MuscleMeat

Becoming an Animal... Deel II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat een geblokte kerel ben jij zeg, maar doe die tshirt eens uit :p

weeg evenveel (98.1) helaas ben ik 10cm groter :(

blijven gaan
 
zit je nu op de juiste hoeveelheid kcals aangezien je toch ondanks je cut kuur, schone massa wilt pakken.
 
Dat zal moeten blijken kerel, even in de gaten houden met vet meting :D
 
wat een geblokte kerel ben jij zeg, maar doe die tshirt eens uit :p

weeg evenveel (98.1) helaas ben ik 10cm groter :(

blijven gaan

Ja in deze k*t tering tieves sportschool mag je alleen in de kleedkamer zonder shirt staan, maar daar is de belichting zwaar klote...
 
ga dan ook powerliften, heb je daar geen last meer van ;)
 
je staat stukken droger dan je vorige foto s kerel! Teminste zo lijkt het voor mij!
Succes nog met je kuur en knalse!
 
Niiice !!
Blijven knallen, en ondanks het een cutkuurtje is, goed blijven eten, zorgen dat je genoeg eiwitten binnekrijgt.
 
Nette lats kerel ... en de rest mag er zeker ook zijn ;)

EDIT: die kerel op de step is me ook een buffel seg
 
idd man dat is een serieuze kadaver op die step haha :D


Animal you look good mèn!!

Keep it going..

Latspread is zeker de moeite al, biceps komen ook lekker uit zo :p
 
Goede massa, zoals te verwachten was.
 
Daar ben ik weer! Been vandaag een stuk minder gevoelig! Minder gezwollen en minder rood :D Dus morgen een goede kans om eens lekker te gaan squatten. Had vannacht trouwens wel m'n eerste verschrikkelijke Tren zweet-aanval gehad! Ik werd ff wakker om te pissen, maar ik dacht dat ik in m'n bed had gepist, maar het was dus zweet... Het liep gewoon over mijn been heen en druppelde uit mijn nek!

82404teaser_BonAppetit.jpg


Vandaag heb ik borst/triceps/voorschouders getraind en dan nu ook weer wat stats van leuke oefeningen.

Incline benchpress
8x80kg
8x90kg
8x100kg
6x120kg

Liggend strot drukken (liggend banken en ipv tepel hoogte, strot hoogte :D)
10x50kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg
(lijkt licht maar probeer het maar eens langzaam na zwaar banken ;))

Incline db press
8x24kg
8x28kg
8x30kg
8x32kg

Ik weet het het zijn nog even geen monster stats, maar dat komt door 2 redenen:
Ik moet van m'n begeleider langzame hele herhalingen maken en de kuur moet ff inkicken, dan gaat de bench en deadlift en squat weer lekker omhoog met gewicht.
Heb ook de vis tips serieus genomen, en daar ook een bewijsje van :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wortel, bleekselderij en komkommer (150gr bij elkaar) en 125gr forel zonder zout, peper of whatever.

En daarnet ook ff lekker naar Sligro geweest om vloeibare ei-eiwitten te halen, lekker makkelijk voor omeletten, die k*t schalen breken altijd in teveel stukken en moet ik dan weer eruit vissen en ik steek liever een naald in me oogbal voordat ik die k*t dooiers eruit ga scheppen hahaha, die gaan toch altijd kapot als de vliezen van een zwangere teef! hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En last but not least heb ik in de spoiler nog een leuk filmpje staan en mods, als hij wegmoet pm me dan maar, dan haal ik hem weg ;)

Dus nou dat was het weer voor vandaag, dus de mazzel en

aur_revoir.jpg


http://nl.youtube.com/watch?v=XD3zYRbaM8Q
 
Sorry mods, ik krijg hem niet in een spoiler. Ik hoor het wel als tie weg moet dan!
 
heheheheh ohjeah, dit gaat weer wordt een fantastisch logje worden :)
 
heheheheh ohjeah, dit gaat weer wordt een fantastisch logje worden :)

Heerlijk hè gab! Ben gelukkig wel van m'n fokking been gal plek af haha!
 
dont worry, morgen heb je weer een nieuwe!

:jk:
 
hahaha, karma voor dat filmpje :roflol:

wel valt het me op dat je helemaal aan de voorkant injecteert ipv de zijkant, doe je dat altijd..? En druk je nooit eerst wat lucht de vial in? En op het moment dat je de naald uit de vial trekt kun je beter de zuiger wat naar achteren trekken, dat scheelt zo 2 druppels die er anders altijd uitlekken-)
 
hahaha, karma voor dat filmpje :roflol:

wel valt het me op dat je helemaal aan de voorkant injecteert ipv de zijkant, doe je dat altijd..? En druk je nooit eerst wat lucht de vial in? En op het moment dat je de naald uit de vial trekt kun je beter de zuiger wat naar achteren trekken, dat scheelt zo 2 druppels die er anders altijd uitlekken-)

Haha thnx man! Ja ik doe dat altijd daar, volgens anderen minder zenuwen?
En normaal doe ik dat wel met lucht ed, maar zat maar ff wat in elkaar te flansen haha, en die druppels lekken vanaf nu niet meer eruit! Bedankt :D
 
er zitten minder zenuwen aan de zijkant nietwaar? heb zelf nog nooit in mn been gezet btw....
 
dont worry, morgen heb je weer een nieuwe!

:jk:

Zo! Niet te hopen zeg ;) Ach... jij bent van de week aan de beurt, gaat je inject niet knallen, dan jij wel tijdens een training die je met mij meedoet!
 
Eerste keer dat iemand zie injecteren.:) Nu weet ik ook weer hoe dat moet.
 
Back
Naar boven