MuscleMeat

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training 20-09-2020

Squat
Opwarmen
7 x 80 KG (paused)
3 x 130 KG
7 x 120 KG
5 x 120 KG
5 x 120 KG
3 x 120 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
8 x 70 KG
4 x 100 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
5 x 95 KG

Military press
Opwarmen
4x
6 x 52 KG

Legg press
3x
10 x 165 KG

Calve raises
3 x 10

Abs (machine)
4 x 10

Rustig aan vorderingen op de squat en bench. Mijn PR op de squat is 145 KG 1rm. Toen was ik veel jonger, leuk om te zien dat ik weer richting dat oude PR aan het werken ben.
Voor de verandering wat lichte leg presses gedaan om het ‘af te maken’.
Nu genieten van m’n kinderen :)
 
Ben ik weer mensen. Druk gehad met werk en zo, en binnenkort moet ik ook een weekje weg voor werk. Ik denk dat ik dan een weekje niks doe, lekker ff m’n lijf tot rust brengen. Ik merk dat ik niet heel goed meer herstel (vermoeid).

Training van vandaag 02-10-2020:

Squat
Opwarmen
8 x 80 KG (paused)
6 x 100 KG
1 x 140 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG
6 x 125 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
7 x 70 KG
1 x 105 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
5 x 95 KG
5 x 95 KG

Military press
Opwarmen
8 x 50 KG
5 x 60 KG
5 x 60 KG
5 x 60 KG

Ik ben ook nog aan het denken om volgend jaar zomer m’n eerste injectie te zetten maar er zijn nog veel ja’s en nee’s en zo lang ik daar nog niet over uit ben doe ik lekker natty doortrainen.
 
Ben ik weer mensen. Druk gehad met werk en zo, en binnenkort moet ik ook een weekje weg voor werk. Ik denk dat ik dan een weekje niks doe, lekker ff m’n lijf tot rust brengen. Ik merk dat ik niet heel goed meer herstel (vermoeid).

Training van vandaag 02-10-2020:

Squat
Opwarmen
8 x 80 KG (paused)
6 x 100 KG
1 x 140 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG
6 x 125 KG

Bench press (decline)
Opwarmen
7 x 70 KG
1 x 105 KG
6 x 95 KG
6 x 95 KG
5 x 95 KG
5 x 95 KG

Military press
Opwarmen
8 x 50 KG
5 x 60 KG
5 x 60 KG
5 x 60 KG

Ik ben ook nog aan het denken om volgend jaar zomer m’n eerste injectie te zetten maar er zijn nog veel ja’s en nee’s en zo lang ik daar nog niet over uit ben doe ik lekker natty doortrainen.
Als je het doet beter vlak voor de zomer/je groot verlof. Dan kan je tijdens een beetje shinen :p
 
Als je het doet beter vlak voor de zomer/je groot verlof. Dan kan je tijdens een beetje shinen :p

uiteraard! We gaan lekker als vochtkop door de zomer :roflol:
 
Squat gaat lekker!
 
Ben je nog aan het cutten?
 
Ben je nog aan het cutten?

Nee, ik zit momenteel rond mijn onderhoud. Even de winter doorkomen, lente tot zomer cutten en daarna zien we wel weer. M’n gewicht blijft mooi stabiel en ik ga nog goed vooruit dus niks te klagen :)
 
Je moet het helemaal zelf weten, maar ik zou niet weten waarom je bij een 140 squat en 100ish bench al zou gaan kuren. Niet dat squat/bench per sé boeit, maar als je op compounds nog heeeeel veel kan halen als natty, waarom zou je dan nu al kuren, tenzij je iets van een wedstrijd wil doen en/of je fysiek nodig hebt voor werk (bijv. personal trainer ofzo)...
 
Je moet het helemaal zelf weten, maar ik zou niet weten waarom je bij een 140 squat en 100ish bench al zou gaan kuren. Niet dat squat/bench per sé boeit, maar als je op compounds nog heeeeel veel kan halen als natty, waarom zou je dan nu al kuren, tenzij je iets van een wedstrijd wil doen en/of je fysiek nodig hebt voor werk (bijv. personal trainer ofzo)...

ik ben hard aan het twijfelen gaf ik ook eerder aan....
 
Laatst bewerkt:
Je moet het helemaal zelf weten, maar ik zou niet weten waarom je bij een 140 squat en 100ish bench al zou gaan kuren. Niet dat squat/bench per sé boeit, maar als je op compounds nog heeeeel veel kan halen als natty, waarom zou je dan nu al kuren, tenzij je iets van een wedstrijd wil doen en/of je fysiek nodig hebt voor werk (bijv. personal trainer ofzo)...

Simpel toch, sneller gains maken.
 
Simpel toch, sneller gains maken.

ik denk als ik met dit tempo doorga dat ik dan (juli 2021) rond de 150-160 KG squat en 110-115 KG bench press zit. Natty.
Geen verkeerd startpositie denk ik. Maar het kan zomaar zijn dat ik nog een jaar natty doortrek. Het hangt ook af van andere omstandigheden (corona, gezondheid, etc).
 
die zou ik dan eerst nog omlaag brengen tbh
srs? Ik heb er de ballen verstand van maar ik dacht altijd dat het als natty best te doen is massa aan te zetten, maar bijna onmogelijk om echt droog te worden en massa te behouden zonder gear? Zelfs Gijs (met alle respect) zag er redelijk schraal uit op het podium terwijl hij op een "normaal vet percentage" een complete kast is.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven