AndroidHealthClinic

BCAA's vragen!!

Bezoekers in dit topic

GZHN

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
2.336
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Ik heb zojuist "BCAA Elite van interActive nutrition" aangeschaft.
1 dosering is 20 gram, maar hier op het board lees ik overal dat 5 gram bcaa's genoeg zijn. dus 15 gram van mijn doseringen zijn gewoon suikers want er zit maltodextrin, citric acid, surcalose en allerlei andere dingen in buiten bcaa's.
Is dit wel goed in de cut?? want het is toch juist dat je na de cardio nog enigzins door gaat met verbranden, als ik dan bcaa's neem direct naar de cardio krijg k 15 gram suikers binnen en heb ik al direct een piek ofniet.

ik neem nu (in de cut):

- direct voor de KT 1 dosering (20gram) BCAA's.
KT is dan 60 minuten.
daarna doe ik 30 tot 45 minuten cardio.
- en dan direct na de cardio nog 1 dosering(20gram) BCAA's.
- dan 30 minuten later me whey + me post workout meal (meestal rijst en gebakken tonijn met groentes)


Samenstelling:
Elke scoop van 20 gram
L-glutamine 5000 mg
L-Leucine 2250 mg
L-Valine 1500 mg
L-Isoleucine 1250 mg
L-Glycine 2500 mg
Sodium Phospate 100 mg
Potassium Phosphate 100 mg
D-Pinitol 16 mg
Bioperine 2 mg

dit is bijelkaar 12,7 gram bcaa's
dus 17,8 gram zijn suikers :s
 
Volgende keer kan je inderdaad beter een echt BCAA product nemen. Kijk bijvoorbeeld eens naar BCAA Powder. Per dosering van 5 gram bevat het 4,9 gram BCAA's. We gebruiken dus heel weinig smaakstoffen maar onze BCAA Powder heeft toch een erg lekkere smaak.

BCAA Recovery Formula en PeptoPro zijn ook prima producten voor in de cut. En ook allemaal met minimale hoeveelheden smaakstof erg lekker gemaakt.
 
Volgende keer kan je inderdaad beter een echt BCAA product nemen. Kijk bijvoorbeeld eens naar BCAA Powder. Per dosering van 5 gram bevat het 4,9 gram BCAA's. We gebruiken dus heel weinig smaakstoffen maar onze BCAA Powder heeft toch een erg lekkere smaak.

BCAA Recovery Formula en PeptoPro zijn ook prima producten voor in de cut. En ook allemaal met minimale hoeveelheden smaakstof erg lekker gemaakt.

+1, is een aanrader :D
 
ja, ik heb de pot al geopend, dus beter maak ik hem gewoon op en wordt me volgende BCAA zonder toegevoegde suikers enzovoort.
toch wel jammer dat ik nu suikers direct na de training binnenkrijg.
ik zal 1 van die 2 producten proberen na deze. dankjewel
 
ja, ik heb de pot al geopend, dus beter maak ik hem gewoon op en wordt me volgende BCAA zonder toegevoegde suikers enzovoort.
toch wel jammer dat ik nu suikers direct na de training binnenkrijg.
ik zal 1 van die 2 producten proberen na deze. dankjewel
 
GZHN; Samenstelling: [B zei:
Elke scoop van 20 gram[/B]
L-glutamine 5000 mg
L-Leucine 2250 mg
L-Valine 1500 mg
L-Isoleucine 1250 mg
L-Glycine 2500 mg
Sodium Phospate 100 mg
Potassium Phosphate 100 mg
D-Pinitol 16 mg
Bioperine 2 mg

dit is bijelkaar 12,7 gram bcaa's
dus 17,8 gram zijn suikers :s

U mad bro?

Hoe kan er 12,7g bcaa's EN 17,8g suikers (samen meer dan 30g, voor degenen die niet goed in wiskunde zijn) in een 'scoop' van 20g zitten? ??? :eek:

Ik ben momenteel ook bezig met het kiezen van een goede bcaa.
Om een goede bcaa keuze te kunnen maken, heb ik een prijs/hoeveelheid verhouding gemaakt van de interessantste bcaa's op de markt.

Toppy
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven