Fitness Seller

Beef Jerky Classic - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Snack
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Een eiwitrijke snack die laag in vetgehalte is
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1x maal
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekkere malse stukjes vlees
  • Welke dosis heb je gebruikt? 25 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De gratis goodies, goede service en snelle levertijd
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €2,25,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou dit supplement zeker vaker kopen, het is een erg lekkere verantwoorde snack met geode voedingswaardes.

Mijn review:

Beef Jerky Classic

25 gram:
Kcal: 74,3
K: 2,6
P: 14,3
V: 0,8

Eigenlijk zegt het bovenstaande al genoeg. De voedingswaarde van deze snack zijn perfect ongeacht of je in de bulk of in de cut zit. Het zijn kleine stukjes gedroogd vlees (deze variant kalkoen) met een heerlijke smaak door de marinade. Het enige 'negatieve' nadeel is dat je €2,25,- per 25 gram betaald, maar dit komt omdat het hoogstwaarschijnlijk geïmporteerd is. Daarnaast is het jammer dat het zo lekker is dat je het binnen een aantal seconden achter je kiezen hebt zitten.

Bij de naam van de fabrikant heb ik XXL Nutrition gezet, daar de fabrikant niet tussen de mogelijkheden zat. Maar waarom rechtstreeks uit het buitenland bestellen als je het ook bij XXL Nutrition kan krijgen met garantie voor topkwaliteit en snelle sercice

Het product:
Smaak: 10
Voedingswaardes: 10
Textuur: 8 (lekker droog vlees)
Uiterlijk: 9 (ziet er erg smakelijk uit)
Prijs: 7
Prijs/kwaliteit: 10 (je krijgt zeker waar voor je geld)

Tot slot zou ik willen zeggen dat als men dit nog nooit heeft geprobeerd, men dit gewoon eenmaal zou moeten doen. Ik denk dat je gelijk verkocht bent en een nieuwe verslaving ontstaat (positief wel gezien)
 
Merk je veel verschil in textuur van het vlees (kalkoen vs beef?)
 
Merk je veel verschil in textuur van het vlees (kalkoen vs beef?)

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik enkel nog de classic heb geprobeerd en dit is echt beef. De variant met 'turkey' heb ik nog niet geprobeerd. Ik laat het je weten zodra ik hem geprobeerd heb!
 
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik enkel nog de classic heb geprobeerd en dit is echt beef. De variant met 'turkey' heb ik nog niet geprobeerd. Ik laat het je weten zodra ik hem geprobeerd heb!

Turkey Jerky Chili-Paprika:
-qua structuur vind ik deze variant iets droger als de classic. Als ik hem zou moeten beoordelen ten opzichte van de classic bestel ik de volgende keer alleen de classic. Deze vond ik toch meer 'beef' smaak hebben en ook de bijsmaak vond ik top.

Deze variant geef ik overigens ook een dikke 8, omdat het een erg smaakvol tussendoortje is!
 
Nog meer mensen die wat over de smaak kunnen zeggen? Ben wel nieuwsgierig.
 
My life is complete now
 
Back
Naar boven