Fitness Seller

Beef Up Your Bench Press 10x3 Workout Program (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ectopiraat

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2020
Berichten
103
Waardering
187
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Ik wil graag mijn favoriete routine delen met jullie. Het is vooral gericht op bankdrukken.

Zijn er hier mensen die ook ervaring hebben met deze routine?

 

Bijlagen

  • beefupyourbenchpress (3).pdf
    122,8 KB · Weergaven: 80
Interessante opzet, dit lijkt me wel wat om eens te proberen!
 
Geen ervaring mee. Vind 10 sets van 3 wel veel man, gaat tijd in zitten. En daarna nog 5 andere oefeningen doen ook..
En wtf is een benchpress shrug? :shrug:
 
Geen ervaring mee. Vind 10 sets van 3 wel veel man, gaat tijd in zitten. En daarna nog 5 andere oefeningen doen ook..

Met twee minuten rust valt het mee toch? Kun je in een half uur (ish) klaar zijn
 
Met twee minuten rust valt het mee toch? Kun je in een half uur (ish) klaar zijn
twee minuten is niet veel rust, denk dat je vooral de laatste paar sets moeilijk gaat krijgen.
 
Geen ervaring mee. Vind 10 sets van 3 wel veel man, gaat tijd in zitten. En daarna nog 5 andere oefeningen doen ook..
En wtf is een benchpress shrug? :shrug:
Die 10 sets duurt ongeveer 20 minuten, je neemt 90 seconden rust tussen de sets. Als je tijd tekort hebt kun ook de andere oefeningen in superset doen. En een benchpress shrug is zeg maar je armen gestrekt houden en echt over de top heen drukken met je scapula.
 
Is puur 10x3 op lineaire progressie niet een beetje weinig qua variatie?
 
Ik vind het ook wel interessant, maar 17 weken vind ik wel erg lang. Daarnaast zou ik er sowieso een 4 day variant op maken, want ik vind 3 dagen trainen echt te weinig.
 
Die 10 sets duurt ongeveer 20 minuten, je neemt 90 seconden rust tussen de sets. Als je tijd tekort hebt kun ook de andere oefeningen in superset doen. En een benchpress shrug is zeg maar je armen gestrekt houden en echt over de top heen drukken met je scapula.
 
Ik vind het ook wel interessant, maar 17 weken vind ik wel erg lang. Daarnaast zou ik er sowieso een 4 day variant op maken, want ik vind 3 dagen trainen echt te weinig.
Ja ik doe vaak in het weekend nog een extra dag voor buikspieren, benen en oefeningen zoals db side raises.
 
Back
Naar boven