MuscleMeat

Bedankje van de ouders van Koen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi tegenbericht. Heb Lauw eigenlijk nooit echt gevolgd op dit forum maar wil niet zeggen dat ik dit niet zeer erg vond. Ergens heb je wel een enig contact met hem door dit forum. Veel sterkte nog verder toegewenst in deze zware dagen vol onwetendheid en gemis.
 
Dat is goed om te horen. Dat onze actie steun heeft gegeven.

Begrijpen wat er in zijn hoofd om is gegaan zullen ze wellicht nooit. Maar weten dat ze niet alleen staan is het minste wat je kunt laten weten.
 
Mooi gebaar van de familie. Niet iedereen zou hier even de tijd voor nemen.:thumbup:
 
Mooi gebaar, wel vervelend om te horen dat hij van een "redelijk" probleem/depressie zo een einde van heeft gemaakt.

Sterke nogmaals.
 
Bizar te lezen dat Koen zo zwaar depressief moet zijn geweest en wat hadden wij daar toch andere gedachten over. Achteraf zie je misschien wel aanwijzingen maar ik heb dat nooit zo opgevat. Het blijft eeuwig zonde!

x2.
 
Nogmaals sterkte aan alle nabestaanden, en goed om te lezen dat het gewaardeerd word.
 
Mooi bericht, sterkte aan de familie !!
 
bedankt voor het berichtje, ik wens de familie nog heel veel sterkte toe !
 
mooi dat we op deze manier toch enige steun kunnen betekenen.
 
Mooi bericht, heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Koen.
 
Erg mooi berichtje.. :)

Vind het nog steeds een triest verhaal.. zo raar dat ie er niet meer is
 
Goed om te horen, sterkte aan de familie nogmaals.
 
Ik zit te denken aan de gedachten van de nabestaanden. Vermoedelijk gaan ze tot eind van hun leven met vragen zitten en zelfbeschuldigingen..waarom hebben we Koen niet geholpen, waarom hebben we het niet gezien en waarom heeft hij ons niet laten helpen,... En hopelijk komen ze dan tot besef dat ze geen schuld treffen.

Trouwens ik weet uit ervaring dat deze medegetuigen die we hier integraal aan de nabestaanden geven zeker een waarde hebben voor hun..
 
Back
Naar boven