Fitness Seller

Beeldmateriaal aanslag Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Of die morbid obese royalty verslaggever die toegaf te hebben moeten janken achter de schermen,
En dat de we meeleven met de kleine prinsesjes die ondanks dat ze er niet bijwaren (waren op paleis het loo) toch wel cker getraumatiseerd moeten zijn.

wat een ****ing onzin gek egt burgerlijkheid ten top.
 
Laatst bewerkt:
De vaart was er wel grotendeels uit, maar dat had inderdaad nog meer ellende kunnen opleveren. Het heeft wel iets heel aparts dat hij uitgerekend tegen het meest betekenisvolle object uit de omgeving tot stilstand kwam.

Ik keek net naar Netwerk en moest wel lachen om die royalty verslaggever, Jeroen Snel dacht ik.

"Godzijdank reed hij aan de linkerkant van de weg, je moet er niet aan denken dat hij de bus waar de koninklijke familie in zat had geraakt!"

Nee, dan had had er een deuk in die bus gezeten? ???

"Je kan je toch niet voorstellen dat een gek een aanslag op onze koninklijke familie pleegt?!"

Nou op zich kan ik me dat best voorstellen, en veel andere mensen ook, anders waren ze ook niet beveiligd. :roflol: Die omstanders die worden platgereden vond hij kennelijk veel minder opzienbarend dan het idee dat iemand die fantastische koninklijke familie iets aan wilde doen...

Haha, klopt wat een debiel. Ik heb meteen weggezapt, ergerde me der ook aan.
 
damn, echt verschrikkelijke beelden, je zal er daar maar met je kinderen staan op kijken
en wat een zieke geest om je uit te werken op mensen die je niets misdaan hebben en dan nog op zo'n manier... onbegrijpelijk
 
Je haalt de woorden uit mijn mond, doet me aan gta denken. Bewijst hoe goed die animaties waren in GTA. Mja, heel erg dat zo iets als dit is gebeurd.
Moest idd ook direct aan gta denken...

Vraag me wel af of dit wel bedoeld was als aanslag op de koninklijke familie, lijkt me eerder gewoon een psychisch gestoorde die z'n kans zag om eens goed wat mensen te scheppen...

Anders moet ie echt wel flink idioot zijn, dacht hij mss door met z'n kleine auto tegen de bus te botsten heel de koninklijke familie uit te kunnen roeien???
 
Laatst bewerkt:
diep triest :(
gelukkig wist ik niet dat ze in apeldoorn kwamen anders was ik waarschijnlijk ook erheen gegaan...

vind opzich wel vaag dat je de auto op de video niet ziet? Want als het goed is zou die daarna schuin richting de hoek gaan waar er vandaan is gefilmd.

Verder echt de meest hersenloze actie ooit. Wat dacht hij wel niet alsof dat auto wat tegen die bus kan richten. Denk dat die gast aandacht wou trekken of op nationaal tv zelfmoord wou plegen, want zo pleeg je gewoon geen aanslag.
 
carmageddon maar dan echt
 
[dader] is inmiddels ook overleden.
 
[dader] is inmiddels ook overleden.

Jammer, dan kun je dus nooit echt achter zijn motieven komen etc.

Maar idd was triest gister op het nieuws, dat Nederland geluk heeft gehad dat hij de Koninklijke familie niet heeft geraakt, wat een gek.
 
Jammer, dan kun je dus nooit echt achter zijn motieven komen etc.

Maar idd was triest gister op het nieuws, dat Nederland geluk heeft gehad dat hij de Koninklijke familie niet heeft geraakt, wat een gek.

Ik vind het nog erger dat er onschuldige omstanders de dupe worden van een
actie naar het koningshuis.

De [dader] had het op hun gemunt, en omstanders zijn het slachtoffer.
dat is pas triest.
 
Foto's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
pfff kheb het filmpje nou al wel 10x gezien maar iedere x krijg ik weer kippevel :(
 
gewoon te ziek voor woorden :s maar wat ben je dom als je met een swift op een
bus wil rijde wat wil je der mee bereiken? je rijd je eigen alleen gaar.. en TERECHT DEBIEL DAT HET WAS
 
De dader zal er geen **** om gegeven hebben onschuldige mensen omver te rijden, alvorens die bus eventueel te raken. :mad:
jammer dat ie dood is. Hopelijk hebben ze idd echt nog even met hem gepraat toen ie net dat monument was opgeknald, maar je vraagt het je toch af..
 
Hoef t niet te zien..ellende
 
Wat een k*tmongool ik had veel liever een BMW X5 gezien. Wel een vet geluid trouwens. Alleen die man kan echt geen camera vasthouden stuur die man alstublieft op een cursus camera richten en vasthouden wat een klap mongool.
 
Ultieme manier van zelfmoord...dacht hij
[Link niet meer beschikbaar]
 
Dat wil jij niet weten
 
Back
Naar boven