Fitness Seller

becel voor een goed en gezonder leven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kitejohan

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
26
Waardering
0
moet je voor de grap eens naar www.becel.nl gaan ,en die voedings wijzer invullen .
je kan wel lachen om de uitkomst :D :lifter:
groetjes johan
 
Hihihi ik had express de boter weggelaten, denk dan krijg ik wel op mijn flikker dat ik te weinig vetten gebruik... maar nee hoo, niks dan lof voor mij :p
 
hehe ff wat quotes:
Uw totaal aantal kilocalorieën: 3622
--------------------------
Advies: Uw voeding bevat een (te) ruime hoeveelheid calorieën. Als u deze niet echt gebruikt als energiebron, bijvoorbeeld voor sporten, kunt u gemakkelijk te zwaar worden. Onder de info-knop in dit programma kunt u onder 'gezonde voeding' kijken welke hoeveelheid calorieën dagelijks wordt aanbevolen in een gezond eetpatroon.

------------------
Advies: Het enige advies wat we u kunnen geven is: Ga zo door! We komen ze nog maar weinig tegen, de Nederlanders die én de juiste hoeveelheid vet gebruiken én daarbij ook nog de ideale hoeveelheid verzadigd vet. Dit is een complimentje waard. Gefeliciteerd!
--------------
Een gezond gewicht voor u ligt tussen de 70 kg en de 94 kg. Uw gewicht is iets te hoog. Probeer voor uw gezondheid in ieder geval niet zwaarder te worden.
(lol)
---------------
Grappig ook dat ze maximums geven voor sneetjes brood? 5-7 is ideaal? Ik heb er gister 14 op :)
En nog wat dingen..Maar tis ook maar gemaakt voor onwetende niet sportende mensen...
 
Vandaar dat die site zo traag laadde, omdat jij er al op bezig was... :D Zeker op het zelfde tijdstip het reclameblok gezien?

Groetjes! ;)
 
Vanwege de uitgebreide mogelijkheden van dit programma heeft u Internet Explorer versie 5.5 of hoger nodig. Klik op de onderstaande link om de nieuwste versie van Internet Explorer te downloaden. Het resultaat en de tips die u van ons krijgt zijn het meer dan waard!

Download Microsoft Internet Explorer
:finger: Niet-standaard-mogelijkheden zullen ze bedoelen .. Wedden dat als ze er even wat meer aandacht aan hadden besteed, ze met door elke browser begrepen HTML, flash en javascript net zo veel mogelijkheden hadden gehad.
 
Ja veel sites zijn ingesteld op internet explorer only..
In netscape, mozilla, opera of konquerer doen ze t vaak niet..
 
Originally posted by matthieu
Ja veel sites zijn ingesteld op internet explorer only..
In netscape, mozilla, opera of konquerer doen ze t vaak niet..
Vertel mij wat! :D

(ik heb Linux, IE doet het hier niet eens)
 
Ja ik heb zelf een poosje 2 pc's gehad. 1 met slackware 8.0 die ook als server diende. En de andere met windowsxp. Dan deed ik sochtends ff snel internette ofzo op die server omdat die toch aanstond. Dus vandaar dat ik t ook wel weet. Is dan ook wel leuk om naast elkaar websites te vergelijken.
Als je truetype fonts heb geinstalleerd zijn er iig een hoop sites die het dan wel doen.
 
Mijn Opera identificeert zich als IE 5.0, dan zie je iig al vele sites die anders een berichtje sturen dat ze niet werken en met geen mogelijkheid te bewegen zjin om het dan toch maar te proberen. Alleen in dit geval moest het IE 5.5 zijn, en Opera kan zich niet als die versie identificeren. Anders hadi k het nog kunnen proberen. Bijv. de voedingsmeter doet het ook (niet die van Becel, maar http://www.voedingsmeter.nl)
 
Back
Naar boven