MuscleMeat

Becoming an Animal... Deel II

Bezoekers in dit topic

tnx schat :kiss:

ik zal mn beste persoonlijkheid uit de kast halen :D

Haal je befaamde 'cholera aids!!' persoonlijkheid uit de kast :D Die vinden we het leukste whahaha!!
 
hahahaha en jullie willen dat op je bruiloft echt horen? :D
omfg!
 
hahahaha en jullie willen dat op je bruiloft echt horen? :D
omfg!

Je dacht toch niet dat het een gewone 'witte jurken, zwarte pakken' bruiloft word? Neeeee, iedereen MOET lekker casual komen! En ik trek een tank top aan! En Mish een lekker truitje met een spijkerbroek. Lekker gewoon, niet ****ing traditioneel... Bleegghhh!! ;)
 
Juist, en i.p.v. "ja/ja ik wil" zeggen we zoiets als zeker of uiteraard :D
 
Je dacht toch niet dat het een gewone 'witte jurken, zwarte pakken' bruiloft word? Neeeee, iedereen MOET lekker casual komen! En ik trek een tank top aan! En Mish een lekker truitje met een spijkerbroek. Lekker gewoon, niet ****ing traditioneel... Bleegghhh!! ;)

aah super relaxed! ik houd zelf ook niet van al die traditionele shit :D ik vraag me altijd af of mensen voor die traditionele zooi kiezen omdat ze het zelf leuk/mooi vinden of omdat het, volgens anderen, zo 'hoort' ?

respect :cool:
 
denk 80% omdat het meisje dat wil, het is toch echt de 'droom' van een meisje.. Gelukkig heb ik daar geen last van! We trouwen zoals wij willen hahaha! Btw, na ons telefoongesprek van net, zorg jij dan nu voor de STH? :D
 
uiteraard, een beetje getuige geeft een hgh kitje kado ;) ehhhh ;p
iets leuks voor mishale vinden zal nog stukken lastiger blijken te zijn! :D
 
gewoon een tarzan voor in de nakuur voldoet :D
 
Een bruiloft met vrije tijds kleren lijkt mij ook wel vet! :cool:
 
snel volwassen worden en een slachtoffer vinden kerel :D

Haha dat is de opmerking van de dag!!
Jij wint de 1ste prijs Rush!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mwuahahahah :roflol:

ok ok, now you've done it... ik slaap straks weer slecht opzeker!
 
boris en mishale gefeliciteerd jullie zijn een leuk stel samen
 
Zo, na 3 dagen verschrikkelijk beroerd te zijn geweest, ben ik vandaag weer eens gaan trainen! Even flink alles eruit geknald, staan zweten alsof de sluizen open gingen en staan poseren als een fotomodel haha! Heb deze week ook weer een meting gehad en ben in 1 weekje 1,1% gedaald in BF. Sta nu op 14,7% en 't gaat echt super! De aderen blijven oppompen en erbij komen en begin ook steeds meer lijnen te zien, vooral in m'n schouders (die echt mijn zwakke punt zijn!) Heb vandaag ook even lekkere stevige schoenen gekocht die heerlijk zitten met kuiten trainen en squatten. Wie de eerste dvd van Frank McGrath kent (arms is dat) weet welke het zijn. Haha moet toch wat doen om op 1 van mijn 3 idolen te lijken :D
Nee het gaat echt serieus goed en heb ook de keuze gemaakt om naar een andere sportschool te gaan. Alles is veranderd bij ons in de sportschool en niet ten goede! Tis echt k*t geworden en op deze manier kan ik niet groeien, in de sport en lichamelijk. Ik ga deze week bij Willem Jonkman kijken en zien wat er daar voor me inzit. Denk dat ik daar veel beter kan presteren en dat is wat ik nodig heb. Gelukkig gaat mijn heerlijke aanstaande mee (Mishale) en m'n maatje Cok!! Ik heb hem gewoon nodig met trainen en gelukkig vind hij er daar ook geen tering meer aan, dus gaat hij ook daar naartoe!

Zo dat was het weer ff. Ik ga weer en tot van de week!
 
Back
Naar boven