XXL Nutrition

Becoming an Animal... Deel II (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit moet wel 1 van de beste logs zijn :p Lekker veel foto's en filmpjes en je bent ook heel open over je kuur. Interesting. :)
Lekker doorknalle!
 
Cok is 25, en idd nog een aardig stukje bruter :D Haha prachtig ook dat heel veel gasten hier zoveel waarde hechten aan privacy, geen echte namen, geen gezichten op foto's maar van iedereen met hyves hier, kan je alles zien wat je wilt :D beetje krom maar goed haha!! Mazzel E*i* ;)

Heet je Boris? :D Mwoah vind ik niet echt bij zo'n brede hooligan type als jou passen, meer een Harrie of Sjonnie typ ;)
 
Sjonny :roflol:

vind Boris juist wel bij hem passen !
 
Ik weet weln hier in België lachen ze niet met anabolen gebruik, zelfs niet voor eigen gebruik, maatje van me heeft stage gedaan (doet criminologie) bij de Federale politie, afdeling hormonen!
Eén van z'n dagelijkse opdrachten toen... forum's afgaan, op zoek naar gebruikers & dealers! Achja... België... Binnenkort emigreren naar NL :D;) LOL
 
mishale is terug peins ek
 
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht :P
 
haha, ja ze is idd terug!! en ik ben flink aan het cardioen geslagen :D nee ankomende week gaat het weer komen hoor gasten!
 
haha, ja ze is idd terug!! en ik ben flink aan het cardioen geslagen :D nee ankomende week gaat het weer komen hoor gasten!

Krijg nou de blafhik! ;) (is haags :D)
 
Laatst bewerkt:
Heb net trouwens nog meting gehad. was 16,1% dus 0,9% eraf :D
 
Zozo, dat gaat de goeie kant op! :D
 
Zo de tering, ben net terug van concert van Bullet for my Valentine. Samen met m'n meisje en een maat geweest, fokking hard en cool, maar kort. Ach... morgen weer lekker trainen, das hard, cool en lang!! Welterusten everybody ;)
 
Zo, weer eens ff een berichtje van Animal :D
De rede waarom ik weinig log nu is, omdat ik nu een langzame herhalingen week heb samen met Cok. Alles heel langzaam en hele nette herhalingen en moet zeggen dat dat zwaarder valt als ik had gedacht :D
Heb vandaag ook weer meting gehad en die is zeer goed uitgevallen, sta nu op 15,8 met 99kg. Lekkere massa vind ik zelf op 1.74m ;)
Ik zal morgen eens weer wat nieuwe foto's maken en die even posten, maar hoop dat ik eraan denk, want is ook gewoon even een drukke week nu. Iig zal ik even wat proberen te posten :D

Mazzel!!!
 
Werd tijd!! :D Welcome back! :D
 
Wooow dude!
Weer wat BF kwijt dus..

dit gaat goed!!
 
Gaat goed man, ben benieuwd naar je laatste vorderingen.

Succes.
 
Back
Naar boven