MuscleMeat

bedelaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oud. OUD. OUD!!!! OOOOOUUUUD!!!!
Best wel leuk eigenlijk, om als eerste OUD te mogen brullen.

Wel een coole zwerver imho. Eerlijk en humor, 2 eigenschappen die je niet veel ziet.
 
Mocht je niet meer zeggen he :) Eerst een linkje naar het topic waar het geplaatst is :study:
 
Hahaha, ken hem niet. Lache ja - da's beter dan: 'kun je misschien wat kleingeld missen zodat ik wat kan eten?'.
 
Lauw zei:
Oud. OUD. OUD!!!! OOOOOUUUUD!!!!
Best wel leuk eigenlijk, om als eerste OUD te mogen brullen.

Wel een coole zwerver imho. Eerlijk en humor, 2 eigenschappen die je niet veel ziet.

Hallo Lauw,

Zoals je weet is het niet meer toegestaan bij elk nieuw topic zomaar 'oud' te roepen. Iets is pas oud als het op DBB heeft gestaan en niet als jij het al ergens anders hebt gezien. Je hebt tot vanmiddag 3 uur de tijd om de desbetreffende thread te zoeken. Mocht je hem niet hebben gevonden krijg je er een strafpunt bij.

Als je hierover vragen hebt, dan kan je de [Link niet meer beschikbaar] hierover een PM sturen.

Met vriendelijke groet,
Het DutchBodyBuilding.com Forum team.
 
Betekent dit het einde voor Lauw? U ziet het om 3 uur!
 
Brutez zei:
Hallo Lauw,

Zoals je weet is het niet meer toegestaan bij elk nieuw topic zomaar 'oud' te roepen. Iets is pas oud als het op DBB heeft gestaan en niet als jij het al ergens anders hebt gezien. Je hebt tot vanmiddag 3 uur de tijd om de desbetreffende thread te zoeken. Mocht je hem niet hebben gevonden krijg je er een strafpunt bij.

Als je hierover vragen hebt, dan kan je de [Link niet meer beschikbaar] hierover een PM sturen.

Met vriendelijke groet,
Het DutchBodyBuilding.com Forum team.

K*t, ik moest lachen. :o
 
Brutez zei:
Hallo Lauw,

Zoals je weet is het niet meer toegestaan bij elk nieuw topic zomaar 'oud' te roepen. Iets is pas oud als het op DBB heeft gestaan en niet als jij het al ergens anders hebt gezien. Je hebt tot vanmiddag 3 uur de tijd om de desbetreffende thread te zoeken. Mocht je hem niet hebben gevonden krijg je er een strafpunt bij.

Als je hierover vragen hebt, dan kan je de [Link niet meer beschikbaar] hierover een PM sturen.

Met vriendelijke groet,
Het DutchBodyBuilding.com Forum team.
Oud! OUD!
OUD!
:D
 
Wat zit iedereen nu oud te brullen, heb het nog nooit gezien (en nee ik kom niet van onder een steen :))
Leuk.
 
Santoz zei:
Wat zit iedereen nu oud te brullen, heb het nog nooit gezien (en nee ik kom niet van onder een steen :))
Leuk.

iedereen? enkel lauw

vind em overigens niet echt grappig, :p
 
Ik zou zo'n zwerver juist wel geld geven!
 
k zou m een fles whisky geven :D
j/k, maar die dude is wel cool!
 
Rebel_x zei:
Heb je de link al gevonden waar het staat? :D

'tis allang drie uur geweest Lauwepauw dus kom maar over de brug met die thread :rolleyes:
 
OUT
-1 ouwe puslekkende trekpik!
 
ik ga het toch ook proberen in Rotterdam...need cash for whey...100 % eerlijk:D
 
Back
Naar boven