MuscleMeat

Bea's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Ik doe ook geen speciale dingen qua eten. Misschien de vrijdag wat minder drinken en that's it. Hoe ik op de foto's kom, is hoe ik er gewoon bijsta en geen momentopname. Stuur dan wel nog eens je adres in een pm hé en om hoelaat moet ik er zijn?

Check :p. Wel proberen heel clean te eten de dag ervoor en dan idd proberen zo weinig mogelijk water te drinken. Maar 20u wordt echt lastig :p.

Sta smorgens ook gewoon meestal shredded genoeg, toch zeker met het licht dat ik heb in die badkamer :D. Moet maar voldoende zijn. Rode wijn voor de vains is wel geen slecht idee bij mij , aangezien ik niet zo heel vasculair ben. Hopelijk heeft mijn buurtwinkel in Dampoort dat xd.

Lloret was zeker lachen! alleen echt totaal niet op voeding gelet of training, daardoor is m'n discipline nu best wel gedaald.. baal d'r echt van, moet ook veel werken waardoor ik overdag niet echt precies weet wat voor kcals ik binnen krijg. maargoed, ik ben nog niet weer terug aangekomen, dus dat is mooi!

heb je je doel kwa vetpercentage al wel te pakken? anders lijkt me cardio nog wel verstandig toch?
ooh wacht, verkeerd gelezen :D.

hoe zit je nu eigenlijk met je voeding? op of onder onderhoud?

Zo hoort het iig :p , hoe kan je nu ook in lloret op je voeding letten. Nuja wij hadden een hotel en ik kon daar wel nog goed eten :p. Maar voor de rest gewoon boozen natuurlijk :'). Lol niets aankomen van zo'n reis, dat is bij mij niet het geval helaas :(.

Werken zuigt :p, gelukkig is het morgen mijn laatste dag :D.

Op en onder :). Verjaardag zat ik er iets boven, vandaag zeker eronder en morgen ook erop of eronder. Misschien zelfs lichtjes erboven. Moet gewoon mijn shape van nu vasthouden en het zou moeten in orde komen. Qua bf% sta ik nu echt op mijn laagste ooit... :).

Njah als je je niet erop gefocused hebt op low/high/med carb te gaan etc. lijkt me echt carb laden enzo niet van toepassing, hou het maar bij red wine, pre/w, choco voor de pumpz&vainez

Ja die rode wijn ga ik iig zeker proberen. Eerst nuchtere foto's en dan wat rooie wijn in mijn karrie gieten :D. Lol ga er wss ook goed licht van zijn om rooie wijn te drinken zo vroeg op de ochtend.

Heb er voor de rest wel vertrouwen in, verlies altijd veel vocht snachts. Dus als ik nu gewoon vrijdag in de vm 2-3l drink en dan niet meer tot de dag erna zal al het vocht wel geloosd zijn. Hopelijk werkt die rode wijn goed :p. Ben al vasculairder gewoon omdat ik droger sta, dus hopelijk wordt het met die rode wijn nog een beetje beter :).

Vanochtend nog rug getrained, 60 pullups en deadlift / traps /triceps. Legs zijn ier ook goed uit nog. Hopelijk ogen ze zaterdag niet te dun :p ( is mijn grootste vrees iig). Ik vind ze best goed in evenwicht maar heb eigenlijk lange benen en vrees ervoor dat ik daarop wel punten ga verliezen.

Maar /care, de hele weg ernaartoe heeft me weer wat meer discipline gebracht en meteen ook een nog lager bf% :D.
 
Zo hoort het iig :p , hoe kan je nu ook in lloret op je voeding letten. Nuja wij hadden een hotel en ik kon daar wel nog goed eten :p. Maar voor de rest gewoon boozen natuurlijk :'). Lol niets aankomen van zo'n reis, dat is bij mij niet het geval helaas :(.

Werken zuigt :p, gelukkig is het morgen mijn laatste dag :D.

Op en onder :). Verjaardag zat ik er iets boven, vandaag zeker eronder en morgen ook erop of eronder. Misschien zelfs lichtjes erboven. Moet gewoon mijn shape van nu vasthouden en het zou moeten in orde komen. Qua bf% sta ik nu echt op mijn laagste ooit... :).


ja, daar heb ik wel geluk mee gehad, vreesde ook dat mn gewicht toch wat omhoog was gevlogen, viel dus gelukkig heel erg mee! maar je eet ook vreselijk weinig had ik het idee, eigenlijk alleen 's ochtends en 's avonds... en soms eens een stuk stokbrood tussendoor, dus opzich is het zo gek nog niet :p

ben je nu al klaar met werken? lekker man, en nu dus gewoon vakantie?

ben wel benieuwd, ook naar de foto's, wanneer worden ze geschoten? daal je eigenlijk nogsteeds in bf? omdat je vaak toch onder je onderhoud eet..
 
ja, daar heb ik wel geluk mee gehad, vreesde ook dat mn gewicht toch wat omhoog was gevlogen, viel dus gelukkig heel erg mee! maar je eet ook vreselijk weinig had ik het idee, eigenlijk alleen 's ochtends en 's avonds... en soms eens een stuk stokbrood tussendoor, dus opzich is het zo gek nog niet :p

ben je nu al klaar met werken? lekker man, en nu dus gewoon vakantie?

ben wel benieuwd, ook naar de foto's, wanneer worden ze geschoten? daal je eigenlijk nogsteeds in bf? omdat je vaak toch onder je onderhoud eet..

Toch niet gedaan met werken '-.- , normaal gingen we ma-di-woe gentse feesten maar nu belt men pa en mijn nonkel vraagt of ik ma di woe kan helpen werken bij hem. Ik kan natuurlijk geen nee zeggen... ( iets wat ik dus echt haat aan mezelf). Valt mooi in het water, kan echt iemand vermoorden nu, niet normaal. Nuja daarna festival. Maar heb er echt geen zin in, ga het mss toch nog afbellen , al mijn maten kunnen nu dus ook niet naar de gentse feesten, echt zuigen dit.

Sta nu toch duidelijk op mijn laagste bf% ooit. Aders op mijn biceps komt erdoor :p, en normaal heb ik die nooit :). ( ik heb er eerder op mijn onderbuik dan op mijn biceps). Weet niet hoelang ik het bf% ga kunnen volhouden maar shoot is morgen dus dan zou het wel goed moeten zitten :).
 
Toch niet gedaan met werken '-.- , normaal gingen we ma-di-woe gentse feesten maar nu belt men pa en mijn nonkel vraagt of ik ma di woe kan helpen werken bij hem. Ik kan natuurlijk geen nee zeggen... ( iets wat ik dus echt haat aan mezelf). Valt mooi in het water, kan echt iemand vermoorden nu, niet normaal. Nuja daarna festival. Maar heb er echt geen zin in, ga het mss toch nog afbellen , al mijn maten kunnen nu dus ook niet naar de gentse feesten, echt zuigen dit.

Sta nu toch duidelijk op mijn laagste bf% ooit. Aders op mijn biceps komt erdoor :p, en normaal heb ik die nooit :). ( ik heb er eerder op mijn onderbuik dan op mijn biceps). Weet niet hoelang ik het bf% ga kunnen volhouden maar shoot is morgen dus dan zou het wel goed moeten zitten :).

aah das wel vervelend ja.. uiteindelijk zijn het maar 3 daagjes werken, maar dat je dan net de gentse feesten mist is wel echt k*t. ik zou toch proberen af te zeggen bij je pa, maargoed, die keuze laat ik natuurlijk aan jou over.

aders op biceps zijn altijd zo gruwelijk he, hoop dat die er ook beetje uit komen bij de shoot! ben wel benieuwd, ben je veel gegroeid in vergelijking met de foto's uit je galerij (de laatste paar natuurlijk)? vond je daar al wel echt mooi fysiek hebben, vooral met die lage bf
 
Wanneer worden wij eigenlijk verwacht bij u? Gaan we daarna nog trainen? Zoja, waar trainen? :)
 
aah das wel vervelend ja.. uiteindelijk zijn het maar 3 daagjes werken, maar dat je dan net de gentse feesten mist is wel echt k*t. ik zou toch proberen af te zeggen bij je pa, maargoed, die keuze laat ik natuurlijk aan jou over.

aders op biceps zijn altijd zo gruwelijk he, hoop dat die er ook beetje uit komen bij de shoot! ben wel benieuwd, ben je veel gegroeid in vergelijking met de foto's uit je galerij (de laatste paar natuurlijk)? vond je daar al wel echt mooi fysiek hebben, vooral met die lage bf

Zou eigenlijk nee moeten zeggen maar ik vind gentse feesten echt geen excuus.. Het is ook familie he. Achjah, was eerst echt wel pissed, heb nu 1tje gepaft en het gaat al weer veel beter :o. Hatelijke zaken gewoon, weet ik dit 2 weken op voorhand dan is het absoluut niet erg. Maar als je 3 weken uitkijkt naar die gentse feesten is het dus echt wel balen :(. Maargoed weer wat geld dat gaat vliegen op tomorrowland :D.

Hij komt niet extreem uit maar is toch soms duidelijk zichtbaar :D. Vroeger was dat totaal niet het geval, enkel bij het trainen zag ik hem soms.

Weet het eigenlijk zelf niet goed. Is ook voor de spiegel in Gent getrokken en die thuis geeft ook een ander beeld. Ik ben sowieso nog iets droger dan daar normaal gezien. Maar ik denk ook wel dat ik nog wat massa gepakt heb, vooral op de delts /rear delts dan. Legs zijn ook duidelijk wat verbetert, alhoewel ik daar toch sowieso punten op ga verliezen :(. Upp chest ook iets beter. Ik hoop iig dat het een stukje beter is dan op die foto maar ik denk van wel. Weeg nu 85kg bij ik gok 10% en ik woog op die foto 84kg bij 12% fso. Klein verschil maar het gaat toch weer om 1a2kg VVM en als je droog staat is die al snel merkbaar :).
 
Kvrees dat ik mij naast u een fatass ga voelen haha :D

@ Yosh, we zouden rond 9uur bij Jonas moeten zijn. En het is een kwartiertje rijden van u thuis...
 
Jonas, waar gaan we eigenlijk trainen? In de Pinte?

Een maat zou ook willen mee trainen als het niet in de Pinte is, anders komt die zelf wel naar de Pinte. Ik ga denkik zelf al voedsel klaarmaken, bespaard u ook wa kosten he! ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 20:08 ----------

Oja, wat gaan jullie trainen?

Ik ga deadliften + chinnen + row variant + isolatie/pump shit doen, kort maar intens :)

Bench techniek en andere dingen kan je ook altijd keer tone
 
Kvrees dat ik mij naast u een fatass ga voelen haha :D

@ Yosh, we zouden rond 9uur bij Jonas moeten zijn. En het is een kwartiertje rijden van u thuis...

Zal wel niet :p, je gaat meer punten scoren op massa. Ik moet het wel doen met mijn bf%, 85kg is nog altijd niet zo heel veel bij 1.87.

Jonas, waar gaan we eigenlijk trainen? In de Pinte?

Een maat zou ook willen mee trainen als het niet in de Pinte is, anders komt die zelf wel naar de Pinte. Ik ga denkik zelf al voedsel klaarmaken, bespaard u ook wa kosten he! ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 20:08 ----------

Oja, wat gaan jullie trainen?

Ik ga deadliften + chinnen + row variant + isolatie/pump shit doen, kort maar intens :)

Bench techniek en andere dingen kan je ook altijd keer tone

Ik dacht Gentbrugge Yosh, is een 4tal kilometer van mijn kot... De pinte is een eind rijden he :p.

Gewoon FB denk ik :) Pompen. In functie van de 2de foto's gewoon :p. Heb nog niets speciaal in gedachten.

Qua eten ok, denk 2000 kcals vandaag met veel eiwit. Drank in de vm 2liter gedronken na 3u enkel nog 2 cola lights ( collega's trakteerden omdat het mijn laatste dag was). Ga wel nog honger hebben nu maar ach :p.

Ook nog eens kijken of ik een fles rode wijn vindt.. Moet ik dat vanavond drinken of morgenochtend btw? :p
 
vanavond voor het slapen en 20 min voor shoot, dan pompen met high reps, low weight, lets go! :)
 
Zet ook keer wat straffe koffie (indien mogelijk) :D
 
vanavond voor het slapen en 20 min voor shoot, dan pompen met high reps, low weight, lets go! :)

Dus toch nog voor het slapen, lol dan ga ik hier eentje moeten meepakken :p.

Gewoon 1st ochtendpics maken nuchter denk ik met rode wijn. En daarna goed gaan pompen in de gym en erna terug pics maken :p. De pomp zou er nog moeten inzitten als we een beetje doorrijden :D. Dan een vergelijking maken iig. Ik heb het sowieso een stuk meer voor het droge en vind altijd dat ik er s'ochtends het best bijsta.. We zien wel he :D. Wordt iig chill.

Trouwens als je iets van eten nodig hebt zeg het nu he.. Bij mij wordt het improviseren. Heb daar altijd tonijn staan. Maar heb er lang niet gezeten en er is dus geen food aanwezig. Ik heb ook s'avonds barbecue dus ga overdag niet zo heel veel binnen spelen.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 21:34 ----------

Zet ook keer wat straffe koffie (indien mogelijk) :D

Was ik sowieso van plan haha :D.
 
Ik ga een dumbbelletje van 10 kg meehebben (en yosh ook denk ik), dan kunnen we ook voor de eerste pics nog wat pompen.
Voor eten moet je naar mij niet kijken, alles staat klaar haha :D
 
Pompuh voor de foto? Is dat niet cheaten?
Ik ga jullie aangeven bij big T :(
 
Ik ga een dumbbelletje van 10 kg meehebben (en yosh ook denk ik), dan kunnen we ook voor de eerste pics nog wat pompen.
Voor eten moet je naar mij niet kijken, alles staat klaar haha :D

Nice :D. Haha ook chill :p, heb een fornuis en stuff moest je dat nodig hebben :p.



Pompuh voor de foto? Is dat niet cheaten?
Ik ga jullie aangeven bij big T :(

Je bent gewoon Jaloers Markie :D
 
Mijn hoofd doet pijn :(
 
Uitgedroogd! :D

Succes met de foto's, ik ben benieuwd :cool:
 
Zou eigenlijk nee moeten zeggen maar ik vind gentse feesten echt geen excuus.. Het is ook familie he. Achjah, was eerst echt wel pissed, heb nu 1tje gepaft en het gaat al weer veel beter :o. Hatelijke zaken gewoon, weet ik dit 2 weken op voorhand dan is het absoluut niet erg. Maar als je 3 weken uitkijkt naar die gentse feesten is het dus echt wel balen :(. Maargoed weer wat geld dat gaat vliegen op tomorrowland :D.

Hij komt niet extreem uit maar is toch soms duidelijk zichtbaar :D. Vroeger was dat totaal niet het geval, enkel bij het trainen zag ik hem soms.

Weet het eigenlijk zelf niet goed. Is ook voor de spiegel in Gent getrokken en die thuis geeft ook een ander beeld. Ik ben sowieso nog iets droger dan daar normaal gezien. Maar ik denk ook wel dat ik nog wat massa gepakt heb, vooral op de delts /rear delts dan. Legs zijn ook duidelijk wat verbetert, alhoewel ik daar toch sowieso punten op ga verliezen :(. Upp chest ook iets beter. Ik hoop iig dat het een stukje beter is dan op die foto maar ik denk van wel. Weeg nu 85kg bij ik gok 10% en ik woog op die foto 84kg bij 12% fso. Klein verschil maar het gaat toch weer om 1a2kg VVM en als je droog staat is die al snel merkbaar :).

ja snap ik wel, voor familie doe je zoiets natuurlijk wel.. tomorrowland lijkt me wel tof man! ik ben helemaal niet zo een festivalganger, maar bepaalde dingen lijken me wel echt heel vet!

ooh dan heb je niet heel veel gegained inderdaad, maar op wat voor een tijdsbestek is dat dan? ik vind dat je er met 12% toch al wel goed bij staat moet ik zeggen, ben benieuwd naar die 10% met wat extra vvm, gaat er wel mooi uitzien. zoals je zelf ook al zij denk ik dat je toch wel groot verschil gaat zien dan met die vorige foto, vooral omdat je nu nog droger bent.
 
Tromgeroffel! Ben erg benieuwd hoe die 85kg @10% @1,87 er uit komt baas, klinkt goed op papier.
 
ja snap ik wel, voor familie doe je zoiets natuurlijk wel.. tomorrowland lijkt me wel tof man! ik ben helemaal niet zo een festivalganger, maar bepaalde dingen lijken me wel echt heel vet!

ooh dan heb je niet heel veel gegained inderdaad, maar op wat voor een tijdsbestek is dat dan? ik vind dat je er met 12% toch al wel goed bij staat moet ik zeggen, ben benieuwd naar die 10% met wat extra vvm, gaat er wel mooi uitzien. zoals je zelf ook al zij denk ik dat je toch wel groot verschil gaat zien dan met die vorige foto, vooral omdat je nu nog droger bent.

Tromgeroffel! Ben erg benieuwd hoe die 85kg @10% @1,87 er uit komt baas, klinkt goed op papier.

Is wel goed gelukt boys :D. Rug minder de rest is nice :').
 
Back
Naar boven