MuscleMeat

Bea's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Ano_1991_9

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
7.419
Waardering
445
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Mkayyy :D.

Heb toch maar besloten om eens mee te doen. Het zal iig goed zijn voor mijn motivatie. Het was wel op voorwaarde dat Rah Rah Man ook meedoet, dan kunnen we iig pics schieten van elkaar wat het een stuk gemakkelijker maakt.

Voor degenen die mijn log niet volgen :

Lichaamsstats :

Gewicht : om en bij de 90kg
BF : max 12%
Lengte : 1.87
Bovenarm : 42cm
Onderarm : 34-35cm
Calves : 43 cm ( k*t)
Bovenbenen : 63-64cm
Middel : 84 cm atm :(. Het is wel avond, s'ochtends is het normaal 82-83. Maar zou deze graag naar 80 of iets minder krijgen.

Borst :110-114cm
Schouders : 135 cm ( moeilijk te meten :o )



Stats :

BP : ( gisteren gezet ) 1*130
Squat : Heb geen 1 RM iig, doe altijd 10-reppers, max was 10*110
DL : Meestal 5 reps, max DL was ooit 1*180

Echt maxen doe ik ook zo goed als nooit meer, het is meer blessuregevoelig dan wat anders en het voegt weinig toe als BB'er zijnde.

Trainingstijd :

Denk dat ik in November tegen de 3 jaar aanzit, Ben 3 jaar geleden in November in een gym gaan trainen. Daarvoor wel thuis al wat zitten klooien.

Het plan : Cutten iig :'). En tussendoor misschien nog wat massa meepakken. Zou graag op een mooi 10% uitkomen.

Heb nu blok, ideaal dus om de perfecte BB'ing levensstijl te leiden :D.

Voeding : 2200-2300 kcals pd, max 2500. Het rare is dat ik die 2500 eerder zal eten op rustdagen omdat ik dan vooral meer behoefte heb aan eten.. Erg raar :o.

Qua eiwitten, als ik aan 180 gram kom is het imo al best voor mij :p. Ben niet zo aan al dat overdreven eiwitten eten :'). Training is het belangrijkste imo.

Qua trainingsschema varieert het. Ga gewoon de trainingen posten; Doe ook gewoon altijd waar ik zin in heb. Ga wel proberen 1x Te DL'en , 1 te BP'en en 2x Te squaten per week :). Voor de rest een hoop andere oefeningen errond maar dat post ik hier dan wel :D.


Before pics ga ik niet posten omdat het te lastig is om foto's te trekken :p. Fysiek is gelijkaardig als in de pics, gewoon nog iets buffer iig :).


Anyway op de planning staat morgenochtend een 5km-loop voor het eten, rond 7u :). Ik ga dus bijna mijn bed opzoeken. Het is ook de bedoeling van s'avonds te trainen na het leren iedere keer :).


Grtzz
 
Laatst bewerkt:
succes man
 
Succes kerel!

Morgen plaats ik ook een logje, heb me net ingeschreven ;)
 
Yeah, super dat je meedoet! Moet jou maar eens gaan volgen dan he :p
Succes!
 
Succes man, enne... congrats met ej 130 bench!

next year 150 :thumb:

Ik blijf je volgen man.
 
Succes met de contest!
 
Ik zie dat je ook aandacht besteed aan conditie/cardio. zie je niet veel mensen hier doen. succes in ieder geval , deze ga ik wel volgen
 



Succes kerel!

Morgen plaats ik ook een logje, heb me net ingeschreven



Yeah, super dat je meedoet! Moet jou maar eens gaan volgen dan he
Succes!

Succes man, enne... congrats met ej 130 bench!

next year 150

Ik blijf je volgen man.

Succes met de contest!

Ik zie dat je ook aandacht besteed aan conditie/cardio. zie je niet veel mensen hier doen. succes in ieder geval , deze ga ik wel volgen

Bedankt iedereen :D.

@Hannes : Nice :D, thx man, is iig weer goeie motivatie om ook hard te blijven knallen in de vakantie :p. Ik stel wel voor dat we de pics schieten voor tomorrowland .

@Sjenger : Ja altijd al gedaan iig. Lopen was mijn eerste passie voor BB'ing. Het is ook door het lopen dat ik eindelijk een normaal bf% heb gekregen en ben daar sindsdien ook niet meer mee gestopt, wel in ups en downs iig.

Anyway, vanochtend dus voor het eerst sinds erg lange tijd ochtendcardio gedaan. 5.5km gaan hardlopen, het is toch een stuk anders dan als ik s'avonds ga :p. Het lopen gaat in principe niet echt minder goed heb gewoon wat minder energie iig. Was daarna wel goed wakker .

De training :

Wide grip pull ups :

10*BW
8*BW ( wijdste grip)
8*BW+10kg
5*BW+5kg
4*BW+20kg

Heb iig al beter geweten, het was weer met DB's tussen mijn voeten, lukt vlotter met een dipbelt in Gentbrugge ( train nu in Waregem tijdens het blokken)

DL :

10*100
5*120
5*140
1*160

DB rows :

10*30
10*40
10*44

Standing rear delt fly's :

10*12.5
10*17.5

Lat pulley ( wijdste grip ) :

10*30
10*40
10*50
10*60
10*70
10*80

Seated Machine row ( wide grip ) :

10*50
10*70
10*90

BB shrugs :

10*100
10*120
10*140
8*150
10*100

Double handed DB extensions :

10*30
10*40
10*44

Standing BB extensions :

10*20
10*30
10*40

En nog wat triceps rope pushdowns + weighted crunches & hanging leg raises.

Comment : Aardig :). Zal het morgen wel voelen. De shrugs waren wel goed iig, de pull-ups wat minder. DL goed op techniek, is niet mijn favo oefening atm maar hij moet erin iig.

Voeding :

2153 kcals : 242.6K , 176.7E , 61.2V

Bestond uit volkoren cornflakes ( geen brinta man hier), melk, paella , rijstwafels met pure chocolade + banaan als pre-workout, tonijn, soep en kwark. De soep gooi ik door mijn tonijn ... Klinkt raar maar dan krijg ik die tonijn supergemakkelijk binnen :D. Nu nog wat kwark. Heb iig nog wat marge dus ga er wss nog wat nootjes bijdoen :).
 
Ik volg je, ben benieuwd naar nieuwe fotos :)
 
Respect voor jou dat je zo vroeg al gaat renne. ik zelf doe ook het nodige cardio maar meestal in teamverband. bij een goed lichaam hoort ook goede conditie dus keep up
 
Ik volg je, ben benieuwd naar nieuwe fotos :)

Haha ik ook xd. Is lang geleden dat ik er nog genomen heb iig :'). Hoop op zowat het bf% van op mijn laatste foto uit te komen, liefst nog iets lager en met weer wat meer massa :).

Respect voor jou dat je zo vroeg al gaat renne. ik zelf doe ook het nodige cardio maar meestal in teamverband. bij een goed lichaam hoort ook goede conditie dus keep up

Ja dat vind ik ook iig. BB'ing is voor mij ook een sport iig, en als ik geen 5km meer kan lopen aan een deftig tempo dan gaat het Bb'ing sowieso een tandje lager om die conditie te werken. Het is goed te combineren iig. Je moet al serieus buff zijn voordat massa zich gaat moeien met uithouding.
 
atletisch, sterk, fit en groot - top combi!
 
atletisch, sterk, fit en groot - top combi!

Haha, je bent iig goed in ''de juiste woorden vinden'' Sjaak :p. Maar dat is idd zowat mijn visie op BB'ing. Gewoon een goed buff/droog fysiek en ervoor zorgen dat je fit bent & een goeie conditie hebt ook iig :).
 
Goed dat je meedoet. Heb al wel eens pics gezien en die zagen er prima uit.
Wat ga je je precies op richten de komende weken?
 
En succes natuurlijk. Hoe oud ben je,ook alweer?
 
succes man!
x
 
Goed dat je meedoet. Heb al wel eens pics gezien en die zagen er prima uit.
Wat ga je je precies op richten de komende weken?

En succes natuurlijk. Hoe oud ben je,ook alweer?

Thx :D. Heb nu blok dus ga nu proberen 2 weken goed te cutten. Er staan ook geen zware avonden of feesten op het programma dus dat komt goed uit.

Denk dan tijdens de examens gewoon proberen onderhouden, trainen heeft dan echt een 2de plaats iig. Maar als dat mijn enige ontspanning is zou ik toch ook wel minimum 3x pw moeten kunnen gaan. ( is mij de vorige examenperiode ook gelukt).

Na de examens is het iig een weekend feesten :o En dan weer vakantiejob. In die periode even bulken en dan nog wat cutten tot als de pics genomen moeten worden :p. Maar voorlopig dus gewoon 2 weken cutten. ( ik cut echt bijna nooit dus het is redelijk lastig voor me :p)

Nu nog 19 :), word er 20 in Juli :(.

succes man!
x

Thx bro!
 
Back
Naar boven