XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
In de Mac beland na avondje werken, genoeg brandstof voor een beste training morgen, hoop ik.
 
Ik ga niet liegen, maar het kwam in de buurt.

Ik verlies mezelf altijd in zulke momenten.

In mijn cut had ik eens een dag. Had ik per ongeluk 200kcal teveel gegeten. Per ongeluk:rolleyes:
Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn kcals toch al verneukt waren, dus heb ik gauw een pizza opgehaald.
Als toetje 1L roomijs. Kreeg na 2 uur weer honger dus een emmer griekse yoghurt met een pak granola. en nog wat andere shit.
Ik heb mezelf die dag echt opnieuw leren kennen. man man man.
 
Ik verlies mezelf altijd in zulke momenten.

In mijn cut had ik eens een dag. Had ik per ongeluk 200kcal teveel gegeten. Per ongeluk:rolleyes:
Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn kcals toch al verneukt waren, dus heb ik gauw een pizza opgehaald.
Als toetje 1L roomijs. Kreeg na 2 uur weer honger dus een emmer griekse yoghurt met een pak granola. en nog wat andere shit.
Ik heb mezelf die dag echt opnieuw leren kennen. man man man.

Dit is echt veel te herkenbaar. Toen er een actie was van 20 kipnuggets voor 4€ bij de Mac hier is het ook gewoon uit de hand gelopen. Dan haal je op een zaterdagmiddag 40 kipnuggets, en kom je thuis na 10 minuten fietsen waarna je rustig vraagt of je al kan beginnen met koken omdat je honger hebt :D
 
Training van gisteren;

Deadlift tot 140x1 > riem, sumo, hookgrip, alles.
Squat topset 90x5 > zonder riem, platte schoenen voor het eerst in tijden, squatschoenen vergeten.
SLDL 20kg db's x3x12 > lekkere mmc
Leg extensions > beetje pompen
 
Vanmiddag stukkie hardgelopen

Training van vanavond;

Rack pulls boven knie topset 180x1 (Hookgrip/riem) SS pullup doubles
Voor de rest; single arm pulldowns, latprayers, cable rows, rear delt flys, curls

Lekkere pomp, mmc en tut enzo

Morgen kijken of we een push training kunnen doen.
 
Training vandaag

Bench 60x8x3
Incline DB Presses > zware gewichten enzo, weinig eps + laatste set laag gewicht, veel reps
Cable flys > 2x laag en 2x hoog
Machine + Viking presses > geenideehoezwaarXvaak
Achterkant + zijkant schouder werk
+De nodige close grip bench presses
 
Vandaag dagje aanwezig bij de TT, kortom; leven op bier, broodjes met vlees en ijs.
 
Zo de tering, eerste toetsdag zit erop, training ook.

Ik zal jullie de gewichten enzo besparen, het ging om een benentraining. Laat ik het zo zeggen, niks lukte. Een training die we snel kunnen vergeten.
 
Niet achterom kijken en de volgende training gewoon weer lekker knallen ;) Je bent echt wel lekker bezig man :thumbs:
 
Calorieën nu overigens vanaf 3000 geleidelijk aan omhoog brengen.

Vandaag op 3300; 332C/198P/106F
 
Zo de tering, eerste toetsdag zit erop, training ook.

Ik zal jullie de gewichten enzo besparen, het ging om een benentraining. Laat ik het zo zeggen, niks lukte. Een training die we snel kunnen vergeten.
Toetsen>training

Lekker trainen voor behoud en ontspanning, geen stress.

Kan het zijn, dat ik geen hardlooptrainingen meer zie? Na de toetsweek verder?
 
Toetsen>training

Lekker trainen voor behoud en ontspanning, geen stress.

Kan het zijn, dat ik geen hardlooptrainingen meer zie? Na de toetsweek verder?

Klopt inderdaad, ik train voor nu een beetje schemaloos puur om m'n hoofd ff leeg te maken na al het leren. Hardlopen laat ik nu even voor wat het is.
 
Was een prima feestje toch? ;)

100%, dag erna wat minder :D:klink:

Training vandaag, hoe slecht het gisteren ging, zo lekker ging het vandaag

Bench, bedoeling was een triple op 65, misschien wat singles op 70? Uiteindelijk T&G 70x5 gered als topset (VPR!). De laatste rep duurde echt lang, heel erg lang, maargoed hij lukte nog net.
OHP 40x3x5 > ook een 'lange' tijd geleden dat deze een keer goed ging
Incline DB press > 18x10,9,8
Nog beetje pompen aan t einde: flys + zijkant schouders + diamond pushups

En ofc het gebruikelijke schouder mobiliteit / achterkant schouder werk

Calorieën / Carbs / Proteïns / Fats
3521 / 385g / 209g / 121g

Kon vanmiddag niet van de donuts afblijven, vandaar ietwat hoger
 
Training vandaag

Rack pulls boven knie, hookgrip/beltless 140x3x3
Cable rows 50x3x10 > close grip
Lat pulldown 45x3x10 > keertje weer wijd gepakt, blijf het toch een beetje oncomfortabel vinden, neutrale grip blijft veel veel fijner
DB Pullover 18x3x10 > voor t eerst geprobeerd, voel toch een betere contractie bij de latprayer

Afgesloten met beetje curls en rear delt werk
 
Beste training gehad vanmiddag, eerste training van Candito's 6 week strength program;

Squat 95x4x6 > belt / lowbar
Deadlift 120x2x6 > sumo / belt / hookgrip
Leg extensions 50x3x1
Calf raises

Tering, helemaal stuk gegaan bij de Squats, viel flink tegen. Eerste set was helemaal raar, deed 2 reps toen stak het ijzeren stuk van de riem in m'n lies, donders veel pijn dus maar weer gerackt, belt goed gedaan en 6 reps eruit geknald (zonder enige rust).

Voel m'n hamstring nu al trekken, gaat leuk worden de komende dagen....
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven