AndroidHealthClinic

Beef Jerky!

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
Iemand enig idee waar je die bende ergens in nl, of online(europa) kan bestellen. Goede lekkere proteine rijke snack :)
 
Lekker, maar wel erg zout.
 
ja ik weet dat et lekker is :) maar waar kan ik et krijgen :)
 
-Ma3stro- zei:
Iemand enig idee waar je die bende ergens in nl, of online(europa) kan bestellen. Goede lekkere proteine rijke snack :)

Ja en Johnny Bravo is er ook best breed van geworden :D

Je moet denk ik maar naar Amerika verhuizen
 
yeayeahyeah :P
 
Tja 1 van de weinige dingen die ik mis vanuit Amerika (heb er 4 maanden stage gelopen). Grote sportschool met ruime openingstijden. Goedkope Sups. Dr. Pepper Light, Quaker Old Fashioned Oats en: Beef Jerkey :lick:
 
Wat is beef jerky ??? ???
een soort van biefstuk ofzo?
 
maar wel vettig en zoutig???
 
f*cking ecto zei:
maar wel vettig en zoutig???

Is het dat spul niet dat ze veel in Zuidelijk Afrika verkopen nl. biltong?
Denk niet dat het hier verkrijgbaar is. Het is wel gemaakt van mager (zebra) vlees. Is wel zout natuurlijk, anders zou het niet bewaren.
Is erg lekker trouwens en makkelijk maar heb het hier nog niet in de rekken zien liggen. Het spreekt de meeste mensen niet erg aan vanwege het uitzicht denk ik. Nochtans is het best lekker.. en eiwitrijk.
 
Laatst bewerkt:
In de VS heb ik zelfs jerky gezien van aligator- en slangenvlees. Ik zou jerky niet aanbevelen. Wel lekker enzo, maar niks voor een bb.
 
f*cking ecto zei:
maar wel vettig en zoutig???

Niet vettig! Wel zout, bevat ook redelijk wat snelle koolhydraten, maar voornamelijk EIWITTEN :thumbs:

Beef jerkey mager rundvlees, lekker en goed als tussendoortje niet als maaltijd natuurlijk :)

Per serving (1 ounce = 28 gram)
80 kcal, 4 gram KH's (alle suikers), 14 gram eiwit en 1 gram vet
 
hier de perfecte bb snack :)
 
Lijkt me lekker!
 
Het is in België !maar ook zeker Nederland vermits de ketens internationaal zijn! te krijgen in survival winkels zoals A.S. Adventure, Kariboe, American Stock consoorten...
 
Voeding uit de VS (zeker vlees) schijnt in Europa een moeilijk punt te zijn. De kwaliteitseisen voor voeding en verpakking zijn hier heel anders (hoger).
Het gaat ook hormonen en genetische manipulatie die in de VS wel zijn toegestaan maar in Europa niet worden toegelaten. De meeste Amerikaanse voedingsmiddelen worden hier niet goedgekeurd en mogen dus niet verkocht worden.
 
das erg spijtig :/ zou wel verklaring waarom ik et (online) nergens kan vinden
 
Hallo? Word ik straal genegeerd?! Ik zei toch net dat ik hier zo een paar pakjes kan kopen?
 
-Ma3stro- zei:
das erg spijtig :/ zou wel verklaring waarom ik et (online) nergens kan vinden

Ja heel erg spijtig, ik was ook al van plan karma uit te loven voor de gouden tip die naar de Jerkey zou leiden.
Misschien toch maar in België kijken (ookal is het daar ook verboden als het uit de VS komt...Tis iig dichterbij dan de VS).

Je kunt met Google ook wat recepten vinden voor Beef Jerkey. Kunnen je het gewoon zelf hier op de markt brengen ;) Of ben jij geen keukenprins.

Of gewoon alle survival winkels in NL af, misschien heb je geluk...
Het spul is trouwens in de VS ook erg duur. Je betaalt al snel $6 voor een kleine verpakking.

Big Byron weet jij toevallig de prijs van het spul daar?
 
Laatst bewerkt:
hmm net gelezen dat de gemiddelde keurslager het gewoon kan bestellen. Helaas vandaag geen tijd om langs te gaan. Morgen maar ff kijken.
 
Back
Naar boven