MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als ik aan de 30 kg zit en het me eenmaal makkelijk afgaat koop ik nieuwe schijven. Van 3 en 5 kg waarschijnlijk. Een rack weet ik nog niet..

Nog een vraag:

Als ik in week 3 en 4; 10 reps moet doen, kan ik dan 3 sets i.p.v. 2 doen? En bij 5 reps in week 5 en 6, kan ik dan ook gewoon 3 sets doen?

Als je geen rack koopt, hoe ga je dan benchen/squatten als je rond de 40-50Kg komt?
 
ik begrijp 1 ding nog niet, over een paar weken squat je dus 30kg...

Hoe was je van plan het gewicht op je rug te krijgen zonder rack.. eerst cleanen, dan overhead pressen, dan laten zakken en heb je hem op je rug ofzo? Lijkt me vrij onmogelijk..

Idem voor de bench press zonder houders.

edit: keranos was me voor;)

edit:
Momenteel bekijken: 10 (10 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,lol
 
Als je geen rack koopt, hoe ga je dan benchen/squatten als je rond de 40-50Kg komt?

Ik weet het allemaal echt niet, misschien koop ik wel z.s.m. een rack, misschien probeer ik toch een gym te betreden. I don't know. Alles wat ik wel weet is dat ik doortrain.
 
Ik weet het allemaal echt niet, misschien koop ik wel z.s.m. een rack, misschien probeer ik toch een gym te betreden. I don't know. Alles wat ik wel weet is dat ik doortrain.

Je zegt net dat het geen hobby is maar een passie, dan meot je je ook zo gedragen door serieus te gaan kijken wat je gaat doen nadat je over de 30Kg komt!
 
Misschien wel leuk om te melden.. Om even aan te geven hoeveel hoger jij kan in gewichten (aangezien je op geen enkele andere manier wilt luisteren).

Mijn zusje (15) weegt denk ik iets in de 40 kilo. Die deadlifte (tilde) 30 kilo ...
Dus even checken hoeveel ze bankdrukte. nou 25 kilo ging haar vrij makkelijk af.

Get the point?:)
 
Misschien wel leuk om te melden.. Om even aan te geven hoeveel hoger jij kan in gewichten (aangezien je op geen enkele andere manier wilt luisteren).

Mijn zusje (15) weegt denk ik iets in de 40 kilo. Die deadlifte (tilde) 30 kilo ...
Dus even checken hoeveel ze bankdrukte. nou 25 kilo ging haar vrij makkelijk af.

Get the point?:)

Ya I get the point. Ik moet écht zorgen dat ik in een gym kom :mad:.
 
Too late.

En ik train door zolang ik het kan. D.w.z. totdat m'n lichaam het niet meer toelaat. Dit is een passie, niet zozeer een hobby..

Hou nou potverdomme is op met hardcore praatjes.. ik word er helemaal schijtziek van. Echt.

edit: Ik weet ook niet hoe ik telkens weer in dit log eindig. Een topicban zou ik heel happy van worden.

edit2: Ik zie dat je van plan bent om echt naar de gym te gaan? Goede zaak.

edit3: Meltdown.
 
Laatst bewerkt:
Mooi, word tijd dat je wakker word! :D Want als je kijkt naar je deadlift filmpje dan zie echt een halve meter aan 1Kg schijfjes per kant van de barbell hangen, dat gaat natuurlijk niet helemaal goed komen zo he! Goed dat je naar de gym wilt! :D
 
Ya I get the point. Ik moet écht zorgen dat ik in een gym kom :mad:.


Goedzo ++ Finally:D

Of je moet kiezen voor homegym.
Ik ben begonnen (eerst natuurlijk de 10kg dumbbells) met 100kg aan gewichten kopen, en een barbell. En kort daarna een benchbankje.

Daar kun je ook een jaar mee verder ;)
 
Van dat Malibu Pilates Bench ding kan je een mooi kampvuur maken met wat vrienden, en gooi al die 1Kg schijfjes er ook maar op! ;) Tijd voor een serieuze (home)gym! :D
 
Haha ben altijd al zo benieuwd geweest hoe Sniper over squatten denkt als hij tegen failure aanzit :D Als het echt een psychische marteling wordt ;)
 
:p. Eerst maar eens m'n ouders overhalen. Maar zo erg kan het niet zijn. Kommop zeg, even 10 min. me heen brengen, na een uur komen ophalen (in een gym wachttijden en zo), en naar huis. Dat 3x per week.. Abonnement wil ik dan desnoods zelf nog wel betalen ook.
 
:p. Eerst maar eens m'n ouders overhalen. Maar zo erg kan het niet zijn. Kommop zeg, even 10 min. me heen brengen, na een uur komen ophalen (in een gym wachttijden en zo), en naar huis. Dat 3x per week.. Abonnement wil ik dan desnoods zelf nog wel betalen ook.

ik zou juist het abonnement bij je ouders vandaan halen en op de fiets naar de gym gaan, lekker hard fietsen, heb je meteen je warming up gedaan.
 
10min auto is al gauw meer dan een half uur fietsen.

stukje stappen en bus geen optie ?
 
Weaksauce. Ik moet elke dag 20min fietsen om naar de gym te gaan.

Achja, snipe geeft aan dat hij naar de gym wilt. Moeten jullie niet ook nog eens moeilijk gaan doen hóe hij naar de gym gaat. Al gaat hij op zen handen en voeten, who cares?
 
Ohja, en bryan;
Zoek wel een goede gym uit, en neem niet gelijk een jaar abbonoment. Toen ik begon met KT leek f4f mij een hele goede 'hardcore' gym + lekker goedkoop. Alleen nu zie ik in dat er eigenlijk niets fatsoenlijks is. En ja, ik heb natuurlijk meteen een jaar abbonoment genomen :D.
 
Hehe ik ben nog aan het zoeken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven