XXL Nutrition

Becoming an Animal... Deel II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

waarom verdeel je de T3, clenbuterol en igf niet een beetje ipv alles de eerste 4 weken te nemen..? Tijdens Trenbolone heb je voordeel van T3 tijdens de gehele kuur, en nu zijn je lange esters nog niet op gang tijdens T3 + clenbuterol, dus hogere kans op spierverlies.



wil niet doordrammen hoor maar ben gewoon benieuwd waarom je voor deze manier gekozen hebt..
 
Animal: succes ermee jongen, ik zal je weer op de voet volgen...

Thnx man! Gaat goed komen, en het zijn allemaal eigen ervaringen hè gasten. Clen doet op 50mcg voor mij geen klote, pas bij 100/150mcg pas, terwijl sommige al bij 50 liggen te hijgen! :D
 
wil niet doordrammen hoor maar ben gewoon benieuwd waarom je voor deze manier gekozen hebt..

Denk dat ik dan zo te lezen T3 beter op 25/50mcg kan houden en pas weer volop gaan als alles zijn werking doet?
En je dramt niet door hoor ;) leren doe je elke dag :D ben alleen maar blij met de tips!
 
misschien de t3 pas pakken als je de tren gaat zetten?
tren onderdrukt schildklier->prolactine up.. not good!
 
Waarom niet dit, waarom niet dat? Waarom AAS?
 
Ook nog iets leuks van mijn youtube account:

serpente87 (6 uur geleden)

waarom zou je geld betalen om je lichaam kapot te maken ? Als je hersens wil beschadigen moet je dit doen. Oja het verhoogt de kans dat je kanker krijgt ook met 4 keer.

Animallegs

Ach... Anabolen zijn slecht. K*t, klote. Niets waard.. Maar roken, drinken, blowen, snuiven en pillen slikken is ook slecht. Dat doet 70% van heel nederland. Ik doe dat allemaal niet, ik spuit lekker en bereik er ook nog eens iets mee ;) Ik ga misschien vroeger dood, maar heb dan wel dingen bereikt en lig niet als een coke-junk in de goot!

Goodday!
 
Je maaltijden moeten echt beter kerel!
Als je het zo doet als punani je gezegd heeft is het perfect. Zorg iig dat je elke 2.5 uur minimaal(!) 30gr eiwitten binnen krijgt. Je kan ook kip voor op brood halen. Ikzelf eet voor mn eiwitten bijna alleen nog maar kip. Om de 2.5 uur +150gr. Zon pakje heb je binnen 5 minuten op. Nadeel is wel dat het redelijk wat kost.
 
Goed dat je luistert naar de tips. Het kan je progressie alleen maar ten goede komen!
 
Ga je log op de voet volgen kerel!
Leer hier iedere dag bij, hopelijk word dit ook weer een logje waar ik wat van kan leren!
Anyway, succes, en knallen maar!!! BEEESHT:D
 
ziet er leuk uit groeien zal je zeker
pic's niet vergeten
wat hoop je te kunnen gainen??
 
Succes man! Ga je log zeker volgen!
 
17% vet en dan gaan kuren? ben je bodybuilder of meer powerlifter?
 
Zo, vandaag weer achterkant schouders, traps en kuiten getraind. Kon vandaag echt bijna niet lopen van de spierpijn in mijn benen. Dit heb ik echt nog nooit gevoeld zo erg! Maar goed, altijd lekker!

Hier dan weer even wat oefeningetjes en even een update van het voedingsschema.

Shoulder presses
15x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg

Bent over raises met langzame hele herhalingen
15x10kg
8x12kg
8x14kg
8x16kg
8x18kg

Shrugs
10x34kg
10x38kg
10x40kg
10x38kg
10x34kg

Donkey presses met Cokkie op m'n rug (115kg geloof ik :D)
4x20

Calf raises
4x20 met 50kg

Niet alle oefeningen erbij gezet, maar beetje de belangrijkste.

Nu dan de update van het schema.

Meal 1
40gr whey
50gr ananas
30gr rozijnen

Meal 2
2 boterhammen
75gr kipfilet
50gr ongezouten notenmix

Meal 3
2 boterhammen met pindakaas
50gr ananas
40gr whey

Meal 4 PWO
75gr rijst
150/200gr kip/vis/kalkoen
50/75gr groente

Meal 5
Carbo shake
20min later 40gr whey

Meal 6 (deze is kort op meal 5, vandaar geen eiwitten)
50gr salade
30gr rozijnen

Meal 7
50/75gr vette vis
40gr whey

Zeg nog even wat er op aan te merken valt nu, dan kan ik dat gaan verwerken erin!

Thnx iig en tot morgen!

adios.jpg
 
Veel succes Animal, zal je logje met plezier volgen !
Hou ons ook wel wat op de hoogte over de vorderingen op trainingsvlak, over eventuele effecten die je voelt van de roids, sides, libido, etc...
Voedingsschema ziet er nu iig goed uit volgens mij !

Knal ze !
 
Zo, tis op Shaq na aardig stil geweest hier! Haha, maar goed, ik heb weer wat leuke foto's en minder leuke dingen...
Als eerste maar het minder leuke. Ik heb maandag 500mg Test en 250mg Bold in m'n linker quad gezet en dat is aardig k*t verlopen. Ik heb waarschijnlijk een zenuw geraakt of er dichtbij gezet, want ik kan gewoon bijna niet meer lopen! Ik heb wel geaspireerd (met succes) dus een ader kan het niet zijn. Het is dik, rood, gezwollen en kan het amper aanraken hahaha! Ik heb dit voor het eerst, dus dacht eerst aan spierpijn...

Maar goed, vandaag rug, biceps en onderarmen getraind en dat ging allemaal echt met moeite!
Deadlift kon niet, lat pulls niet, zagen nèt aan en moest eigenlijk ook nog buik doen, maar kon m'n been niet buigen en cardio lukte ook niet... k*t training dus! Ach, het zijn van die mindere dagen, maar hoop dat het vrijdag over is (wat ik zeker niet verwacht) want dat heb ik weer benen :( Wil lekker kunnen squatten, anders heb ik dalijk animal-tandenstokers...
Ik ben wel weer beetje aangekomen, weeg nu 96,8kg en hoop nog lekker flink wat schone massa te kunnen pakken!

Nou tot slot nog wat foto's, want van alleen letters wordt het dagboekje zo ****ing saai :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cok achter met z'n strakke step-reet, animal probeert te showen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lats en biceps

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lat spread met een verwarde fan op de achtergrond :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Male animal and female animal :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Side tricep (zelf wel tevreden over!)
 
leuke foto's maat ;)
je lijkt idd wel wat droger te worden, dit is goed te zien op bv je armen.
doe zo voort :thumbs:

spijtig van je injectie probleempje, maar dit kan gebeuren ook al doe je alles volgens het boekje. zolang het niet gaat onsteken (koorts, plek wordt rood) is er niet veel aan de hand buiten het ongemak...
 
nice pics beescht:D
 
Back
Naar boven