XXL Nutrition

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bruut! Welk gewicht pak je hier?

Dit was 200 :) Hier was ik 24 :) Eigenlijk ben ik nu/in mn late 20s sterker geworden op veel dingen, maar squat/deadlift is nooit meer op dat niveau gekomen door veel rugissues. Daarom zeg ik soms ook bepaalde dingen hier, niet om hinderlijk te zijn, maar om je voor mijn fouten te behoeden :)
 
Dit was 200 :) Hier was ik 24 :) Eigenlijk ben ik nu/in mn late 20s sterker geworden op veel dingen, maar squat/deadlift is nooit meer op dat niveau gekomen door veel rugissues. Daarom zeg ik soms ook bepaalde dingen hier, niet om hinderlijk te zijn, maar om je voor mijn fouten te behoeden :)

wat een gewicht zeg, pfff :wl:
Feedback blijven geven, ook al ben ik af en toe eigenwijs.

Ik moet zeggen dat ik al best lang geen klachten heb. Is echt fijn, geen blessures hebben.
 
Weet ik :) ik vind de feedback ook goed hoor!! Welke rep range hanteer jezelf?
Wisselend....als main lift 1-5 reps voor kracht. Als assistence 8-15.
Draai nu 531 op mainlifts
 
zou LM dat bedoelen? :roflol: Damn niet bij stilgestaan. Magnesium poeder is niet gewenst bij ons in de sportschool, vandaar die dingen.
Wat is dat voor homo gym 😌 je hebt ook vloeibare dacht ik? Valt minder op denk ik?
 
Wat is dat voor homo gym 😌 je hebt ook vloeibare dacht ik? Valt minder op denk ik?

Ja ik vind het ook gejank maar goed. Ze staan meteen aan je kop te zeiken als je je doosje met je witte blok tevoorschijn haalt.

Die vloeibare moet ik eens proberen.
 
Ja ik vind het ook gejank maar goed. Ze staan meteen aan je kop te zeiken als je je doosje met je witte blok tevoorschijn haalt.

Die vloeibare moet ik eens proberen.

vloeibaar geeft ook rotzooi

vanwaar magnesium bij het squatten?
 
vloeibaar geeft ook rotzooi

vanwaar magnesium bij het squatten?

Ik heb het een paar keer bij het benchen gebruikt, niet bij het squatten. Sorry, ben niet altijd duidelijk.

Die handschoenen zijn niet makkelijk aan/uit trekken dus ik heb ze de hele training aan (ook tijdens squat dus).
Maar ik knikker ze wel weg :gay:
 
vloeibaar geeft ook rotzooi

vanwaar magnesium bij het squatten?
Misschien net zoveel rotzooi, maar meer geaccepteerd bij commerciële gyms, tenminste, bij basic fit.
 
Ik heb het een paar keer bij het benchen gebruikt, niet bij het squatten. Sorry, ben niet altijd duidelijk.

Die handschoenen zijn niet makkelijk aan/uit trekken dus ik heb ze de hele training aan (ook tijdens squat dus).
Maar ik knikker ze wel weg :gay:
Nee ge FLIKKERT ze weg :p
 
lekkere squat hoor!
 
Training 21-10-2020

Pull Ups
10 x bodyweight
8 x bodyweight + 10 KG
7 x bodyweight + 10 KG
7 x bodyweight + 10 KG

Bent over row
10 x 60 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG

Pull down wide grip
8 x 80 KG
8 x 80 KG
7 x 80 KG

Seated row
3 x 12

Barbell Curl
12 x 40 KG
8 x 50 KG
8 x 50 KG
8 x 50 KG

Push down triceps extension
20 x 20 KG
20 x 20 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG

Lekkere training.
 
Dat was mooi op tijd. Ik sta op het punt ook te gaan trainen. Wat een kutweer hier..
 
Ja als je met dit weer voor de lol buiten loopt ben je niet goed.


HillR 😝
Dit is we wat overdreven ja. Gisteren was we lekker, 7km gerend in de motregen. Prima. Nu met de auto naar de gym gereden.
 
De sportschool is voor mij op loopafstand dus wat dat betreft heb ik niks te klagen. Het is inderdaad wel hondenweer ja. Bah.

Ik wilde nog een uurtje fietsen maar laten we dat maar niet doen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven