XXL Nutrition

BEESTEN, need your help ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou gezien de gemengde ervaringen die mensen hier nogal eens laten doorschemeren beide voorlopig even mijden. My 2 cents.
Discussie rond AP is gekend (1 lab zou fakes maken en een ander zou de real deal maken) maar het is nieuw voor mij dat er rond IG discussie is.

Tell me more :p
 
Laat eens een foto zien van je 6% fysiek
En dat zijn niet echt indrukwekkende stats voor 3 kuren en 3.5 jaar training ervaring
Ik denk dat je beter niet kan kuren en anders nolva or aromasin naast de test moet pakken
 
Zou gezien de gemengde ervaringen die mensen hier nogal eens laten doorschemeren beide voorlopig even mijden. My 2 cents.

Ten 1e, jij weet als geen ander dat er hier niet over merken in discussie gegaan mag worden.
Ten 2e, ga je gewoon klakkeloos 2 merken de grond in boren die genoemd worden. En ten 3e, My 2 cents my ass!!!
 
Ten 1e, jij weet als geen ander dat er hier niet over merken in discussie gegaan mag worden.
Ten 2e, ga je gewoon klakkeloos 2 merken de grond in boren die genoemd worden. En ten 3e, My 2 cents my ass!!!

Ten eerste ga ik hier niet in discussie over merken, andere mensen doen dit lachwekkend genoeg voor mij en ik refereer alleen maar daaraan. Gezien het feit dat er hier momenteel genoeg merken worden afgezeken met zelfs proclaimed testertjes enzo en dan achteraf je hoort dat alles wordt afgezeken behalve dan weer een bepaald merk en dat ze nou net daar in dealen, is voor mij reden genoeg om die allebei dan te mijden als dat een kleine moeite is. Wij van wc eend...

Ten 2e boor ik dus niks de grond in, nogmaals, andere mensen doen dit voor mij en ik hoef dus alleen maar te verwijzen naar de zoekfunctie. Het is een lachertje hoe hier van alles en nog wat wordt afgebrand of aangeprezen door relatief nieuwe accounts, iets waar ik overigens niet op die doorzichtige manier aan doe. Mag je de zoekfunctie op mn posts voor gebruiken. Ik heb sinds jaar en dag bijna elk bekend merk wat hier ter sprake is gekomen (10+) in al die jaren in mn handen gehad en zelf of vrienden van me ervaren en daar soms positieve en soms minder positieve ervaringen mee gehad, maar heb hier nooit actief en herhaaldelijk over gesproken zoals dat oh zo doorzichtig door anderen gebeurt. En daarbij verkopen de meeste zelfdoeners maar een paar merken, dus je hoeft niet te pretenderen alsof ik ook onder die categorie val.

Ten 3e, yup, my 2 cents. Dus laat jij die overtrokken toon van je nou maar snel links liggen want je laat je behoorlijk kennen met je overtrokken reactie. Als je een discssie met me wil voeren moet je met goede argumenten komen en niet met deze drogredenen die nergens over gaan. Als andere mensen actief hun eigen thuiswinkel doorzichtig promoten in allerlei topics, moet je niet ineens willekeurige derden aanvallen omdat die dat allemaal doorzien en op basis van ANDERE MENSEN HUN POSTS dan vinden dat het wellicht verstandiger is het even bij nog weer andere merken te zoeken ipv degene die zo maximaal ter discussie worden gesteld (zij het positief of negatief), dat ruikt namelijk en dat kan ieder met een gezond verstand voor zichzelf bedenken.
 
Ten eerste ga ik hier niet in discussie over merken, andere mensen doen dit lachwekkend genoeg voor mij en ik refereer alleen maar daaraan. Gezien het feit dat er hier momenteel genoeg merken worden afgezeken met zelfs proclaimed testertjes enzo en dan achteraf je hoort dat alles wordt afgezeken behalve dan weer een bepaald merk en dat ze nou net daar in dealen, is voor mij reden genoeg om die allebei dan te mijden als dat een kleine moeite is. Wij van wc eend...

Ten 2e boor ik dus niks de grond in, nogmaals, andere mensen doen dit voor mij en ik hoef dus alleen maar te verwijzen naar de zoekfunctie. Het is een lachertje hoe hier van alles en nog wat wordt afgebrand of aangeprezen door relatief nieuwe accounts, iets waar ik overigens niet op die doorzichtige manier aan doe. Mag je de zoekfunctie op mn posts voor gebruiken. Ik heb sinds jaar en dag bijna elk bekend merk wat hier ter sprake is gekomen (10+) in al die jaren in mn handen gehad en zelf of vrienden van me ervaren en daar soms positieve en soms minder positieve ervaringen mee gehad, maar heb hier nooit actief en herhaaldelijk over gesproken zoals dat oh zo doorzichtig door anderen gebeurt. En daarbij verkopen de meeste zelfdoeners maar een paar merken, dus je hoeft niet te pretenderen alsof ik ook onder die categorie val.

Ten 3e, yup, my 2 cents. Dus laat jij die overtrokken toon van je nou maar snel links liggen want je laat je behoorlijk kennen met je overtrokken reactie. Als je een discssie met me wil voeren moet je met goede argumenten komen en niet met deze drogredenen die nergens over gaan. Als andere mensen actief hun eigen thuiswinkel doorzichtig promoten in allerlei topics, moet je niet ineens willekeurige derden aanvallen omdat die dat allemaal doorzien en op basis van ANDERE MENSEN HUN POSTS dan vinden dat het wellicht verstandiger is het even bij nog weer andere merken te zoeken ipv degene die zo maximaal ter discussie worden gesteld (zij het positief of negatief), dat ruikt namelijk en dat kan ieder met een gezond verstand voor zichzelf bedenken.

Ik volg het forum bijna dagelijks maar over IG heb ik hier nog niets negatief gelezen. Mocht je links naar topics hebben, mag je ze mij bezorgen. Ik blijf graag op de hoogte ;)

Thanks
 
Ik volg het forum bijna dagelijks maar over IG heb ik hier nog niets negatief gelezen. Mocht je links naar topics hebben, mag je ze mij bezorgen. Ik blijf graag op de hoogte ;)

Thanks
Gebruik de zoekfunctie dan nog maar eens.

Heb verder herhaaldelijk al mensen vage opmerkingen erover zien maken, om maar niet te beginnen over de PMs die ik krijg met soms letterlijk de claims dat merken A, B en C slecht zijn maar ze je merk Y voor een mooie prijs kunnen leveren en dat ze daar oh zo hard op gaan. Ik ga er verder niet over door, laat staan voor anderen hun zoekwerk doen omdat ze "op de hoogte willen blijven". Het ging me er even om dat ik niet in 3 slecht onderbouwde oneliners me laat wegzetten als een zakkenwasser door een willekeurige hormonale snotneus. Dan heb je aan mij de verkeerde.
 
Gebruik de zoekfunctie dan nog maar eens.

Heb verder herhaaldelijk al mensen vage opmerkingen erover zien maken, om maar niet te beginnen over de PMs die ik krijg met soms letterlijk de claims dat merken A, B en C slecht zijn maar ze je merk Y voor een mooie prijs kunnen leveren en dat ze daar oh zo hard op gaan. Ik ga er verder niet over door, laat staan voor anderen hun zoekwerk doen omdat ze "op de hoogte willen blijven". Het ging me er even om dat ik niet in 3 slecht onderbouwde oneliners me laat wegzetten als een zakkenwasser door een willekeurige hormonale snotneus. Dan heb je aan mij de verkeerde.

Neen het is inderdaad gemakkelijker om even droog mee te geven dat merk A en B niet werken, maar wanneer er dan een ernstige vraag komt (want ik ben oprecht geïnteresseerd en heb NERGENS belangen) waar je dit op baseert, begin je wat vaag te doen en te verwijzen naar topics die 'ergens' te vinden zijn. Ik lees hier vaak mee maar heb die topics van jou niet tegengekomen.

Correct me if i'm wrong, kan er altijd gemist hebben.

Wat insinueer je eigenlijk door tussen aanhalingstekens te citeren dat ik "op de hoogte wil blijven"? Triestig geval als je op die manier direct iemand aanvalt.

Wat jij nu hebt gedaan is gewoon twee merken zwart gemaak (terecht/onterecht, laat ik in het midden) om dan wat vaag te beginnen doen. Goed bezig maat.
 
Neen het is inderdaad gemakkelijker om even droog mee te geven dat merk A en B niet werken, maar wanneer er dan een ernstige vraag komt (want ik ben oprecht geïnteresseerd en heb NERGENS belangen) waar je dit op baseert, begin je wat vaag te doen en te verwijzen naar topics die 'ergens' te vinden zijn. Ik lees hier vaak mee maar heb die topics van jou niet tegengekomen.

Correct me if i'm wrong, kan er altijd gemist hebben.

Wat insinueer je eigenlijk door tussen aanhalingstekens te citeren dat ik "op de hoogte wil blijven"? Triestig geval als je op die manier direct iemand aanvalt.

Wat jij nu hebt gedaan is gewoon twee merken zwart gemaak (terecht/onterecht, laat ik in het midden) om dan wat vaag te beginnen doen. Goed bezig maat.

:roflol: :roflol: leuke discussie. #pakt popcorn
 
Ik volg het forum bijna dagelijks maar over IG heb ik hier nog niets negatief gelezen. Mocht je links naar topics hebben, mag je ze mij bezorgen. Ik blijf graag op de hoogte ;)

Thanks

Ik moet zeggen, ik zit nu al een hele tijd op zwart/wit. En mijn vorig avontuur met rood/wit beviel me een pak beter. Ondanks de dosis nu hoger
is dan de vorige keer.
 
Ik moet zeggen, ik zit nu al een hele tijd op zwart/wit. En mijn vorig avontuur met rood/wit beviel me een pak beter. Ondanks de dosis nu hoger
is dan de vorige keer.

Ik ben zelf aan week4 begonnen met zwart/wit. Weet niet goed hoe ik het moet inschatten. Vandaar dat ik best benieuwd ben naar de topics waar Patjeh vaag naar verwijst, want voorlopig heb ik (buiten jouw reactie) nog niet echt iets negatief gelezen over dit merk :)
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Ik ben goed te spreken over de bold van zwart wit, 2ml per week maar gezet en dat werkte echt super
Rood wit was ook erg goed vroeger; jammer dat ze het zo verknald hebben
 
Ik ben zelf aan week4 begonnen met zwart/wit. Weet niet goed hoe ik het moet inschatten. Vandaar dat ik best benieuwd ben naar de topics waar Patjeh vaag naar verwijst, want voorlopig heb ik (buiten jouw reactie) nog niet echt iets negatief gelezen over dit merk :)

Tja. Hun tren scheelt nogal van kleur tussen vails. Mijn urine dus ook :p Tren zweet heb ik ook amper. En vorig jaar zette ik nog PR's in mijn cut.
Nu verdwijnt mijn kracht en massa als sneeuw voor de zon lijkt het wel. Maar goed, mijn vet ook wel. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Enkel dat ik meer tevreden was over rood/wit. Ondanks die vails maar half vol waren :p
 
Ten eerste ga ik hier niet in discussie over merken, andere mensen doen dit lachwekkend genoeg voor mij en ik refereer alleen maar daaraan. Gezien het feit dat er hier momenteel genoeg merken worden afgezeken met zelfs proclaimed testertjes enzo en dan achteraf je hoort dat alles wordt afgezeken behalve dan weer een bepaald merk en dat ze nou net daar in dealen, is voor mij reden genoeg om die allebei dan te mijden als dat een kleine moeite is. Wij van wc eend...

Ten 2e boor ik dus niks de grond in, nogmaals, andere mensen doen dit voor mij en ik hoef dus alleen maar te verwijzen naar de zoekfunctie. Het is een lachertje hoe hier van alles en nog wat wordt afgebrand of aangeprezen door relatief nieuwe accounts, iets waar ik overigens niet op die doorzichtige manier aan doe. Mag je de zoekfunctie op mn posts voor gebruiken. Ik heb sinds jaar en dag bijna elk bekend merk wat hier ter sprake is gekomen (10+) in al die jaren in mn handen gehad en zelf of vrienden van me ervaren en daar soms positieve en soms minder positieve ervaringen mee gehad, maar heb hier nooit actief en herhaaldelijk over gesproken zoals dat oh zo doorzichtig door anderen gebeurt. En daarbij verkopen de meeste zelfdoeners maar een paar merken, dus je hoeft niet te pretenderen alsof ik ook onder die categorie val.

Ten 3e, yup, my 2 cents. Dus laat jij die overtrokken toon van je nou maar snel links liggen want je laat je behoorlijk kennen met je overtrokken reactie. Als je een discssie met me wil voeren moet je met goede argumenten komen en niet met deze drogredenen die nergens over gaan. Als andere mensen actief hun eigen thuiswinkel doorzichtig promoten in allerlei topics, moet je niet ineens willekeurige derden aanvallen omdat die dat allemaal doorzien en op basis van ANDERE MENSEN HUN POSTS dan vinden dat het wellicht verstandiger is het even bij nog weer andere merken te zoeken ipv degene die zo maximaal ter discussie worden gesteld (zij het positief of negatief), dat ruikt namelijk en dat kan ieder met een gezond verstand voor zichzelf bedenken.

Ten eerste ga ik hier niet in discussie over merken, andere mensen doen dit lachwekkend genoeg voor mij en ik refereer alleen maar daaraan. Gezien het feit dat er hier momenteel genoeg merken worden afgezeken met zelfs proclaimed testertjes enzo en dan achteraf je hoort dat alles wordt afgezeken behalve dan weer een bepaald merk en dat ze nou net daar in dealen, is voor mij reden genoeg om die allebei dan te mijden als dat een kleine moeite is. Wij van wc eend...

Ten 2e boor ik dus niks de grond in, nogmaals, andere mensen doen dit voor mij en ik hoef dus alleen maar te verwijzen naar de zoekfunctie. Het is een lachertje hoe hier van alles en nog wat wordt afgebrand of aangeprezen door relatief nieuwe accounts, iets waar ik overigens niet op die doorzichtige manier aan doe. Mag je de zoekfunctie op mn posts voor gebruiken. Ik heb sinds jaar en dag bijna elk bekend merk wat hier ter sprake is gekomen (10+) in al die jaren in mn handen gehad en zelf of vrienden van me ervaren en daar soms positieve en soms minder positieve ervaringen mee gehad, maar heb hier nooit actief en herhaaldelijk over gesproken zoals dat oh zo doorzichtig door anderen gebeurt. En daarbij verkopen de meeste zelfdoeners maar een paar merken, dus je hoeft niet te pretenderen alsof ik ook onder die categorie val.

Ten 3e, yup, my 2 cents. Dus laat jij die overtrokken toon van je nou maar snel links liggen want je laat je behoorlijk kennen met je overtrokken reactie. Als je een discssie met me wil voeren moet je met goede argumenten komen en niet met deze drogredenen die nergens over gaan. Als andere mensen actief hun eigen thuiswinkel doorzichtig promoten in allerlei topics, moet je niet ineens willekeurige derden aanvallen omdat die dat allemaal doorzien en op basis van ANDERE MENSEN HUN POSTS dan vinden dat het wellicht verstandiger is het even bij nog weer andere merken te zoeken ipv degene die zo maximaal ter discussie worden gesteld (zij het positief of negatief), dat ruikt namelijk en dat kan ieder met een gezond verstand voor zichzelf bedenken.

Gozer! Je kan zeveren wat je wil..Maar jij, laat staan 'een ander hier' , staan niet in de positie om te zeggen dat je ap en ig links hoeft te laten liggen.
Met je lappen text. Net of dat indruk maakt ofzo.
 
Wat een gezeik hier over niks :roflol:

In het verleden behaalde resultaten blablabla.. Het is UG jongens, dat zal ALTIJD fluctueren qua dosering en resultaten.. Er is geen fake roodwit er is geen fake zwartwit.. Er zijn wel fakes blauwwit.. Nou maak zelf lekker je keuze waar je voor kiest. Iedereen roept altijd maar wat in de AAS sectie. Feit blijft dat je het pas zeker weet als je het zelf geprobeerd hebt..
 
Gebruik de zoekfunctie dan nog maar eens.

Heb verder herhaaldelijk al mensen vage opmerkingen erover zien maken, om maar niet te beginnen over de PMs die ik krijg met soms letterlijk de claims dat merken A, B en C slecht zijn maar ze je merk Y voor een mooie prijs kunnen leveren en dat ze daar oh zo hard op gaan. Ik ga er verder niet over door, laat staan voor anderen hun zoekwerk doen omdat ze "op de hoogte willen blijven". Het ging me er even om dat ik niet in 3 slecht onderbouwde oneliners me laat wegzetten als een zakkenwasser door een willekeurige hormonale snotneus. Dan heb je aan mij de verkeerde.

Hormonale snotneus? Hahaha Wa denk jij nou? Dat je the man bent hiero?
Kom maar eens pm dan zulle we weleens zien wie het laatst lacht. Wauw wat een praatjes op internet.
Ik heb je een bericht gestuurd.
En nu naderhand ni gaan lopen huilen bij de moderators. Zoals ik ook in PM gezegd heb.
Tis allemaal politiek correct wat ik getypt hebt. Raar ventje.
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic
 
Neen het is inderdaad gemakkelijker om even droog mee te geven dat merk A en B niet werken, maar wanneer er dan een ernstige vraag komt (want ik ben oprecht geïnteresseerd en heb NERGENS belangen) waar je dit op baseert, begin je wat vaag te doen en te verwijzen naar topics die 'ergens' te vinden zijn. Ik lees hier vaak mee maar heb die topics van jou niet tegengekomen.

Correct me if i'm wrong, kan er altijd gemist hebben.

Wat insinueer je eigenlijk door tussen aanhalingstekens te citeren dat ik "op de hoogte wil blijven"? Triestig geval als je op die manier direct iemand aanvalt.

Wat jij nu hebt gedaan is gewoon twee merken zwart gemaak (terecht/onterecht, laat ik in het midden) om dan wat vaag te beginnen doen. Goed bezig maat.

Het 'probleem' in deze discussie is dat de mods de laatste tijd een boel threads opschonen. Vandaar dat je het gemist kan hebben. Ik weet zeker, en misschien kunnen wat andere mensen dat bevestigen zodat je dat gelooft, dat er ook over IG al inmiddels over en weer positieve en negatieve reacties zijn geweest, als in waardeoordelen, die niet meer mogen volgens de regels en wat nu streng gehandhaafd wordt. Verder bedoelde ik er ondanks dat ik jouw quotte niet direct jou mee, maar het is behoorlijk obvious dat er elke keer als er een merk ter discussie komt te staan er een hand vol mensen opduiken om negatieve reacties onderuit te halen of hun eigen positieve ervaringen te delen. Ik voel me verder niet verplicht om dit verder op te zoeken, de mensen die hier met enige regelmaat het AAS forum lezen weten dat dit gebeurt. Daarbij dus dat er de laatste tijd behoorlijk actief wordt gemod. Voor de duidelijkheid, ik heb geen ervaring met zwart-wit, heb er nooit een waardeoordeel over geveld (alleen gerefereerd aan wat anderen hebben gezegd), en wat AP betreft heb ik enkel positieve ervaringen gehad in het verleden. Dat betekent echter niet dat mensen die aan het oriënteren zijn voor een merk best kritisch erover na mogen denken. En ik stuur ze daar maar wat graag op aan.

Alleen in dit topic al loopt er iemand positief te doen die me ongevraagd van de week nog IG aanbood. Het gaat me niet om het persoonlijk te maken naar diegene, maar het is gewoon een feit, en het bewijs van waar het mij om gaat.

Gozer! Je kan zeveren wat je wil..Maar jij, laat staan 'een ander hier' , staan niet in de positie om te zeggen dat je ap en ig links hoeft te laten liggen.
Met je lappen text. Net of dat indruk maakt ofzo.
Ik denk dat het een heel redelijk argument is te zeggen dat je misschien beter de merken die heel erg gehyped worden op het moment en waar links en rechts ook wat minder positief over gepost wordt, even links kan laten liggen, aangezien er nog genoeg andere merken zijn die op zijn minst een even positieve of meer gevestigde reputatie hebben. En tjah, blijft lastig voor sommigen al die zinnen.

Hormonale snotneus? Hahaha Wa denk jij nou? Dat je the man bent hiero?
Kom maar eens pm dan zulle we weleens zien wie het laatst lacht. Wauw wat een praatjes op internet.
Ik heb je een bericht gestuurd.
En nu naderhand ni gaan lopen huilen bij de moderators. Zoals ik ook in PM gezegd heb.
Tis allemaal politiek correct wat ik getypt hebt. Raar ventje.
Ik denk niet dat ik de man ben, maar ik gebruik wel mn gezonde verstand, en stuur er alleen op aan dat anderen dat ook vooral doen. Het spreekt boekdelen dat hier ineens allemaal mensen met gestrekt been de discussie ingaan, volstrekt voorbij gaan aan hetgeen wat ik eigenlijk zeg, en gewoon maar wat roepen en passief aggressief aan het doen zijn. Dit is niet mijn winkel vriend.

Oh, en ik heb je PM gereageerd, en als je van die quasi dreigende taal blijft uitslaan dan weet je bij deze dat ik er niet meer op reageer. Vind het best om ergens over te praten, maar het moet wel inhoudelijk blijven. Teksten als je fuckt met de verkeerde en het gaat slecht met je aflopen daar heb ik het niet zo op.
 
Dat gaat het ook als jij zo door blijft gaan. Die bullshit die je allemaal neerzet, slaat nergens op. Je lokt iets uit door te zeggen merken links te laten liggen, kun je een reactie op krijgen, als je dan nog eens gaat schelden. Dan ben ik verder ook wel te porren voor verdere problemen. Zoals ik al zei in mn laatste PM, ik hoor het wel van je met al je bullshit lappe text. Ik ben meer van, to the point.
 
Back
Naar boven