MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
en hij beult zijn benen af met 15kg squats.
 
Wat moeten je ouders wel niet denken als ze erachter komen dat je foto's in je blote lul neemt voor de webcam :roflol:

Ik heb er een zwart blokje voor gemaakt omdat ik de onderbroek verberg...
 
Wat heb jij dan voor string aan? :roflol: Want je zit gewoon je benen alsof je geen onderbroek aanhebt ;)
 
Wat heb jij dan voor string aan? :roflol: Want je zit gewoon je benen alsof je geen onderbroek aanhebt ;)

Kerel, normaal heb ik boxers aan. Maar boeiend. Het gaat om fysiek, niet om andermans kledij. Case closed..
 
Kerel, normaal heb ik boxers aan. Maar boeiend. Het gaat om fysiek, niet om andermans kledij. Case closed..

Waarom nu niet dan? Bij je onderbroek zijn je stekke echt niet dikker ofzo hoor :roflol:
 
00
Nieuwe foto v.d. benen, hierop zie je hopelijk wel dat ik ATTG squat :p.
:D:Dnice try keep squattin'

al dat gezeur, ga gewoon naar een gym en vreet je vol ipv telkens afvallen als je 50kg weegt
en als je dat niet wilt, ook best maar doe dan niet net alsof
 
Laatst bewerkt:
Het zwarte blokje is in ieder geval groter dan op die pic van MarcJ.
 
Sjeeezus, er zit gewoon een onderbroek onder.
 
niks beters de doen dan de grootte van een penis van een 14 jarig jochie te schatten?
 
Sniper, bewaar die foto. Ga DEZE WEEK nog inschrijven bij een gym en ga keihard trainen, vreten en rondnken. Over 2 jaar maak je weer een foto en leg je deze ernaast. Voilá.
 
Sniper, bewaar die foto. Ga DEZE WEEK nog inschrijven bij een gym en ga keihard trainen, vreten en rondnken. Over 2 jaar maak je weer een foto en leg je deze ernaast. Voilá.

:thumbs:
 
idd gewoon morgen nog naar kins gym gaan..


als je ouders niet willen rijden fiets je maar, want als trainen echt zo'n passie van je is heb je dat daar wel voor over.
 
waarom post je steeds pics? Je weet zelf toch ook wel dat jij minstens 1 jaar training nodig hebt om echt een verschil te zien.

en hij beult zijn benen af met 15kg squats.

It's funny coz it's true :D
 
Sjeeezus, er zit gewoon een onderbroek onder.

w9jtlk.png


Waar dan? :roflol:
 
Onder het zwarte blokje Nick Holmes.
Nu genoeg over die foto, back on-topic. I mean it.

Morgen weer knallen.
Net zo'n vol bord leeggegeten dat ik nu buikpijn heb en compleet vol zit
 
Kleine boxer heb je dan aan ;) Maar nu weer ontopic he :D
 
Ik heb rond men 16j ook eens serieuze bulk gedaan en van 50kg naar 60kg gegaan.

Nu ben ik weer aan het bulken en gaat het op hetzelfde tempo.

Volgens mij als je maar goed vreet maakt leeftijd niet zoveel uit.

Aardig slechte stats als je al vanaf je 16e traint :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven