MuscleMeat

Becoming an Animal... Deel II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

thnx man, dit is ook echt weer leuk om te doen, en heb er meer plezier in als de vorige haha!
 
Die donkey raises zijn wel een beetje gay he :P Tis dat het een goede oefening is maar toch!
Gaat zo te zien lekker goos!
 
Gaat lekker pik. Mooi logje ook.
Alleen vind ik dat je de oefeningen belabberd uitvoert. Het is leuk zoveel gewicht, maar probeer eens zwaar, gecontroleerd en soepel te trainen. Werpt veel meer vruchten af ;)
 
Gaat lekker! Nice commentaar ook weer bij de filmpjes.:D
 
Ja, jaa, jaaa! Wat een training weer! Deze keer hadden we even een knal trio, bestaande uit Cok, Rusher en Animallegs :evil2:
Benen moesten er weer gedaan worden en dat hebben we gedaan! De tering, wat een geknal weer!
Heb de gewichten van mijn mede beeschten niet bijgehouden, maar die van mij natuurlijk wel :D So let's get started!

Squat
8x60kg (opwarmen)
8x90kg
4x140kg
3x170kg
1x200kg :D Hell yeah bitch!! :fu:

Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk zenuwachtig was voor de 200kg :huilen:
Maar ach, **** it, dus toch maar gewoon gedaan. Het filmpje staat er uiteraard ook bij, dus kom maar op met de sissy opmerkingen over de squat, want die heb ik wel vaker gehoord, terwijl ik hem eigenlijk aardig goed vond!

http://nl.youtube.com/watch?v=8nXpWSlJfus

Toen (helemaal de weg kwijt, ballen en ogen aan het oprapen) hack squats gedaan en ook weer even flink wat hoger gegaan en heerlijk volgehouden!

8x75kg
8x100kg
8x125kg
8x150kg

Gewoon no nonsense deep hack squats. Zo diep dat het gewicht klapte tegen de grond :D
Na het oprapen van mijn uitgeschreeuwde stembanden ben ik verder gegaan met leg presses, en godverdikkeme nog an toe, wat gingen die ook weer goed!

8x200kg
6x300kg
6x400kg

En ook weer heerlijke deep presses! Mensen goden, wat zal ik verrot zijn morgen :D
Vervolgens nog even leg extensions gedaan en die gingen ook wel aardig, alleen begonnen toen de benen een beetje te sputteren...

8x40kg (op een panatta apparaat, wat een fokking k*t dingen!)
8x50kg
8x60kg
en toen was ik dat apparaat zat en ben ik nog maar even mezelf gaan straffen op een technogym extension, dus zonder te rusten meteen het gewicht doorsteken,
8x95kg
8x75kg
8x55kg
8x35kg

****, shit, holy crap! Dat was echt niet normaal, whaha! Maar goed het moet maar weer ff voor de goede orde :evilred:

Daarna nog wat stiff legged deads gedaan, maar de rest is niet zo boeiend meer...
12x70kg
10x80kg
8x80kg
6x110kg
4x110kg

en ach toen nog wat leg curls, donkey raises en calf presses, maar dat is niet boeiend meer, dus ik laat het hier weer lekker bij!
Morgen weer schouders, dus morgen weer een nieuwe update!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nette squat man!!nice!
 
Gaat lkkrrr gozer :D
 
goeie shit ouwe, die hondsbrutale grom weer:D
 
Uiteraard! De enige echte animalgrom© haha!
 
ik zeg: BEEEEESSSCHHTTTT
 
mooie squat, ben jaloers
 
Lekker man!!
 
jeezes wat een beentraining ... hoop voor jou dat je geen trappen tegenkomt ;)
 
jeezes wat een beentraining ... hoop voor jou dat je geen trappen tegenkomt ;)

Haha lekkere opmerking weer, ik woon op de 3de etage :D Dus aardig wat trappen voor mij whaha!!
 
Kan niet begrijpen dat iemand opmerkingen zou maken over jouw zogenaamde "sissy" squat !!!!
Wie dit beter kan met 200kg, raise your hand !
Nee kerel, echt top, ga zo verder, R E S P E C T !!!!!
 
ja was echt een goeie been trainig heb aardig last boris was een beast
 
Kan niet begrijpen dat iemand opmerkingen zou maken over jouw zogenaamde "sissy" squat !!!!
Wie dit beter kan met 200kg, raise your hand !
Nee kerel, echt top, ga zo verder, R E S P E C T !!!!!

*raises hand*
 
*raises hand*

Ja dat snap ik haha kijk die stats... Alleen ligt jouw bench dan erg slecht vind ik. Is dat een setje of rm, want ik pak 130kg schuine bank..
 
Ja dat snap ik haha kijk die stats... Alleen ligt jouw bench dan erg slecht vind ik. Is dat een setje of rm, want ik pak 130kg schuine bank..

Schouder die wat minder is + meer LB dan UB getraind lang, UB is aant bijtrekken en ik wil 150kg strikt hebben tegen het einde van het jaar :) Hopelijk 140kg binnen paar weken.
 
Die squat is goed diep en nice gewicht. Proficiat dus!
 
Back
Naar boven