1. Ontzet Notitie

Bedankt voor de reacties

Topic in 'Voeding' gestart door SkinnySkeleton, 18 dec 2018.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. SkinnySkeleton

SkinnySkeleton Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    1%
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw op dit forum en zag dat er hier echt leuke reacties voorbijkomen van mensen die elkaar echt proberen te helpen. Ik besloot dan maar op mijn probleem hier op tafel te gooien. Ik ben net een week 22 jaar oud, ik meet 1 meter 86 en ik weeg 62 kilogram. Ik zie er echt uit als een plank. Ik eet soms wel 4x op een dag fastfood en toetjes sla ik nooit over. Ik doe dit om bij te komen maar alleen mijn buik komt bij. Nu ben ik mager maar alleen mijn buik steekt eruit alsof ik zwanger ofso ben. Ik ben nooit iemand geweest die naar de fitness ging, maar ik ben nu een maand elke dag bezig. Ik zou heel graag willen kuren en heb al veel gelezen over de gevolgen etc maar dat kan mij op dit moment echt niet schelen. Is er iemand die weet wat ik kan nemen om snel spiermassa te kweken. Liefst een soort pil ofso en Moet ik eerst vet aanmaken om dat dan om te zetten in spieren of? Ik ben echt een amateur en weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil zeker 75 kilogram wegen maar ik wil vooral mijn armen en rug breder krijgen. Je ziet in mijn rug echt de botten steken. Help mij aub eventueel een fitness schema voor beginners met oefeningen en het aantal keer enz of welke shakes, pillen of niet? Kuren?

2. Pren

Pren Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.670
    Geslacht:
    Man
    Inlezen. Het forum heeft een reeks stickies en daar zou ik mee beginnen.

Aankomen is een kwestie van meer eten dan je verbrand. Zorg voor een degelijk beginnersschema. Die staan ook in de stickies.

ScumbagAnnie en SkinnySkeleton vinden dit leuk.
  3. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    8.784
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Aankomen doe je niet zozeer met ongezond eten. Je moet gewoon meer eten dan je verbruikt. Dat kan ook prima wat gezonder dan alleen met junk.
    Veel mensen denken veel te eten... maar als ze t opschrijven valt dat bar tegen. Ook met junken kan je gewoon afvallen als je onder je onderhoud eet... dus gewoon te weinig eet. Wat in jouw geval dus het geval is.

Lees deze link even door voor je voeding. En post eens wat je op een dag eet nu. Maak daarvoor wel even een topic aan in de voedingssectie ;)
    https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Voor extra info over trainig kan je hier kijken.
    https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

SkinnySkeleton vindt dit leuk.
  4. Kevin95

Kevin95 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    520
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    Slechte troll is slecht...

Ano_166360 en Saik vinden dit leuk.
  5. Banshee

Banshee Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    4.203
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    76kg
    Hey, er bestaat inderdaad een pil waardoor je er onmiddelijk uitziet als een professioneel bodybuilder. Dit wordt echter geheim gehouden voor de grote massa zodat zij denken dat wij ons echt elke week in het zweet werken in een gym.

6. Col_inc

Col_inc Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    998
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    11%
    wtf is dit? gozer ben je serieus? de dikte van me lul heeft de dikte van je pols ga je eens normaal inlezen

7. SvP0501

SvP0501 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    463
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik mag toch hopen dat dit een troll is .
    Totaal geen know how ( eerder Hoe nou ?! ) van voeding , geen ervaring met trainingen , totaal geen kennis en kunde van deze krachtsport maar wel willen kuren

Ik schrijf onderstaande kuur voor :

- Smeer dagelijks pindakaas op je biceps voor de groei
    - Laat je rug insmeren met een combi van banaan & pindakaas

Hou dit minimaal 1 maand vol en kom hier dan eens je resultaten posten

Laatst bewerkt: 19 dec 2018
  8. Ano_166360

Ano_166360 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    34
    Geslacht:
    Man
    Waar ik nou eens een keer antwoord op wil is hoe het komt dat om de paar dagen dit soort zgn "newbie posts" opduiken elke keer. Is dit nou elke keer dezelfde persoon of wtf hee.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie