AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Momenteel bekijken: 15 (15 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
sniperx, BoTo+, CocaBusiness, fransm, JWJWJW, kane, Luc M, MichaelSmink, michelvm, Pietje II, seagal+, Terror Hennep, The T one, Usernamed

Very nice dit.

Ik curl even veel omdat ik álles opbouw. Zodra ik op 20 kg zit curl ik waarschijnlijk geen 20 kg, maar ik squat het wel. Idem voor deadlift.
 
Je kan net zo goed zonder gewichten trainen sniper.. k bedoel.. OF je traint zwaar, of je gaat iets anders doen..
 
goede logica man!
jij gaat er komen
 
Je kan net zo goed zonder gewichten trainen sniper.. k bedoel.. OF je traint zwaar, of je gaat iets anders doen..

Of je loopt niet te bitchen en je laat me rustig doortrainen. Gadverdamme, het is mijn leven, niet het jouwe. Of bepaal ik soms ook voor jou wat jij zoal moet doen? Nee? Mooi, jij ook niet voor mij.
 
Momenteel bekijken: 15 (15 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
sniperx, BoTo+, CocaBusiness, fransm, JWJWJW, kane, Luc M, MichaelSmink, michelvm, Pietje II, seagal+, Terror Hennep, The T one, Usernamed

Very nice dit.

Ik curl even veel omdat ik álles opbouw. Zodra ik op 20 kg zit curl ik waarschijnlijk geen 20 kg, maar ik squat het wel. Idem voor deadlift.

Wauw! Pure logica:D

Je bent veel te eigenwijs kerel.. Luister nou gewoon eens naar mensen!

Tis geen schande om af en toe eens iets van iemand aan te nemen..
 
Eigenwijsheid siert normaliter de mens. Wie klakkeloos alles aanneemt schopt het nooit ver.
 
Momenteel bekijken: 15 (15 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
sniperx, BoTo+, CocaBusiness, fransm, JWJWJW, kane, Luc M, MichaelSmink, michelvm, Pietje II, seagal+, Terror Hennep, The T one, Usernamed

Very nice dit.

Ik curl even veel omdat ik álles opbouw. Zodra ik op 20 kg zit curl ik waarschijnlijk geen 20 kg, maar ik squat het wel. Idem voor deadlift.


Very nice, inderdaad. echt vermakend daarom dat 15 leden lezen haha.






Hbe je nog wat spraakmakende theoriën snipe?
 
Of je loopt niet te bitchen en je laat me rustig doortrainen. Gadverdamme, het is mijn leven, niet het jouwe. Of bepaal ik soms ook voor jou wat jij zoal moet doen? Nee? Mooi, jij ook niet voor mij.

Nou, je opent een log op een openbare site.. Dan behoor je dus wel open te staan voor reacties..

Je loopt hier overal je 'kennis' tentoon te spreiden.. Artikels te schrijven.. adviezen te geven overal..

En dan geeft iemand jou een keer advies, en dan doe je er niks mee:rolleyes:

Wat verwacht je dan van een log? Dat je bij elke training applaus krijgt, en dat iedereen je reet kust omdat je zo geweldig hard traint??

Zoiets moet je verdienen;)
 
Very nice, inderdaad. echt vermakend daarom dat 15 leden lezen haha.






Hbe je nog wat spraakmakende theoriën snipe?

Ja, bepaal zelf hoe je leeft en laat door niemand anders bepalen hoe en wat je moet doen in dit kortstondig leven.
 
Speelkwartier is over.
 
Ja, bepaal zelf hoe je leeft en laat door niemand anders bepalen hoe en wat je moet doen in dit kortstondig leven.


Inderdaad, wederom spraakmakend!

Als je constant het wiel opnieuw probeerd uit te vinden is het inderdaad een kortstondig leven.

Speelkwartier is over.

Ik dacht juist dat je zei dat je niets door iemand anders moest laten bepalen?
 
Eigenwijsheid siert normaliter de mens. Wie klakkeloos alles aanneemt schopt het nooit ver.

Dat klopt.. Ik zeg ook niet "klakkeloos aannemen", daar heb je volkomen gelijk in!

Je schijnt nogal veel van trainen af te weten..

Leg me dan je "theorie" achter je trainingen dan eens uit!

Je schrijft hele artikelen, nou leg 'ns uit dan waarom je zo traint!

Klakkeloos aannemen hoeft ook niet, maar soms, als mensen toch verstandige dingen zeggen, dan moet je soms dingen aannemen..
 
Progressive Overload, ken je dat? Iets met een klok en een klepel? Ja, ik kan ook arrogant gaan doen.
 
Hmm, de 'auteur' van dit log, hmm, wie is dat, hmm, iemand met de naam sniperx misschien? Dus wie bepaalt dat dan? Juistem.

Waarom open je telkens een nieuw log dan??

Omdat je wil horen dat al je trainingen geweldig zijn, en je echt de bom bent???

Mensen lezen je trainingen, en reageren daar op.. Als je daar niet tegen kan, open dan geen log op een openbare site. En trouwens, hou eens op met je ouwelullen-opmerkingen!

Komop.. je bent 13.. praat dan niet als 83;)
 
Progressive Overload, ken je dat? Iets met een klok en een klepel? Ja, ik kan ook arrogant gaan doen.

nee zegt me niks en volgens mij weet jij blijkbaar niks over arrogant zijn

daar heb je veel te weinig lef voor pussy.
 
Progressive Overload, ken je dat? Iets met een klok en een klepel? Ja, ik kan ook arrogant gaan doen.

Ja, je moet progressief overloaden.. heel goed jongetje:)

Maar.. dan moet je wel op een wat hoger percentage van je 1RM gaan zitten:rolleyes:

Als ik op 25% van m'n 1RM ga trainen, met 10reps.. tja.. dan kom je nergens..

En je kan arrogant doen, maar zolang je niet traint, bulkt, een beast bent, of 10 jaar ouder bent, maak je echt geen indruk hoor..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven