MuscleMeat

Becoming an Animal... Deel II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja dat snap ik haha kijk die stats... Alleen ligt jouw bench dan erg slecht vind ik. Is dat een setje of rm, want ik pak 130kg schuine bank..

jouw incline is dan ook best hoog :P
Je owned mij ook op incline bench :D(naja ownen we zullen niet veel schelen :D)
 
Wow! Nette video man! Je moet wat meer brullen als een animal dat maakt het allemaal wat cooler ;)
 
Haha ja eigenlijk wel ja! Maandag zal ik het weer proberen voor jullie! Iedereen genoten gister van voetbal? Ik niet, ik hou van Bodybuilding :D
 
weer coole pics en filmpjes beest!:D

ik ging wel ff stuk bij die donkey raise hehe, 2 buffels die dan ff lekker bezig zijn:D

je bent trouwens wel sterk op je rug, mbt je rugtraining, nice!

keep on pumping bro.
 
Thnx dude! Rug mag idd wel aardig lukken ja! Morgen borst training, dus hoop weer een lekker logje te kunnen maken!
 
Ten eerste van deze log van vandaag.

Cok, diep respect gozer voor de prestatie van vandaag!
4x180kg benchen in een dieet, terwijl je zegt dat je misschien 1x net gaat redden!

http://nl.youtube.com/watch?v=4BgQBcEW24Y

Ten tweede mijn fokking "prestaties" vandaag!
Ik heb dus even lekker borst gedaan, maar vandaag was wel even wat anders op de training. Mijn lekkere meid is 5 dagen in Italië en normaal loopt ze altijd lekker om me heen in de gym, maar nu dus helemaal niet. Ja.. Animallegs mist z'n meid, haha ook ik heb een hart en ziel :D Anyway, de training ging dus best lekker.
Begonnen met Bench ipv Incline. Merk dat m'n Incl. sterker is geworden, omdat ik al denk 8 weken alleen maar schuin pak. Dus toch maar eens even kijken hoe de flat bench is.

12x80kg
8x100kg
4x120kg
1x140kg
15x80kg om weer even vol te maken.

Toen wel weer overgestapt op incline db presses.
8x30kg
8x32kg
8x36kg
8x40kg

Vorige week eindigde ik met 28kg met incline flyes en ik wilde nu persee hoger.
8x24kg
8x26kg
8x28kg
8x30kg dus idd weer een stapje hoger!

Als pomper even een heerlijke cable fly gedaan, maar das de moeite niet om neer te zetten.
Evenals chest presses.

Triceps gingen ook weer lekker, 3 oefeningetjes gepakt.

Lying cable skullcrushers
12x30kg
10x35kg
8x35kg
10x30kg

Reverse grip pushdowns
8x25kg
8x35kg
8x40kg
12x45kg

Kick backs
12x10kg
12x12kg
12x14kg (langzame herhalingen om het af te maken)

Daarna wat calf presses en donkey raises gedaan, maar dat kennen jullie nu wel, Cok op m'n rug blablabla :D

Uiteraard ook weer een paar heerlijke ml'letjes in m'n zitvlakje gehad,
2ml Test
1ml Bold
1ml Tren en ik voel hem nu nog zitten, tering hé!

Als laatste vandaag kwam de zwaarste oefening... 15 minuten zonnebank :D Heeeeeerlijk!!

hier nog een foto'tje en dan sluit ik weer af.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen hebben we weer benen en ik HOOP dat ik morgen maybe wel een pr'tje van 210kg squat ga halen!

Wish me luck bitches!
tot morgen!
 
Leuk te volgen log hoor! filmpje, fototje.... wordt een beetje een soap voor me:p Succes morgen;)
 
Wow dude!
die foto laat al zien dat je wat meer defenitie op de overgang van schouders naar armen krijgt??

Ziet er goed uit!!!!!

Lekkere incline!!!


BTW, brute tanktop :D
 
Die 4x180 is niet in de perfect uitvoering die ik gehoopt had (geen chest touch, elbow wraps en jouw vingers aan het halter), maar toch respect :)
En je ziet er goed buffel uit :D
 
Animal, je girl mist je ook hoor :D :janken::P
Maar on topic: training ging weer lekker zo te lezen!!
En ik zie idd wat aders op die laatste pic

Ben zeer benieuwd naar morgen en misschien wel je nieuw PR !!

Welterusten lieverd,
X :wave:
 
Animal, je girl mist je ook hoor :D :janken::P
Maar on topic: training ging weer lekker zo te lezen!!
En ik zie idd wat aders op die laatste pic

Ben zeer benieuwd naar morgen en misschien wel je nieuw PR !!

Welterusten lieverd,
X :wave:

Hee schatje, het ging lekker idd. Morgen gaat zeker lukken nu!
Love you darling :D
 
Hee schatje, het ging lekker idd. Morgen gaat zeker lukken nu!
Love you darling :D


Jammer dat ik er morgen niet ben, maar heb hier al een goeie beentraining gehad met al die f'ing trappen :D
Love you more ;)
 
Jammer dat ik er morgen niet ben, maar heb hier al een goeie beentraining gehad met al die f'ing trappen :D
Love you more ;)

Hee das lekker dan! Als je thuiskomt woensdag zal ik je es ff een training geven! ;) Zorg maar voor creatine, eiwitten krijg je wel van mij ;)

Love you the most!
 
rent a room :D



krachtpatser, gaat je goed af
 
Leuk logje om te lezen, bijna elke training foto's en filmpjes, wat wil een mens nog meer ;)

(Subscribed)
 
Hee das lekker dan! Als je thuiskomt woensdag zal ik je es ff een training geven! ;) Zorg maar voor creatine, eiwitten krijg je wel van mij ;)

Love you the most!

Ahhhh wat lief.. :D Animallegs heeft idd hart en ziel! :D
 
Goede training weer en je begint al goed cut te geraken.
 
leuke log, filmpie en foto...... keep going animal!
 
Back
Naar boven