MuscleMeat

Been lengte verschil (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BJJ87

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jul 2018
Berichten
622
Waardering
849
Lengte
1m82
Massa
83kg
Ik heb dit artikel online gevonden (https://startingstrength.com/article/leg-length-discrepancy)
Weet nu niet hoe mensen die hier effectief iets over weten hier over denken, klopt het?
Er is bij mij namelijk een been lengte verschil van 14mm vast gesteld, heb nu ook inlegzolen van een podoloog die ik altijd draag, ook tijdens het squaten, als ik dit artikel lees en het klopt wat er in staat ben ik dus verkeerd bezig
 
Ik heb podotherapie gestudeerd, niet afgemaakt. Ik studeer nu Exercise Science in de VS en voor personal trainer. Been lengte verschil is niet zo normaal en het is niet verstandig om de correctie zolen weg te knikkeren. Het element onder de calcaneus is een ascendece element, word gebruikt bij verkorte kuitspieren en BL verschil. Dat artikel is gebaseerd op nul komma nul en Bro Science. Iemand die de patella gebruikt om been lengte verschil te meten kan niet serieus genomen worden. We hebben de Tuber Tibiae daarvoor. Been lengte verschil fixen is niet alleen om goed te kunnen squatten, een goede Gait cycle en Static Posture doet meet voor je neuromuscular en artrokinetic systeem. Ga trouwens naar de podotherapeut, podologen kunnen ook niet serieus genomen worden, zij worden gecrediteerd door een eigen creditering instantie, podotherapeut worden doe je op de hogeschool en is een beschermd titel en uit eigen ervaring weet ik dat het een pittige opleiding is. Vooral schimmel nagels bleh ;)
 
Back
Naar boven