Fitness Seller

Becoming an Animal... Deel II (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

voor fatloss en spierbehoud wel ja. daarnaast kan ik met winny in mn systeem amper cardio'en; hopelijk gaat jou dit beter af!
 
300 kilo is te licht voor jouw.... pussy:D:D
Goede vooruitgang man, keep up the work.
Jammer dat de veranderingen op de gym negatief zijn uitgevallen voor je, maar een nieuwe omgeving kan ook weer voor nieuwe impulsen zorgen.
We moeten zeker op korte termijn ff trainen, maar dan gaan we voor mijn beentraining. Een uur lang squatten.
 
300 kilo is te licht voor jouw.... pussy:D:D
Goede vooruitgang man, keep up the work.
Jammer dat de veranderingen op de gym negatief zijn uitgevallen voor je, maar een nieuwe omgeving kan ook weer voor nieuwe impulsen zorgen.
We moeten zeker op korte termijn ff trainen, maar dan gaan we voor mijn beentraining. Een uur lang squatten.

Kom maar op Hitman! Het zal me zwaar tegenvallen, maar ik laat me niet kennen hahaha!!
 
He animalllll hoe gaat het hier??
 
Beetje te rustig ;)
Animal is momenteel voor een paar weekjes bezig met German Volume Training en hij beult mij extra af :wl:
 
hahaha lache :D

Gaat goed dus :)

Keep it up ya'll :P
 
uiteraard, maaruh.. wordt er ook nog getraint ??? :D
:grinny:
Uiteraard :D Ik heb afgelopen week met Animal getraind. Cok neemt vakantie dus...

Oh en trainen bij 32C schijnt geen goed idee te zijn:thumbdown:
 
dus met jou gaat het ook weer helemaal goed mishale ???
 
Ja, ben weer helemaal beter! :)
De koorts is helemaal weg en ik kan weer normaal eten :meal: Zat net nog een zelfgemaakte pizza te verorberen!!
 
Oke, mooi dat je weer beter bent, hoe gaat het met ons klein animallegje? :P
 
Hey Keranos :)
Animallegje maakt 't goed en is nu lekker aan 't chillen ;)
 
Ja, ben weer helemaal beter! :)
De koorts is helemaal weg en ik kan weer normaal eten :meal: Zat net nog een zelfgemaakte pizza te verorberen!!

goed om te horen Mishale! animal zal ook blij zijn :D
 
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar waar blijven de trainingen? :D
 
Wel, er gebeurd momenteel niet veel bijzonders.
Animal heeft hij nu geen enorme krachtvooruitgang meer. Dus geen nieuwe stats danwel PR's. Komt ookwel door die klote (freeweight)apparatuur op de sportschool vind ik zelf. Je zit al gauw aan de max met schijfjes van 20K
Maar hij is wel weer in BF gedaald :thumbs: 14,1%
 
Ow, das ook mooi. Misschien word het wel een grote volwasse knul met adertjes op zn arm ;) :D
 
Nou als je de adders nu ziet:eek:
Wil wel regelmatig aan z'n armen zitten, haha. Hij zou er eigenlijk foto's van moeten plaatsen hier. Zal hem evn porren!
 
Oke, doe dat, is al lang geleden dat we een goeie foto hebben gehad! :D
 
Back
Naar boven