XXL Nutrition

Becoming an Animal... Deel II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ok, kerel, wat mij betreft, ik hoopd at je je doel bereikt, ik geef toe de verkeerde persoon aangepakt te hebben
 
tja, uit ongeduld op deze leettijd nog iets willen bereiken, me laten meeslepen, ik geef het toe dat het dom was van me, idd het beste is dat ieder zijn ding doet, en zoals ik al zei, zou beter ts volgen hier omwille van training, daar iets van leren, ik heb niet de mensen die gebruiken dom genoemd, wel dat ik het jammer vind dat ze blijkbaar meer respect krijgen dan de naturals

Hmm ik denk dat het anders ligt...
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat de meerderheid die hier ook serieus kuurt en er serieus mee omgaat weet hoe zwaar het soms kan zijn, en daar bedoel ik zeker niet mee dat de naturals een klusje van niks hebben hoor, zeker niet!! Maar je hebt een soort van brotherhood daardoor ;) Daarom krijg je van een mede kuurder een soort van respect idd. Kijk naar sommigen die extreme kuren erin gooien, respect dat zij dat kunnen handelen, snap je?
Maar wat ik wel zeg is, kuren of niet, serieus bodybuilden is a hell of a job!
 
ok, man, ik begrijp je, en, zoals ik al zei, ik zal dan ook wegblijven uit deze sectie, aangezien ik het besluit genomen heb er toch natural voor te gaan, ik begrijp jullie brotherhood, is mooin ik had idd een moeilijke periode de laatste tijd, zag het neit meer zitten, wou hulp van AAS inschakelen, gelukkig heeft mijn maat me tegengehouden, zoals ik al zei, een natural wedstrijdbuilder van wie ik hbegeleiding krijg qua voeding en training, ja, voor gasten die kuren met een doel als jij is het moeilijk dat weet ik, ik wist niet dat je idd wedstirjden deed of wou doen
ik zal es een log openen bij de gewone trainingslogs, kan daar mssn ook wel goede raad krijgen
 
ok, man, ik begrijp je, en, zoals ik al zei, ik zal dan ook wegblijven uit deze sectie, aangezien ik het besluit genomen heb er toch natural voor te gaan, ik begrijp jullie brotherhood, is mooin ik had idd een moeilijke periode de laatste tijd, zag het neit meer zitten, wou hulp van AAS inschakelen, gelukkig heeft mijn maat me tegengehouden, zoals ik al zei, een natural wedstrijdbuilder van wie ik hbegeleiding krijg qua voeding en training, ja, voor gasten die kuren met een doel als jij is het moeilijk dat weet ik, ik wist niet dat je idd wedstirjden deed of wou doen
ik zal es een log openen bij de gewone trainingslogs, kan daar mssn ook wel goede raad krijgen

Je zal daar zeker goede raad kunnen krijgen en je hoeft hier niet weg te blijven hoor, er is hier meer dan alleen AS ;) blijf mijn log maar gewoon lekker volgen, het is hopelijk ook voor naturals motiverend!
 
Ben een tijdje niet meer in deze sectie geweest, maar heb wel duidelijk gezien dat je bent afgevallen. De BF is goed gedaald.
Zoals ik ook eerder zei, je basis moet goed zijn wil je bouwen.
Rond de 10% zitten en dan mooi lean bulken, wat schone spiermassa kweken.
Gaat zeker goed komen.
Nog 2 tips,
Bro af en toe een zonnebank kan geen kwaad
En je vriendin moet het eten pittiger maken, is goed voor je verbranding:D
 
Ben een tijdje niet meer in deze sectie geweest, maar heb wel duidelijk gezien dat je bent afgevallen. De BF is goed gedaald.
Zoals ik ook eerder zei, je basis moet goed zijn wil je bouwen.
Rond de 10% zitten en dan mooi lean bulken, wat schone spiermassa kweken.
Gaat zeker goed komen.
Nog 2 tips,
Bro af en toe een zonnebank kan geen kwaad
En je vriendin moet het eten pittiger maken, is goed voor je verbranding:D

Haha bedankt Hitman! en aan die tips wordt gewerkt!
Vandaag ook heerlijk anderhalf uur in het zonnetje gelegen, en ben lekker rood ;) En een surinaamse weet ZEKER hoe ze met pepers om moet gaan, dus dat zal wel meer schijten als trainen worden haha!!
 
Mogge jongens, steeds als ik in mijn been zet, heb ik spierpijn ervan, en ik beperk het sinds dat het niet goed was gegaan tot 1,5ml tren. waar kan ik dat nog meer zetten als in mijn kont?
 
Mogge jongens, steeds als ik in mijn been zet, heb ik spierpijn ervan, en ik beperk het sinds dat het niet goed was gegaan tot 1,5ml Trenbolone. waar kan ik dat nog meer zetten als in mijn kont?

zou het niet lukken om 2x PW te zetten? dan kan je gemakkelijk alleen je kont pakken...
 
de tren zet ik om de 5 dagen, dus loopt elke keer anders ;) maar tren kan ook in elke spiergroep? Dan probeer ik gewoon in de bicep of schouder te zetten ofzo, tis maar anderhalve ml en wil wel eens wat anders proberen ;)
 
Mogge jongens, steeds als ik in mijn been zet, heb ik spierpijn ervan, en ik beperk het sinds dat het niet goed was gegaan tot 1,5ml Trenbolone. waar kan ik dat nog meer zetten als in mijn kont?

Ik denk ( aan je filmpje ) te zien dat je écht niet diep genoeg zit in je quad...
Tis niet slecht bedoeld hoor maar je zegt dat je quads lean zijn, zo lean zijn ze ook weer niet. Die naald stelt echt nix voor, ik zou minimaal voor 0.6*25mm gaan ( blauw ). Denk dat je dan geen of minder last zal hebben.

Succes verder!
 
Zoo ff tijdje niet online geweest, lache foto's man, gaat de goeie kant op zo te zien. Log is zeker motiverend!

En misschien kan een van de mods de frankieslansie post weghalen uit je log.... pannekoek
 
Ik denk ( aan je filmpje ) te zien dat je écht niet diep genoeg zit in je quad...
Tis niet slecht bedoeld hoor maar je zegt dat je quads lean zijn, zo lean zijn ze ook weer niet. Die naald stelt echt nix voor, ik zou minimaal voor 0.6*25mm gaan ( blauw ). Denk dat je dan geen of minder last zal hebben.

Succes verder!

Die 0.6*25 is die ook goed voor de delts?
 
Goeie log hoor! Super om ook foto's te plaatsen!
Is zeker ook voor de naturels! Vooral het inject filmpje;)
We zijn ons tenslotte ook aan het inlezen he:D
 
Leuke log om te lezen.

Zal hem blijven volgen.
 
Ruhl is de grootste!! :D

Nog effe werk Animall ;)
Knalle maarrrrrrrrr
 
UBERRRTRAINING!!! Ik kan niet anders zeggen! Heb echt een zeer goede rug training gehad met enkele zeer goede uitschieters qua kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen!

Ik heb ook een paar (hopelijk) zeer leuke filmpjes, dus geniet maar weer van deze log! Daarnet ook lekker 4ml erin gespoten :D
De Trenbolone om de 5 dagen vervang ik voor 1ml op maandag en 1 op donderdag, dus vandaag lekker 2ml test-e, 1ml boldenone en 1ml trenbolone gehad ;)

Training begon zoals gezegd met rug. Deze keer gechind met extra weight.
8x10kg
8x15kg
8x25kg
8x15kg
dus alles body weight + de genoemde kilo's, BW is momenteel 97kg

Daarna lat pulls,
8x60kg
12x70kg
8x85kg
8x100kg

Toen zijn we even lekker gaan zagen,
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x60kg

Dat vond ik dus even een über lekker setje, want ben niet eerder begonnen met 40kg en geëindigd met 2 sets van 60kg! Super dus!
Toen kwam er dus even een voor mijn gevoel een mega oefening aan en ik zal voor sommige zeker wel niet zwaar genoeg zijn gegaan haha :D, maar hier voelde ik me toch even super.

Wide grip horizontal cable rows,
8x80kg
10x90kg
12x100kg en toen een extra 10kg dumbbelltje gepakt en even flink gegaan!
20x110kg hahaha!! HEERLIJK!!
Schreeuwen, hijgen, kreunen en schelden, maar dit was ff mijn moment voor vandaag!

Daarna lekker gaan hyperen ;) (hyper extensions)

8xbw
8x15
8x20kg
8x45kg :D

Toen was het tijd voor de biceps en hebben ook weer even voor een paar zware gekozen.

Seated barbell curls met EZ bar
8x30kg
8x50kg
8x60kg
8x60kg

Lying cable bicep curls
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Hammer curls, slow ;)
8x18kg
8x18kg
8x20kg
8x20kg

Concentration curls
8x10kg
8x12kg
8x14kg
8x16kg

Toen zijn we nog even kuiten gaan doen en weer lekker bovenop elkaar gaan zitten haha!

Volgens mij is de oefening die we op het filmpje doen donkey raises, dus noem het nu maar gewoon even zo.

Donkey raises
20xCok
20xCok
25xCok
25xCok
(+- 105~108kg)

Calf presses
8x200kg
8x200kg
8x200kg

Dat was het trainingsshit weer even voor nu, ik heb nu nog wat foto's en filmpjes dus enjoy!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://nl.youtube.com/watch?v=-ZhCPfddyeI
Db row met 50kg

http://nl.youtube.com/watch?v=OwwhRJXswwM
Db row met 60kg

http://nl.youtube.com/watch?v=jZC1zGIVaDE
Donkey/calf presses :D

Jongens, morgen weer lekker borst dus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en tot morgen!
 
Die chin toren hebben wij ook, ze zouden lachen als er zo iemand op mij kwam staan :roflol:
 
Mooie update alweer, blijf het hier lekker volgen, écht boeiend!;)
 
Back
Naar boven