AndroidHealthClinic

Bedtime Protein vs Micellar Casein Perfection? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
19
Waardering
0
Ik zag net dit nieuwe 'Bedtime Protein' product en ik vroeg me af of dit een aanrader is? Na een snelle vergelijking van de labels blijkt het aminozuurprofiel van deze proteïne beduidend kariger, dus ik vroeg me af of de toevoegingen het waard zijn om te switchen? Iemand hier die zich verdiept heeft in de specifieke effecten? Ik gebruik het vlak voor het slapen tijdens het cutten.

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/bedtime-protein/
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...t-sportsnutrition/micellar-casein-perfection/
 
De Bedtime Protein is een combinatie van Micellar Casein, ZMA en L-glutamine.
Je moet zelf uitvinden of dit product beter voor je werkt dan de Micellar Casein Perfection.
Ik zou zeggen probeer het een maand en trek dan je conclusie.
 
probeer het een maand en trek dan je conclusie.
Ik vrees niet echt een conclusie te kunnen trekken, ben bijna door m'n eerste pot MCP heen en heb gedurende die periode mijn cutschema een paar keer aangepast. Heb dus nog niet echt een langere periode gehad op basis van wat ik eventueel verschil in resultaat kan vergelijken. Voorheen was het gewoon altijd kwark happen 's avonds :rolleyes:
 
De Bedtime Protein is een combinatie van Micellar Casein, ZMA en L-glutamine.
Je moet zelf uitvinden of dit product beter voor je werkt dan de Micellar Casein Perfection.
Ik zou zeggen probeer het een maand en trek dan je conclusie.

Alsof je daar ooit een objectieve conclusie over zou kunnen trekken.
 
Ik bedoel dat je moet uitvinden wat voor jou het beste werkt om voor het slapen gaan te nemen.
kwark, warme melk, micellar casein, ZMA, amino's enz...
 
Nee geen aanrader. Omdat je lichaam tegelijk met de zink ook calcium binnen krijgt (uit de caseïne) zal je lichaam de voorkeur geven aan calcium. Beter apart innemen: eerst zma en evt. caseïne 30 min later.
 
Back
Naar boven