MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Luister aub naar jesaja en luukste...

Je bent voor je leeftijd best goed bezig en probeert er het beste van te maken maar no offence: je zit vooral heel wijs te doen over alles, maar als je de stang ongelijk wil gaan laden en trainen heb je nog geen flauw idee waar je mee bezig bent!

Succes verder.
 
Luister aub naar jesaja en luukste...

Je bent voor je leeftijd best goed bezig en probeert er het beste van te maken maar no offence: je zit vooral heel wijs te doen over alles, maar als je de stang ongelijk wil gaan laden en trainen heb je nog geen flauw idee waar je mee bezig bent!

Succes verder.

Thnx, maar 0.5 kg zal toch niets uithalen? Want meer ongelijkheid komt er niet.
 
Ja goed ik bedoel meer dat je de techniek gewoon perfect onder de knie moet hebben van alle oefeningen voordat je jezelf gevorderd noemt ;)

Maar wat je eigenlijk bedoeld is dat je jezelf dus ook gevorderd vind :)

Mwoah "gevorderd" ik denk het wel. Ik train al meer dan een jaar "serieus" en alle technieken heb ik onder de knie, ik heb toch ook wel redelijk verstand van schema's en eten enzo. :)
 
Mwoah "gevorderd" ik denk het wel. Ik train al meer dan een jaar "serieus" en alle technieken heb ik onder de knie, ik heb toch ook wel redelijk verstand van schema's en eten enzo. :)

euh, dit is snipers log?
 
Mwoah "gevorderd" ik denk het wel. Ik train al meer dan een jaar "serieus" en alle technieken heb ik onder de knie, ik heb toch ook wel redelijk verstand van schema's en eten enzo. :)

:roflol:
 
Jep, jij en sniperx. :roflol:
 
De hele toon vind ik mooi, zou mooier zijn al zou de topic titel al sarcastisch zijn. Mensen lezen: SniperX becoming a beast en denken heuj een grappig topic. Toch succes, ga je volproppen en naar je max toewerken, en nu eindelijk eens over die max heen. Heb het idee dat je dat toch maar weinig doet.
 
Pff man in jou stadium groei je nog van alles. Nu al bezig met allerlei vormen van schema's etc. Waar maak je je druk om. Doe de basis en eet. O ja je doet nog steeds teveel isolatie. 2 oefeningen biceps?

Er is wezenlijk nauwelijks verschil met je oude schema, behalve dat je wisselt qua reps na een paar weken. Alle oefeningen 5 reps dus 11 oefeningen is 33 sets met een behoorlijk hoog % van je 1RM is vragen om blessures en overtraining.
 
Pff man in jou stadium groei je nog van alles. Nu al bezig met allerlei vormen van schema's etc. Waar maak je je druk om. Doe de basis en eet. O ja je doet nog steeds teveel isolatie. 2 oefeningen biceps?

Er is wezenlijk nauwelijks verschil met je oude schema, behalve dat je wisselt qua reps na een paar weken. Alle oefeningen 5 reps dus 11 oefeningen is 33 sets met een behoorlijk hoog % van je 1RM is vragen om blessures en overtraining.

De hammer curls en flyes eruit gooien dan?
 
Squat
Bench
Mp press
Deadlift


Dumbbell Kickbacks
DB curl
Walking Lunges


Com: Chinnen kan niet. Tricep extensions waag ik mij niet aan, dan kan ik beter direct een blessure aanvragen. En Walking lunges voor de raises.

Dit is goed toch? Nog toevoegingen?
 
Die heb ik nog nooit gehoord. Wat is de reden hierachter dan? :rolleyes:

Als je bij elke rep een irritante, niet lekker klinkende, knak hoort, is het niet fijn. Heb er ook al geregeld pijntjes aan overgehouden. Dat wil ik niet.
 
Squat
Bench
Mp press
Deadlift


Dumbbell Kickbacks
DB curl
Walking Lunges


Com: Chinnen kan niet. Tricep extensions waag ik mij niet aan, dan kan ik beter direct een blessure aanvragen. En Walking lunges voor de raises.

Dit is goed toch? Nog toevoegingen?

Misschien ipv Kickbacks, tricep dips, als die nog te licht zijn kan je ze weighted doen.

Voor de rest zitten er mooie compounds in, laten we hopen dat je groeit!
 
Misschien ipv Kickbacks, tricep dips, als die nog te licht zijn kan je ze weighted doen.

Voor de rest zitten er mooie compounds in, laten we hopen dat je groeit!

Ik heb helaas totaal geen mogelijkheid tot dippen/chinnen etc.
 
Dippen tussen 2 bankjes? (Of je bankje en je bed) Gewoon schijven op je schoot leggen, benen op een verhoogd iets en gaan.
 
Ma:
Squat 5x5
Bankdruk 5x5
Row 5x5
Pull ups 3/4 setjes

Woe:
Deadlift opwerken naar 1x5
OH 5x5
Pull up 3/4 setjes

Vr:
Squat 5x5
Bankdruk 5x5
Row 5x5


Waarom probeer je zoiets niet als basis te doen. Kan je nog wat curlszz en fly's toevoegen, eventueel nog wat dippen en je bent in principe klaar.

Maar goed, je bent veel te druk op het internet terwijl je amper goed trainings materiaal hebt, daar zou ik eerst eens aan gaan werken.
 
Ma:
Squat 5x5
Bankdruk 5x5
Row 5x5
Pull ups 3/4 setjes

Woe:
Deadlift opwerken naar 1x5
OH 5x5
Pull up 3/4 setjes

Vr:
Squat 5x5
Bankdruk 5x5
Row 5x5


Waarom probeer je zoiets niet als basis te doen. Kan je nog wat curlszz en fly's toevoegen, eventueel nog wat dippen en je bent in principe klaar.

Maar goed, je bent veel te druk op het internet terwijl je amper goed trainings materiaal hebt, daar zou ik eerst eens aan gaan werken.


Het schema dat Seagal mij gepm'ed heeft ga ik (iets aangepast) denk ik maar volgen als HST.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven