• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Bedankt lieve mensen

Bezoekers in dit topic

Martinus

luie hond
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
25%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkapt "ik ben kei-zielig omdat me TomTom weg is"-topic.

Onder m`n neus vandaan gegapt, terwijl ik op nog geen 4 meter op de bank lig te kijken dat Frans Bauer is ingestort. En gewoon niks in de gaten hebben totdat de buurman op de deur aan `t bonzen is. Die had alles live zien gebeuren.

Dus ik spring meteen de wagen in. Met de buurman achterin (die had geen zin in stukjes glas in z`n anus) om de daders aan te wijzen.
Die hadden een voorsprong van 3 minuten op de fiets:eek:
Maar ondanks wegen, stoepen, fietspaden, busbanen en grasvelden te hebben genomen niemand te pakken gekregen.
En dat is maar goed ook, want op zo`n moment ben je toch wel een beetje opgefokt. Dat er van die ratten niet met hun klauwen van mijn spullen af kunnen blijven.

Morgen effe naar de Shell om `n stratenboek te halen;)

heb je misschien de gebruiksaanwijzing er nog bij voor me?

nee, geintje, wel k*t voor je.

K*t bro.

Wat een mongolen zijn het.

Dat is inderdaad behoorlijk k*t, zelf haal ik mijn navigatiesysteem altijd van de ruit af met houder en al als ik het niet nodig heb.

k*t man, sterkte met dat stratenboek ;)

Wat vervelend voor ons Fransje :(

Tering gast wat the ****. Echt super klote dat je ze niet te pakken hebt gekregen, ik had ze echt helemaal kapot geslagen, k*t tuig. Kansloze k*t criminelen waarvan wij later hun uitkering betalen!

Thnx voor de reactie.
Heel lief van jullie:kiss:

Ik ben weer een beetje afgekoeld en de verzekering komt me tegemoet. Dus dat valt weer mooi mee.

Dude, als die dieven er met een NAVIGATIEsysteem vandoor zijn, no way dat jij ze dan vindt in je auto zonder.

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven