AndroidHealthClinic

Beast training!

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
0
Ola,

ik weet niet hoe het met jullie zit. Maar ergens halverwege mijn training als ik op dreef ben, voel ik me gewoon een beest. Ik heb hetr gevoel dat ik de hele wereld aankan, ik noem het maar pump high. Iemand anders ook deze ervaring? Of ben ik gewoon wat freaky?

Grtz

Als me spieren opgepomt zijn , en ik loop door de sportschool naar me volgende oefening ,voel ik als KING-KONG,,,,

freak :lifter: :D

nee ken t wel een beetje, als je net lekker in je trainng zit dan ben je uitermate gedreven in wat je doet en helemaal gefocussed. anders dan als je er niet in zit. je voelt je supergemotiveerd en je zelfvertouwen stijgt op dat moment idd naar ongekende hoogten.

maar nee sorry, ken t niet;)

Laatst bewerkt:
Neen, ik ken het ook niet.. Ik voel me altijd een beest..

Serieus...

ja k kennet wel.. als ik lekker in me vel zit en me spieren zijn goed opgepompt en ik ben lekker bezig ... heb ik dat ook.

dat ken ik ook; spieren zijn opgewarmd; aderen opgezwollen en je hebt het geoel dat je alles zwaarder kan

Heeft veel te maken met een vorm van extase en adrenaline.
Ga er mee door! Het is een goede motivatie om alles uit je training te halen! Maar zorg dat je omgeving er geen last van heeft!

Originally posted by Bodyman
Dat je niet allerlei rare aapgeluiden erbij gaat maken en net doet of je een gorilla bent.

Die aapegeluiden tot daar toe! Ik bedoel dat je je omgeving in de gym niet gaat intimideren, of newbie's gaat afschrikken.

Het zal wel van de erdophine zijn of zo, maar als ik echt zwaar pak, ben ik toch echt high, ik maak meestal wel geluid tijdens mijn trainen, krijg altijd te weinig lucht, meer gemormel

Grtz

Originally posted by Riki
Ola,

ik weet niet hoe het met jullie zit. Maar ergens halverwege mijn training als ik op dreef ben, voel ik me gewoon een beest. Ik heb hetr gevoel dat ik de hele wereld aankan, ik noem het maar pump high. Iemand anders ook deze ervaring? Of ben ik gewoon wat freaky?

Grtz
freaky? ik vind je eerder triest als ik dit zo lees.....

Ik ervaar het niet als triest, ik voel het zo, iedereen is anders vandaar mijn vraag.

Grtz

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven