AndroidHealthClinic

beenbreuk herstel ,na zwaar ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

willem m

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
85
Waardering
0
hallo

13 juni had ik een zwaar ongeval meegemaakt met mijn honda crb929r.
dit was er zoals gebroken:
- R pols
-R 3vingers
-L onderarm
-L duim
- sleutelbeen L
- scheenbeen R
-bovenbeen R

ik ben nu volop aan het revalideren,en over mijn handen ben ik zeer tevreden.ik heb vandaag zelfs met de bosmaaiers gewerkt vanuit mijn rolstoel.(ik ben werkverslaafd :rolleyes: )

maarnu,ik zit nog steeds in een rolstoel omdat ik nog niet mag stappen tot en met 15 september.
nu is mijn vraag, hebben er hier nog forumleden ervaring met het 'terug leren stappen na een beenbreuk'?

want ik weet echt niet wat ik mag verwachten als ik ga mogen starten met stappen.zal ik na een halve maand weer perfect zelfstandig kunnen stappen?

ik zit nu wel dagelijks ongeveer 1,5 uur per dag op de hometrainer met lichte belasting om toch iet of wat van beenspieren te behouden.

bedankt
 
Vind ik wel raar deze reactie van The0mega, iemand vraagt om professionele hulp op het forum en je gaat zo reageren, getuigd niet echt van klasse als je het mij vraagt.;)

Maar dat is een best heftig ongeval geweest. Ik weet van een vriend van mij die zijn been brak dat die er best moeite mee had om te lopen.. hij heeft ongv 2 maanden geprobeerd te lopen op het been en het zo min mogelijk te belasten, ik denk dat het per persoon wel anders is maar op een halve maand zou ik niet rekenen (ik ben geen expert). Maar ik wens je iniedergeval heel veel sterkte (Y)
 
hallo,ik zie die reactie van theomega niet.

ik hoop toch dat ik hier wat kan opsteken op het forum over mijn probleem.
stel je eens voor dat je zelf 3 maand in een rolstoel moet zitten omdat je niet mag stappen. en wetende dat ik hiervoor al 3 jaar fitnesste,in de bouw werk,en nooit kon stilzitten.

ik hoop dat er hier mensen zijn met kennis hierover ofzo

bedankt
 
Back
Naar boven