MuscleMeat

BEESTEN, need your help !

Bezoekers in dit topic

mjmwillems

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
wat korte info over mezelf :
1.80 cm
78 kilo
6 % vetpercentage
22 jaar
sport 3.5 jaar, begon met 63 kilo

Heb 3 kuurtjes achter de rug
1e keer winstrol only 50mg, top gegaan ( aantal jaar geleden )

2e keer dbol tabs, winny tabs

kreeg na 2 weken gynos, paniek paniek
overgestapt op winny tabs en nakuur met nolva
gyno bijna helemaal weg, maar klein beetje bleef die, voor mij niet storend

3e keer test500 + winstrol tabs,

kreeg in week 3 last van gynos werd zeker 3 bij 3 cm groot de gyno
nolvadex van week 3 t/m week 8 laten mee
lopen in kuur, werd stuk kleiner, niet meer gevoelig.

kracht was wel heel stuk minder + niks
meer bijgekomen na de nolvadex.
Toen ik met nolvadex stopte in week 8 schoot ik weer vooruit tot week 12
toen 2 weken nolvadex + clomid ( 1e week 20/20 2e week 10/10 mg )

nu 3 maanden later is gyno nog zo groot als 2 erwten

nu wil ik starten met winstrol only, aangezien
ik hier echt als beste van ging, maar ben bang
dat gynos weer erger worden, ze zeggen je kan geen
gyno krijgen van winstrol maar lees heel veel andere verhalen

wat moet ik doen ? gewoon beginnen en hopen dat ze niet groter worden
nog even 2 weken arimidex proberen dat mijn gyno helemaal weg is voordat
ik begin ?

Hoor graag van jullie, iedereen geeft mij ander advies en tips
 
Hoeveel mg winstrol ben je van plan?
 
Zover ik weet kun je geen gyno krijgen van winstrol omdat dit niet omzet naar oestrogeen

Denk dat de verhalen van mensen die gyno oplopen tijdens winstrol dit oplopen omdat ze of andere aas ernaast laten lopen of dat de winstrol geen winstrol is maar dianabol ofz (blijft moeilijk met ug)
 
Kan ook gewoon met winstrol
Arimidex niet gebruiken, waarom niet gewoon test met nolva of aromasin?
 
ik ga 6 weken 50mg pakken. maar ik weet niet als je nog een beetje gyno hebt dat die dan erger word met winstrol..
 
Kan ook gewoon met winstrol
Arimidex niet gebruiken, waarom niet gewoon test met nolva of aromasin?

waarom geen arimidex ? vriend gaf aan deze 2 maanden na de kuur te hebben gebruikt en dat gynos weg gingen binnen 2 weken.. erg lastig al die verschillende info haha
 
3 kuurtjes, waarvan 3x met massa bouwers en dan maar 15kg vooruit gegaan. Iets doe je niet goed maat. Zolang jê niet operatief geholpen bent aan je gyno heb je altijd de kans dat jij terug komt ect.. Wat is je doel?
 
3 kuurtjes, waarvan 3x met massa bouwers en dan maar 15kg vooruit gegaan. Iets doe je niet goed maat. Zolang jê niet operatief geholpen bent aan je gyno heb je altijd de kans dat jij terug komt ect.. Wat is je doel?

Doe je het niet goed als je 15 kg aankomt met 3 kuurtjes waarvan 2 tabs only?
Oh.
En winstrol een massa bouwer?
Mwa.

Of bedoel je dat 15 kg aankomen in 3.5 jaar met 3 kuurtjes incl trainen beter kan?
Met een vetpercentage van 6(?)% denk ik dat het niet verkeerd is.
 
Doe je het niet goed als je 15 kg aankomt met 3 kuurtjes waarvan 2 tabs only?
Oh.
En winstrol een massa bouwer?
Mwa.

Of bedoel je dat 15 kg aankomen in 3.5 jaar met 3 kuurtjes incl trainen beter kan?
Met een vetpercentage van 6(?)% denk ik dat het niet verkeerd is.

2x dbol & 1x test = 3

Het kan altijd beter, het is wat jê er zelf van maakt toch ;) en ja excuseer me ik vind het wat aan de mindere kant, 15kg had jê makkelijk kunnen opbouwen in de 3.5 jaar met zelfs 1dbol kuurtje en nog het zelfde vet percentage.

PS. Laat jê gewoon aan jê gyno helpen, Klein ingreepje van half uurtje en weg is ut. het is zonde geld, zonde tijd en inspanning als jê weer halverwege moet stoppen omdat die gyno terug komt, het is nou inderdaad eenmaal persoons gebonden.
 
heb half jaar blessure gehad aan mijn schouder
3 kuurtjes, waarvan 3x met massa bouwers en dan maar 15kg vooruit gegaan. Iets doe je niet goed maat. Zolang jê niet operatief geholpen bent aan je gyno heb je altijd de kans dat jij terug komt ect.. Wat is je doel?

heb half jaar blessure gehad aan me schouder waardoor ik verplicht moest stoppen met sporten. ( direct na winstrol kuur ) Dit is jaartje later nog eens 2 maanden terug gekomen.

Eet 5000 calorien per dag, afgewogen, maar heb een super snelle stofwisseling dus kom extreem slecht aan. Ben ook daarvoor naar de dokter geweest en die heeft berekend dat ik in rust al op een dag 2200 calorien verbrand. Dus voor mijn doen is dat heel wat geweest die 15 kilo.

Doel is om wat breder postuur te krijgen, als ik maar de kilo's in ga, hoef niet droog te zijn, ben ik al van mezelf
 
Maar kunnen de gynos weer groter worden bij winny kuurtje ? En zo ja wat raden jullie aan ( nolvadex arimidex aromasin ) en vanaf wanneer slikken
 
Maar kunnen de gynos weer groter worden bij winny kuurtje ? En zo ja wat raden jullie aan ( nolvadex arimidex aromasin ) en vanaf wanneer slikken

Gyno* bij Gynos moet ik aan Mexicaans voer denken
Kan idd, zou het eerst gewoon met nolva doen en anders kan aromasin nog maar denk niet dat dat nodig zal zijn
 
En de nolva in de kuur mee laten lopen als ze terug komen ? Op hoeveel mg ?
 
Ik heb het niet zo met oral kuurtjes en weet dan ook niet in hoeverre het de gains tegen gaat houden maar 10mg nolva zou moeten voorkomen dat het erger wordt. Ikzelf doe bij Gyno in een inject kuur altijd 40mg nolva en dan is het binnen 10 dagen geslonken. Nakuur gewoon met 20mg. Maar nu al je middelen erbij wilt gebruiken om het tegen te gaan, waarom ga je dan niet gewoon voor een inject kuur? ieder zijn ding natuurlijk, als jij liever orals wilt nemen moet je dat zeker doen maar als je de orals boven injects kiest door de mogelijke Gyno zou ik gewoon voor injects met nolva of aro kiezen
 
3 kuurtjes, waarvan 3x met massa bouwers en dan maar 15kg vooruit gegaan. Iets doe je niet goed maat. Zolang jê niet operatief geholpen bent aan je gyno heb je altijd de kans dat jij terug komt ect.. Wat is je doel?


Als TS 15kg kwaliteitsmassa heeft gepakt (dus geen vet) dan is dat een heel goed resultaat na 3 kuurtjes.
 
Welke winstrol raden jullie mij aan ;
Alpha farma met zon krascode
Of iron genetica ?

En als gyno zou groeien nolva/clomid/arimidex of aromasin erbij pakken
 
Welke winstrol raden jullie mij aan ;
Alpha farma met zon krascode
Of iron genetica ?

En als gyno zou groeien nolva/clomid/arimidex of aromasin erbij pakken
Merken mogen niet besproken worden.

Als gyno zou groeien tijdens je kuur direct nolva pakken.
 
heb half jaar blessure gehad aan mijn schouder heb half jaar blessure gehad aan me schouder waardoor ik verplicht moest stoppen met sporten. ( direct na winstrol kuur ) Dit is jaartje later nog eens 2 maanden terug gekomen

dan zou ik dus geen winstrol meer nemen..

Eet 5000 calorien per dag, afgewogen, maar heb een super snelle stofwisseling dus kom extreem slecht aan.

blabla snelle stofwisseling. meer eten
 
Welke winstrol raden jullie mij aan ;
Alpha farma met zon krascode
Of iron genetica ?

En als gyno zou groeien nolva/clomid/arimidex of aromasin erbij pakken
Zou gezien de gemengde ervaringen die mensen hier nogal eens laten doorschemeren beide voorlopig even mijden. My 2 cents.
 
Back
Naar boven