MuscleMeat

Beef Jerky! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Over de grens in duitsland is er een Amerikaans supermarkt waar je het kan komen. Ik heb een amerikaans kennis die 1x per maand daar gaat winkelen, maar die is pas in september terug in Nederland. Het is wel te koop, ik heb het vaak gegeten en is erg lekker en verslavend.
 
richard2003 zei:
Over de grens in duitsland is er een Amerikaans supermarkt waar je het kan komen. Ik heb een amerikaans kennis die 1x per maand daar gaat winkelen, maar die is pas in september terug in Nederland. Het is wel te koop, ik heb het vaak gegeten en is erg lekker en verslavend.

waar over de grens?
 
Laatst bewerkt:
Nu hebben jullie Big Byron al 2x genegeerd want hij zei gewoon waar je het kon halen :D
 
kheb em niet genegeerd :) kheb alle sites van alle outdoor/survival in noord holland gechecked en kon niets vinden.
 
Big Byron zei:
Het is in België !maar ook zeker Nederland vermits de ketens internationaal zijn! te krijgen in survival winkels zoals A.S. Adventure, Kariboe, American Stock consoorten...


Ik negeer BB helemaal niet. deze winkels ken ik niet en zitten zeker niet bij mij in de buurt, heb t nog opgezcht maar helaas. maar idd goede tip hoor. kan je niets van zeggen.:thumb:

ken wel aantal dumpzaken maar zover ik weet verkope ze geen voeidng daar..is ook niet internationaal
 
Laatst bewerkt:
ik zeg bump, we zijn nu al een jaar verder, iemand inmiddels al een goed adresje gevonden?
 
J-tje, ik lees al die posts en het water loopt me al in de mond.....:help: . Ik heb er op zich wel een ritje voor over, voor de dingen die 1. tot de voedselwaren worden gerekend, 2. verslavend lekker is en 3. waar je ook nog eens van kunt groeien... Maar waar in Duitsland ligt die Amerikaanse winkelketen dan? Ik ga weleens naar Duitsland om mijn motor(Bandit) de sporen te geven op de Autobahn,maar kan ik net zo goed ff langs die shop gaan, ff lekker groeien... bedoel eten...:D:D

Gr. MIke
 
sow prijzig, maar wel een goede voedingswaarde.

maarja wel duur en om nou 2 kilo te gaan kopen :D
 
hmmmm, en als we het nou groot inkopen...bulkverpakking. Komen we straks nog in het nieuws: "Bodybuilders voeren grootschalig Beef Jerky in".... Alsof het om XTC gaat....:D:D

Gr. Mike
 
jezus.. te duur gewoon
 
Je kan het kopen bij de supermarkt in Schiphol, daar heb je allerlei geimporteerde waren en dus ook beef jerkey.
In Amsterdam zuid op de Zeilstraat vlakbij de kruising met de Amstelveense weg heb je ook een slager die het verkoopt, daar staat het zelfs voor het raam.
En indd erg duur maar erg lekker.
 
Je kan het kopen bij de supermarkt in Schiphol, daar heb je allerlei geimporteerde waren en dus ook beef jerkey.
In Amsterdam zuid op de Zeilstraat vlakbij de kruising met de Amstelveense weg heb je ook een slager die het verkoopt, daar staat het zelfs voor het raam.
En indd erg duur maar erg lekker.

aardige topic bump lijkt me 4 jaar
btw hanos (groothandel) heeft het ook:p
 
Verschillende smaken. 2 euro voor 25gram

[Link niet meer beschikbaar]
 
monster bump!
 
De Duitse winkelketen Real verkoopt het ook , wel duur , ongeveer 2 euro voor 25gr. :(
 
je kunt het ook zelf maken , beef jerky is niet moeilijk om zelf te bereiden , het kost alleen wat tijd . het recept staat op www.wateetons.com

gr
 
Back
Naar boven