAA's van B&F reeds voldoende op een dag?

Omgerekend is B&F sowieso wel de goedkoopste ... iemand ervaringen mee?

Onze BCAA tabs bevatten 1200mg BCAA's en niet 1000mg ;) [Link niet meer beschikbaar]

Daarbij zijn het gefermenteerde BCAA's uit planten en geen gehydroliseerde BCAA's uit dierlijke resten. Wij adviseren altijd een dosering van minimaal 5 gram.
 
Bcaa= geld weggooien
 
3 gram bcaa's zorgen voor voldoende protein synthesis. Het enige moment waarop bcaa's te pas zouden komen is wanneer je geen eiwitten kunt binnen krijgen.
Als je bijvoorbeeld bcaa's gaat nemen met een maaltijd doet het geen enige flikker.

En daarnaast zou ik gewoon daarvoor een shake kopen in plaats van 3 aminozuren.
 
Als je voeding in orde is is bcaa nergens voor nodig, tenzij je echt topsport doet of wedstrijden bodybuilden doet, dan telt iedere % mee en dan gaat die 2% misschien het verschil maken. Anders mehh
 
Als je voeding in orde is is bcaa nergens voor nodig, tenzij je echt topsport doet of wedstrijden bodybuilden doet, dan telt iedere % mee en dan gaat die 2% misschien het verschil maken. Anders mehh

Dit.
 
Ik vind het alleen handig als je bijv op lege maag cardio doet in de ochtend
 
Back
Naar boven