XXL Nutrition

Beast's groeiformula voor de winter! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
**********
 
Laatst bewerkt:
Je zal geen stabiele bloedwaardes hebben, je moet maar voor jezelf kijken of het werkt.

Anders moet je je gewoon je enanthaatjes per 4dagen doen dan kan je je Masteron eod doen lijkt me een simpele oplossing voor je probleem.
 
Lekker dat je weer kan trainen en kuren natuurlijk. Waarom de masteron in de winter erbij?
Succes met je kuur gozer. dat wordt zeker weer lekker knallen!!!
 
******
 
Laatst bewerkt:
Whaha kun je het weer niet laten voor een test/tren combo te gaan :P

Ziet er goed uit hoor, alleen denk ik niet dat de masteron veel toegevoegde waarde heeft in een bulkkuur. Zelf zou ik eerder kiezen voor een kickstart met T-bol ofso, maar dat is persoonlijk :)

Succes in elk geval:thumbup:
 
Ja mijn vraag omdat masteron toch vaak in een cuttingscycle vind en ik dacht winter dus flink massa aanzetten...
Maar ziet er voor de rest goed uit gozer!!!
 
vind niets mis met masteron..aas doet zn werk wel..je voeding bepaald welke richting je uit wil met je kuur..als kwaliteitsgains--> VVM je doel is..kun je zelfs bulken met test/masteron imo....de gains zullen misschien niet zo overweldigend zijn als een test/deca stack..maar het ligt er gewoon aan wat je doelen zijn..

prima kuurtje..al ben ik van mening dat je de masteron minimaal op 100mg eod moet zetten..dus 400mg ew..

succes bro
 
synergie tussen tren en masteron is trouwens ook zeer goeie shit..rockhard..
 
Dit las ik over masteron, nu ga ik de test en trenbolone op 625/500 doseren, ik doe dit door gewoon tss elke inject 2 dagen te laten, dus maandag 250/200, donderdag 250/200 en zondag 250/200 en zo verder, nu wou ik vanaf week 4of 5 daar ook nog telkens 100mg masteron bijzetten, omdat ik toch al 3 x per week shot zou ik het k*t vinden om daartss nog es telkens om de dag die masteron te zetten.
wat vinden jullie daarvan?[/QUOTE]


Neem gewoon een 5ml spuit en gooi daar je test, tren en masteron in.
No problem,scheelt weer wat prikjes
 
*******
 
Laatst bewerkt:
Ziet er lekker uit kerel, alleen zou ik de tren ook frontloaden samen met de test
 
1: whey 30gr+weight gainer+grijs brood met kipfilet
2: pasta + rundsgehakt of koolvis of kip + ketchup
3: pasta + rundsgehakt of koolvis of kip + ketchup
4: 30gr whey + weight gainer
4: rijst + rundsgehakt of koolvis of kip + blik ananas
5: pro 80 30gr + weight gainer

imo te weinig vaste voeding
 
idd te weinig vaste voeding en tijdens een kuur zit ik op 7 a 8 maaltijden per dag. Sta jij laat op of zit er zoveel tijd tussen het eten in?
 
********
 
Laatst bewerkt:
te weinig vaste voeding vind ik dit niet.
k haal 100gr eiwit uit shakes en 200 uit voeding

smorgens eet ik al volkoren grijs brood, en dan nog 3 vaste maaltijden met vlees, pasta/rijst en groenten.

per dag maakt dit 500gr pasta , 500gr kip,200gr runds, 125gr rijst, 150gr kipfilet (boterham) groenten, veel water en 3 shakes...

en ik sta al soiezo 8uur aan een machine waar ik geen tijd heb om met me vorkje te eten enzo, dus doe ik met shakes en/of boterhammen in de vlugt..

maar zoals ik al zei, dit was een VOORBEELD van wat ik ongeveer ga eten, moet dit nog gaan bespreken

Ok duidelijk maar 5 maaltijden vind ik aan de weinige kant. dan kan ik concluderen dat er heel veel tijd tussen de maaltijden zit want je staat om 8.00 al achter de machine...
 
shakes zijn geen maaltijden
nuja ik snap het best dat als je aan de band werkt dat dit erg moeilijk is
het is altijd wat compromissen vinden...
succes kerel
 
shakes zijn geen maaltijden
nuja ik snap het best dat als je aan de band werkt dat dit erg moeilijk is
het is altijd wat compromissen vinden...
succes kerel

Je hebt ook maaltijdvervangers in een shake....
 
week 12-16: 50mcg IGF per dag

waarom de igf niet vanaf week 10?
zou hem ook hoger doseren en PWO zetten.

ben je ook nog van plan de Igf in een later stadium terug te laten komen?


ziet er iig lekker uit...
succes kerel.
 
Back
Naar boven