XXL Nutrition

Becoming an Animal... Deel II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tot hoever ben je van plan te gaan cutten? Een % of 10 zou je goed staan denk ik zo, of wil je verder gaan?
 
Nee ik ga sowieso verder cutten. Wil eind dit jaar/begin volgend jaar m'n eerste wedstrijd gaan doen, nu eerst naar 10-14% en dan kijken we even verder wat verstandig is
 
Kom op met die trainingen en videos met cokkie ;)
 
Die update komt nog even niet. Training(benen) van vandaag gaat niet door.
Dus morgen of volgende week weer :yes:
 
Poe poe, nou nou. Hier maar weer eens een update van Animallegs :D Alles is volgens mij nu wel ingekicked (Test, Tren en Bold) en merk (ook door anderen die het zeggen) dat het groeien nu gaat beginnen! Ik heb niet echt veel stats om nog over op te scheppen, want hoe zwaarder ik ga, hoe sneller en groter de pomp en dan kan ik dus weinig meer beginnen ;) Ik heb iig wel een paar leuke foto's, dus check die dan maar even!

En Keranos, als je niet binnen 2 minuten reageerd, ga je uit m'n vrienden lijst! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind zelf m'n schouders al aardig bijgetrokken, maar mag nog wel even doorgaan! De benen vind ik er weer lekker bijstaan en krijg om me heen heel veel complimenten over m'n rug. Lekker wijd en dik, dus dat is altijd leuk om te horen!

De mazzel weer!
 
Benen zien er idd echt goed uit animal!!!

keep them going !!!
 
Ziet er super uit man! Tof hempie trouwens :D
De defenitie van de spieren (vooral schouders en rug) begin je goed te zien.
Ik heb je vorige log ook gevolgd, die was super en deze is ook absoluut het volgen weer waard, genoeg foto's en video's om je progressie op de voet te volgen.

Succes nog met het verdere verloop van je kuur, en blijven knallen hé!
 
Laatst bewerkt:
goed bezig man
ziet er steeds beter uit
 
Thnx guyz, nu weet je weer waarvoor je het doet haha!
 
Nice dude, wat zijn je maten nu eigenlijk? rug/ armen/ benen / taile?
 
Ik vind dat je een enorm verschil ziet met de foto's van enkele weken geleden terug (zie pag 3 van je log), je staat er veel minder buff bij, begint er atletischer uit te zien, scherper, afgetekender...
dit natuurlijk ten koste van wat massa, maar toch VEEEEEEEL mooier !!!

En je benen, wooow, nice kerel !!!
 
Laatst bewerkt:
wordt steeds beter kerel :thumb:

en mooi shirtje heb je aan, ben jij dat op het plaatje ?
 
Poe poe, nou nou. Hier maar weer eens een update van Animallegs :D Alles is volgens mij nu wel ingekicked (Test, Trenbolone en Bold) en merk (ook door anderen die het zeggen) dat het groeien nu gaat beginnen! Ik heb niet echt veel stats om nog over op te scheppen, want hoe zwaarder ik ga, hoe sneller en groter de pomp en dan kan ik dus weinig meer beginnen ;) Ik heb iig wel een paar leuke foto's, dus check die dan maar even!

En Keranos, als je niet binnen 2 minuten reageerd, ga je uit m'n vrienden lijst! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind zelf m'n schouders al aardig bijgetrokken, maar mag nog wel even doorgaan! De benen vind ik er weer lekker bijstaan en krijg om me heen heel veel complimenten over m'n rug. Lekker wijd en dik, dus dat is altijd leuk om te horen!

De mazzel weer!

Haha, ziet er weer goed uit, kerel! Ik had gisteravond niet in me mail gekeken of ik nog mailtjes had van DBB dat er hier gepost was, anders was er wat sneller gereageerd :cool:
 
Back
Naar boven