XXL Nutrition

Becoming a beast by bulking and HST (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Weeg je smorgens. Heb al eens eerder gezegd dat je gewicht enorm kan schommelen. Geen waarde aan hechten gap
 
niet blind staren op die kg s.

Vreten en hard trainen, meer hoef je niet te doen.

@ Daster: True.

Uhm, heb je gelijk in. Maar het komt wel verdomd hard aan he.. zeker op deze leeftijd is aankomen niet súper gemakkelijk.
 
Weeg je smorgens. Heb al eens eerder gezegd dat je gewicht enorm kan schommelen. Geen waarde aan hechten gap

Thanks, 's morgens lukt niet. Hmm, misschien maar even keihard door trainen en vreten en over een maandje weer wegen.
 
En wegen in je boxershort. Niet met schoenen etc.
 
Update je signature, Sniper!
 
Update je signature, Sniper!

Ik vind het niet bepaald fijn om dat er in te zetten. Mensen zouden denken dat ik niks eet..
 
uit eigen ervaring heb ik dit toch een beetje voorspeld :P dan dacht ik zo, wat gaat ie in zijn sig zetten als hij minder weegt dan vorige week.
 
uit eigen ervaring heb ik dit toch een beetje voorspeld :P dan dacht ik zo, wat gaat ie in zijn sig zetten als hij minder weegt dan vorige week.

Als het 0.3 kg minder is of zo: /Care. Maar 2.5 kg...
 
Als het 0.3 kg minder is of zo: /Care. Maar 2.5 kg...
Maak je niet druk, komt wel goed, je moet gainen als je zoveel eet, zijn je trainingen ook wel intensief? Ik hoop van wel ;)

Ikzelf ben wat aangekomen maar weet zelf niet of het vet of spieren zijn...
 
misschien eet je toch niet zoveel als je denkt.
 
Trainingen is imo niets mis mee verder. Tenzij het verkeerd is als je vrijwel niet meer kan lopen na een training bv.

Uhm, 4 weken terug at ik op onderhoud. Zoals ik nu eet zit ik daar vrij ver boven. En voorgaande weken at ik precies hetzelfde, maar kwam aan. Ach ja, conclusie: Rare weegschaal.
 
Maakt niet uit snipe, komt wel goed.
 
Koop gewoon een fatsoenlijke weegschaal voor een paar tientjes bij de Kijkshop ofzo... En weeg je gewoon om de maand op een lege maag in de ochtend.
 
2x per week wegen zorgt ervoor dat je je nog meer op je gewicht gaat fixeren, en het stijgt, voor je gevoel, nog minder snel.
 
2x per week wegen zorgt ervoor dat je je nog meer op je gewicht gaat fixeren, en het stijgt, voor je gevoel, nog minder snel.

Hmm, ik bedoelde natuurlijk 1x per 2 weken :).
 
Kom op snipe, pas je signature aan. Je traint voor je zelf, niet voor anderen. Als anderen zeiken van "hij eet niet", lach je ze toch gewoon uit omdat jij zelf wel weet wat je eet.
 
Kom op snipe, pas je signature aan. Je traint voor je zelf, niet voor anderen. Als anderen zeiken van "hij eet niet", lach je ze toch gewoon uit omdat jij zelf wel weet wat je eet.

Done..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven