MuscleMeat

Beef Jerky!

Bezoekers in dit topic

Best wel duur...
 
Ik woon in A'dam (buurt Zeeburg/KNSM eiland) en de C1000 bij mij om de hoek (in winkelcentrum Brazilie) heeft ze gewoon in de schappen staan hoor!
Ik eet het zelf niet maar weet dat ze het er hebben want mijn vriend is er verslaafd aan, heeft 18 jaar geleden een jaartje in Zuid-Afrika gewoond en at het daar toen ook veel. Hij is het daarna nooit meer tegengekomen, en onlangs, op zoek naar een of andere boodschap waar ik 'm opuit had gestuurd en hij niet kon vinden stond ie ineens oog in oog met een rek Beef Jerky in 3 verschillende smaken.

Hij heeft ze alledrie geprobeerd, vond 1 smaak de beste en vervolgens letterlijk het hele schap leeggetrokken. Dat doet ie dus met enige regelmaat, om zo overal (thuis, auto, werk) altijd een voorraadje achter de hand te hebben ingeval van hongerklap.

Mocht iemand dus naar die C1000 gaan en een half leeg schap aantreffen, weet je waardoor het komt!
 
Deze week is 't bij de Lidl in de aanbieding (zolang de voorraad strekt ofcourse)
 
Je kan ze ook bij de Bever outdoor zaken kopen
 
Haha beef jerky is ****ing smerig. Echt disgusting. Eens, maar NOOIT weer.
 
dit is iets soortgelijks ... wel prijzig

[Link niet meer beschikbaar]
 
Tja 1 van de weinige dingen die ik mis vanuit Amerika (heb er 4 maanden stage gelopen). Grote sportschool met ruime openingstijden. Goedkope Sups. Dr. Pepper Light, Quaker Old Fashioned Oats en: Beef Jerkey :lick:

ik heb wel quaker oats gezien bij de c1000...is dat andere dan die old fash? (ze zaten in zo een blik/pot achtig iets)
 
Gewoon bij de keurslager. Daar ligt het bij mijn keurslager gewoon op de toonbank .. niet in kilo's helaas, maar daar kan hij vast wel aan komen :)
 
Iemand enig idee waar je die bende ergens in nl, of online(europa) kan bestellen. Goede lekkere proteine rijke snack :)
Ik werk op de Vers afdeling van de Makro en ik heb bij de het vleeswaren vak wel Beef Jerky gezien. Volgens mij 3 smaken (Hot, Regular, nogwat ofzo, zou 't niet precies weten). Als je een Makro pasje kunt regelen om binnen te komen en af te rekenen zou je daar 's kunnen kijken.

Ik kan je zo niet uit m'n hoofd vertellen hoeveel 't kost of hoeveel er in zo'n pakje zit, ik weet alleen dat we 't hebben. :p
 
BP Vlaardingen is het gewoon te koop.
Erg duur, Erg lekker!

SC
 
Iemand al online besteld?
 
Grappig. Ik zie het overal liggen en hangen, maar ik heb nooit de behoefte gehad om het te proberen. Het ziet er zo goor uit. :kots:

Misschien toch maar eens proberen dan, nu ik de voedingswaarde zo lees.
 
Grappig. Ik zie het overal liggen en hangen, maar ik heb nooit de behoefte gehad om het te proberen. Het ziet er zo goor uit. :kots:

Misschien toch maar eens proberen dan, nu ik de voedingswaarde zo lees.
Als je van vlees houdt is beef jerky heerlijk. Alleen het idee al van het kunnen meenemen van vlees overal waar je heen gaat is te mooi om waar te zijn. :cool:
 
Heb het nog nooit gezien in de supermarkt, zometeen maar eens goed kijken.
 
Helaas is het bij de plaatselijke lidl al uitverkocht. Nog even verder zoeken dus.
 
Beef jerkey nl

Ladies and Gentelman,

Mag ik even jullie aandacht. Ik zie dat er heel veel geïnteresseerde zijn in deze heerlijke, makkelijke en bovendien gezonde snack. Ik ben bezig het product te importeren en het vervolgens in NL op de markt te brengen.

Om zo goed mogelijk aan jullie wensen te kunnen voldoen kwa smaak, hoeveelheid en plaats van verkoop lijkt het mij interessant jullie mening hier over te horen.

Waar zou je het product willen kopen?
In welke hoeveelheid?
Welke smaak?

Vrouwen?? Wat vinden jullie van het product? Voelen jullie je aangetrokken tot het product?

Ben benieuwd naar jullie reacties
 
Spam is ook een soort vlees toch:study:

SC
 
Back
Naar boven