MuscleMeat

Breaking News Beckham naar Milan

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Beckham naar Milan

David Beckham gaat waarschijnlijk vanaf januari voor een korte periode bij AC Milan aan de slag. Vice-voorzitter Adriano Galliani verklaarde eerder dat de middenvelder van LA Galaxy al zou komen meetrainen bij de Italiaanse topclub, maar nu lijkt er een samenwerking in het vat te zitten.

De Amerikaanse competitie loopt komend weekeinde ten einde waardoor de Engelsman een lange periode zonder wedstrijdvoetbal zou komen te zitten. Milan biedt nu uitkomst. “De speler zal vanaf januari bij ons gaan trainen én spelen, tot en met het einde van het seizoen”, bevestigde Galliani vlak voordat de selectie van Milan richting Nederland reisde voor de UEFA Cup-ontmoeting met SC Heerenveen.

“Hij is beschikbaar voor zowel de nationale competitie als het UEFA Cup-toernooi”, voegde het bestuurslid eraan toe en benadrukte dat de komst van Beckham puur een sportieve beslissing is. “Dit is geen marketing-actie, maar een mooie mogelijkheid voor ons”, aldus Galliani.

Ook trainer Carlo Ancelotti is in zijn nopjes wanneer de oud-speler van Manchester United het rood-zwart van de Rossoneri daadwerkelijk gaat aantrekken. De coach ziet hierdoor de onderlinge concurrentie alleen maar verzwaard worden. “Voor mij is het geen probleem”, reageerde hij op het nieuws. “De spelers die op de bank zitten moet hierdoor extra hun best gaan doen.”

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Beckham
 
En maar geld verdienen.
 
Brutal transfer.

Wat willen ze met hem? Ze hebben genoeg middenvelders, en in de uefa cup kunnen ze hem niet eens gebruiken.
 
Dacht dat hij aanvankelijk zou overwinteren bij Milan, omdat de Amerikaanse competitie een andere kalender heeft en hij conditie op pijl wil houden. Maar zat er dan wel in dat hij er zou blijven...
 
Lees nu in dat bericht dat hij ook voor de uefa cup kan worden ingezet, vage shit. Dacht dat dat altijd aan het begin van het jaar aangegeven moest worden? :scratch:
 
Lees nu in dat bericht dat hij ook voor de uefa cup kan worden ingezet, vage shit. Dacht dat dat altijd aan het begin van het jaar aangegeven moest worden? :scratch:

alleen als ie al bij een andere club europees voetbal had gespeeld. en hij komt toch in of na de winterstop pas bij milan.
 
Ook al vind ik Beckham een geweldige speler, dit is pure marketing. Goed voor de publicitieit en de Beckham-shirtsverkoop van Milan.

Wat een onzin zeg. Andere voetballers gaan toch ook niet opeens naar Zuid-Amerika om fit te blijven tijdens de winterstop.
 
mooi wat centjes rapen en niet veel doen ...
 
Ga zondag denk ik naar Milaan, dan zeker de wedstrijd Milan - Napoli meepakken. Deze week Bologna - Juve gezien, Nedved 2 goals :(
 
Ja ik zou het ook doen als ik hem was. Nog wat geld scheppen en prachtige ploeg Milan.
 
vage shit ouwe
 
Back
Naar boven