MuscleMeat

Beers with T (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge
15 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
17.214
Waardering
14.125
Lengte
1m87
Massa
120kg
Met het risico om nogal pretentieus over te komen: vraagt u maar raak.
 
Wie vind je de grootste debiel van het forum?
 
Op wie heb je gestemd de laatste 3 keer?

De personen weet ik niet meer. Bij de gemeenteraadsverkiezingen dit jaar op een lokale partij. Tweede Kamerverkiezingen vorig jaar op de PvdA. Daarvoor moeten het de Provinciale Statenverkiezingen zijn geweest maar wat ik daar heb gestemd weet ik niet meer.

Ben al heel lang niet meer van het stemmen op een bepaalde ideologie of binnen een bepaalde politieke stroming, en stem dus vooral vanuit prestaties van een partij en/of verwachtingen die ik heb, maar ik moet zeggen dat er wel a priori altijd al een aantal partijen afvallen vanwege extremiteiten of omdat ze bvb op de Bijbel zijn gestoeld. Ik vond dat de voorgaande kabinetsperiode vooral op economisch vlak best aardig verliep en wilde dus wel op een regeringspartij stemmen, maar ik vond tegelijkertijd dat de VVD teveel bewindslieden had met een ‘smet’, vandaar PvdA toen. Ik heb in het verleden ook wel VVD, D66 et cetera gestemd. In feite blijft er ook weer niet zo heel veel over als je op een seculiere middenpartij wil stemmen. Ik heb veel langer geleden ook wel SP-sympathieën gehad, maar dat was nog voordat ik zelf mocht stemmen, vooral toen ze nog veel meer anti-godsdienst waren.
 
Wie vind je de grootste debiel van het forum?

Ik ben nog maar weinig te vinden hier, en kan daar dus niet echt een afgewogen oordeel over vellen helaas.
 
omdat ze bvb op de Bijbel zijn gestoeld.vooral toen ze nog veel meer anti-godsdienst waren.

Christelijke normen en waarden zijn dingen die jij als echt gezinsman niet belangrijk vindt in de politiek?
 
favoriete lift en waarom
 
favoriete lift en waarom

Squat. King of the lifts imo en in wezen dé basis voor elk strength-related programma, of het nu powerlifting, weightlifting, strongman is of zelfs crossfit of whatever. Iedereen, binnen zo’n beetje elke sport, heeft baat bij een (variatie op de) squat. Dat geldt in die zin niet voor bench press en deadlift.
Daarnaast is het van de grote drie ook technisch gezien de lastigste en dus meer een uitdaging, altijd een work in progress. Een lift waarbij een klein foutje ook heel vervelend kan zijn, falen op de squat is vrijwel altijd niet fijn en best confronterend.
 
Vaginaal of anaal
 
Kijk je veel naar Juggernaut training systems?
 
Flessentrekker of Manenblusser?
 
Favoriete biertje?
 
Hoe lang is je baard?
 
Ik ben nog maar weinig te vinden hier, en kan daar dus niet echt een afgewogen oordeel over vellen helaas.

Ook weinig/minder actief in de sport?
 
Vaginaal of anaal

Vaginaal. Fucking smerig is het, anaal. Je reet is een uitgang.

BCiBeIZCcAAaLzm.jpg

Kijk je veel naar Juggernaut training systems?

Ik luister de podcasts wel vrij regelmatig. Heb vaak niet zo veel tijd om lange YouTube-filmpjes te kijken, dus die podcasts zijn dan ideaal terwijl ik andere dingen aan het doen ben.

Flessentrekker of Manenblusser?

Maneblusser

Favoriete biertje?

Moeilijk. Ik ben nogal van de speciaalbiertjes. Tripels en trappisten enzo. Een Westmalle tripel gaat er altijd wel heel goed in. Orval drink ik ook graag als ik er aan kan komen.

Hoe lang is je baard?

Niet zo erg lang, op de kin denk ik een cm of 5 maar het krult nogal in elkaar.
 
Ook weinig/minder actief in de sport?

Zeker wel, maar dan vooral als eigenaar van een kleine gym en coach / wedstrijdorganisator. Op het moment niet als wedstrijdatleet, maar ik train nog wel gewoon natuurlijk.
 
Zeker wel, maar dan vooral als eigenaar van een kleine gym en coach / wedstrijdorganisator. Op het moment niet als wedstrijdatleet, maar ik train nog wel gewoon natuurlijk.

Hoe heb je dat gedaan die kleine gym, huur je een ruimte?
Is het een soort vereniging waarbij je je eigen kosten volledig terug verdient en hoeveel tijd steek je hier wekelijks in?
 
Nice! Same here....

Woon je nog steeds in de regio? Kom anders een keer trainen bij ons.

Hoe heb je dat gedaan die kleine gym, huur je een ruimte?
Is het een soort vereniging waarbij je je eigen kosten volledig terug verdient en hoeveel tijd steek je hier wekelijks in?

Een jaar of vijf geleden zat powerlifting / strongman nog behoorlijk in het verdomhoekje en was ik eigenlijk in geen lokale gym meer echt welkom, of waren de mogelijkheden er niet om er fatsoenlijk te trainen. Toen ben ik zelf kleinschalig in een gehuurde garage begonnen. In de tussentijd twee keer verhuisd naar een grotere ruimte, en officieel een vereniging opgericht, samen met een maat. Lifters kunnen dus ook namens ons uit komen op wedstrijden. We zitten nu inpandig in een grotere Crossfit gym, waar we als het moet ook de gehele ruimte kunnen gebruiken voor wedstrijden en dergelijke. Die ruimte (ongeveer 80m2) huren we. Helaas hebben de eigenaars van deze gym besloten alle externe huurders (er zitten ook nog een weightliftingcoach, een vechtsporttrainer en nog wat lui in) er per 1 januari 2019 uit te gooien en zijn we nu dus naarstig op zoek naar een grotere ruimte. Vanavond toevallig weer een bezichtiging.

We hebben een stuk of acht abonnees, die dus redelijk vast bij ons trainen. Daarnaast coachen ik en de mede-eigenaar nog een aantal mensen online, zijn er mensen die een strippenkaartje kopen of eens in de zoveel tijd een losse training, en zo betalen we de huur en zo af en toe nieuwe equipment. We willen het relatief low budget houden dus vragen geen exorbitante prijzen. We hebben drie 'sleutelhouders', ik hoef dus niet elke avond verplicht aanwezig te zijn. Meestal ben ik er 4 x per week. Daarnaast steek ik behoorlijk wat tijd in (online) coaching.
 
Back
Naar boven