XXL Nutrition

Bedanken en m'n eerste Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

birdcage

Novice
Lid geworden
22 mei 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
109kg
Vetpercentage
17%
Allo,

na jaren vanaf de zijlijn meegelezen te hebben, binnenkort m'n eerste eigen kuur.

M'n stats;
31 jaar, 194cm, 109kg (in de ochtend :-) bf17% en ik train nu 4 jaar intensief (4xper week).

Het gekke was dat ik gedurende een jaar of twee voornamelijk aan orale Aas aan het denken was, ook al las ik natuurlijk de verschillende suggesties van leden van oa dit forum dat de basis altijd uit test bestaat..

Sinds drie weken heb ik een berg Dbol, Winstrol, arimidex en Nolva hier liggen, doch door m'n gekneusde/gebroken ribben kan ik helaas even niet zo optimaal trainen vandaar dat ze hier in de kast zijn blijven liggen. Ik had ook 20ml test hier liggen, ooit gekregen, maar nooit interesse in gehad.

Wel ben ik mij doordat ik meer thuis op de bank lag, door niet te kunnen trainen, me nog meer gaan verdiepen in de materie en toen ik op youtube een aantal instructie vids tegenkwam met betrekking tot injecteren, was ik om.. :-)

Vanmiddag bij de apotheek m'n 2 soorten naalden gehaald en gelijk nog 20 ml test cyp besteld.

Voor de nieuwsgierige lezer, het gaat er zo uitzien;

1-4 Dbol 50mg ED verdeeld 5x per dag
1-10 Test Cyp 500mg PW verdeeld 2x per week
8-12 Winstrol 40mg ED verdeeld 3x per dag
13-16 Nolva 40ED/20ED/20ED/20ED

1-12 Arimidex EOD 0.5mg

Toch gek hoe m'n hoofd zo gefocust was op orals only, de adviezen van tientallen fora naast me neerleggend.
Voor degenen die zich aangesproken voelen; bedankt voor de vele info welk jullie delen hier online :-)

Bij de gedachte van de orals only bleef ik toch een minder goed gevoel hebben (waarschijnlijk door alle negativiteit eromheen), maar het uitzicht op het bovenstaande voelt erg goed.

Nu eerst enkel nog even m'n ribben laten herstellen..
Voor nu het beste!
 
Zou niet kuren op 17%.

Zou alleen een oral als ks pakken.
 
Dbol op 17% en winstrol op het einde van je kuur goed ingelezen man
 
Zou geen dbol doen als je op 17% staat. Als je kuurt op die procenten zou ik eerder een cut kuurtje doen en ook niet teveel focussen op die orals. Met je huidige kuur ga je waarschijnlijk een berg vocht pakken (ook ZEER afhankelijk van of je dieet op orde is) en dat wil je niet als je al 17% bent. Daarbij zijn die vocht kg's fake, zodra je stopt zak je weer als een pudding in.

Misschien 12wk test met 6 wk winny kick voor een eerste kuurtje? Zorg dat je dieet in orde is om het maximale eruit te halen en niet vochtig te worden en doe +/- 2 a 2,5 uur cardio per week, denk dat je dan wel wat schone gains kunt pakken.
 
Dit zegt het eigenlijk al.

Winny op einde is nutteloos als je 17% vet hebt.

überhaupt is winstrol aan het einde van de kuur niet slim ivm met cortisol
 
Allo,



na jaren vanaf de zijlijn meegelezen te hebben, binnenkort m'n eerste eigen kuur.



M'n stats;

31 jaar, 194cm, 109kg (in de ochtend :-) bf17% en ik train nu 4 jaar intensief (4xper week).



Het gekke was dat ik gedurende een jaar of twee voornamelijk aan orale Aas aan het denken was, ook al las ik natuurlijk de verschillende suggesties van leden van oa dit forum dat de basis altijd uit test bestaat..



Sinds drie weken heb ik een berg Dbol, Winstrol, arimidex en Nolva hier liggen, doch door m'n gekneusde/gebroken ribben kan ik helaas even niet zo optimaal trainen vandaar dat ze hier in de kast zijn blijven liggen. Ik had ook 20ml test hier liggen, ooit gekregen, maar nooit interesse in gehad.



Wel ben ik mij doordat ik meer thuis op de bank lag, door niet te kunnen trainen, me nog meer gaan verdiepen in de materie en toen ik op youtube een aantal instructie vids tegenkwam met betrekking tot injecteren, was ik om.. :-)



Vanmiddag bij de apotheek m'n 2 soorten naalden gehaald en gelijk nog 20 ml test cyp besteld.



Voor de nieuwsgierige lezer, het gaat er zo uitzien;



1-4 Dbol 50mg ED verdeeld 5x per dag

1-10 Test Cyp 500mg PW verdeeld 2x per week

8-12 Winstrol 40mg ED verdeeld 3x per dag

13-16 Nolva 40ED/20ED/20ED/20ED



1-12 Arimidex EOD 0.5mg



Toch gek hoe m'n hoofd zo gefocust was op orals only, de adviezen van tientallen fora naast me neerleggend.

Voor degenen die zich aangesproken voelen; bedankt voor de vele info welk jullie delen hier online :-)



Bij de gedachte van de orals only bleef ik toch een minder goed gevoel hebben (waarschijnlijk door alle negativiteit eromheen), maar het uitzicht op het bovenstaande voelt erg goed.



Nu eerst enkel nog even m'n ribben laten herstellen..

Voor nu het beste!


Jaren ingelezen en met zo'n kut voorstel komen.
Kuren op 17% is niet slim, vooral niet met dbol dan.
Denk aan oestrogene klachten, vocht en bd.
Zo weinig test zou ik 1x p week zetten.
Winny op het einde is niet slim ivm cortisol en heb je bij jou vp ook nog eens helemaal niks aan.
Nakuur moet je 2 weken na je laatste prik beginnen, niet 3.
Preventief een ai nemen is niet slim en dan al helemaal geen ari.
 
Bedankt voor de feedback!

Begin straks met m'n cardio op te schroeven, de komende maand/2 maanden, is dat soieso het enigste waar ik vol voor kan gaan ivm m'n ribben, zal ook m'n voeding met een x aantal calorieën/ % vet verlagen..

En de kuur, wanneer m'n lichaam er naast m'n geest klaar voor is, misschien dan over een maand of twee simpel houden, enkel test, en de de orals laten zitten.. Kijken hoe ik daarop zal reageren.

Hoe meer ik erover las, hoe meer ik wilde stacken, wisselen etc.. Doch heb alle tijd, geheel geen haast. Rustig aan beginnen.
Waar ik voornamelijk zelf erg blij om ben, en dat was de voornaamste reden van m'n eerste post; even laten weten dat ik het idee van enkel orals, mede door de posts op dit forum, eindelijk heb kunnen loslaten:)
 
Bedankt voor de feedback!

Begin straks met m'n cardio op te schroeven, de komende maand/2 maanden, is dat soieso het enigste waar ik vol voor kan gaan ivm m'n ribben, zal ook m'n voeding met een x aantal calorieën/ % vet verlagen..

En de kuur, wanneer m'n lichaam er naast m'n geest klaar voor is, misschien dan over een maand of twee simpel houden, enkel test, en de de orals laten zitten.. Kijken hoe ik daarop zal reageren.

Hoe meer ik erover las, hoe meer ik wilde stacken, wisselen etc.. Doch heb alle tijd, geheel geen haast. Rustig aan beginnen.
Waar ik voornamelijk zelf erg blij om ben, en dat was de voornaamste reden van m'n eerste post; even laten weten dat ik het idee van enkel orals, mede door de posts op dit forum, eindelijk heb kunnen loslaten:)

Verstandig. Als je voeding goed aanpast dan kun je makkelijk naar de 10/12% bf gaan. Cardio is niet nodig maar kan wel als je moeite hebt met minder eten.
 
zoals hierboven al is aangegeven, probeer eerst een 4% dalen in vp. Ben bang dat je anders 1 grote vochtbom wordt en op het eind niks overhoud.
 
Dbol op 17% en winstrol op het einde van je kuur goed ingelezen man
:yes:

waarom test C eigenlijk? en zou niet 2x orals erin douwen man. eerste kuur word het meest aangeraden simpel te houden 500mg test e/week, evt kick erbij en mét hCG zou beter zijn. nolva op 40mg beginnen schijnt overkill te zijn als je Cool's topic even doorleest, gewoon 20mg/dag voor 4 weken en preventief Ai ook niet doen als je niet weet of het überhaupt wel nodig is.
 
Bedankt voor het delen van jullie kennis :-)
Ik denk dat ik hem afsluit en tzt jullie weer op de hoogte zal houden!
HOI!
 
Back
Naar boven