MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
5x3 toch? Tenminste stond in het Excel bestandje.

Het is inderdaad een beetje lastig kiezen tussen lowbar vs highbar, heeft het beiden voordelen. Merk echter dat lowbar de laatste tijd wel OK gaat, vooral hogere intensiteit / lage reps gaat wel lekker.
excuses 5x3 idd !! En vrijdag moet je 10x3 of 8x3 of 5x3 afhankelijk van je reps
 
Ook in de hitte is er vanmiddag getraind;

DB Row 24x10, 26x8, 28x6 > zwaar op de biceps
Bench 55x10, 57,5x8, 62,5x8 > pittig wel gelukt
Neutral Grip Pullups BWx4,3,3
OHP 25x10, 27,5x8, 30x6 > denk toch dat het iets met schouder uithoudingsvermogen is, een beetje minder reps scheelt toch al in gewicht
+Beetje schouders en armen pompen
 
Volg je het lineare programma? Ik zie dat het afwijkt van de mijne..waar je eigenlijk nooit met rows begint
 
Volg je het lineare programma? Ik zie dat het afwijkt van de mijne..waar je eigenlijk nooit met rows begint

Ik volg het 'Candito's 6-week strength program.'
http://www.canditotraininghq.com/free-programs/

Bedoeling is om met bench te beginnen, echter hebben we maar 1 'echte' (zon olympisch/powerlift bankje) bench, die was bezet. Er is nog een bench beschikbaar, alleen dat is zo'n bench met zon zachte laag er boven op, dat harde bankje voelt veel beter dus dan maar even geduld.
 
Ik volg het 'Candito's 6-week strength program.'
http://www.canditotraininghq.com/free-programs/

Bedoeling is om met bench te beginnen, echter hebben we maar 1 'echte' (zon olympisch/powerlift bankje) bench, die was bezet. Er is nog een bench beschikbaar, alleen dat is zo'n bench met zon zachte laag er boven op, dat harde bankje voelt veel beter dus dan maar even geduld.

Oké dus toch dezelfde :)
 
Vandaag een rustdag;

Beetje veel eten in verband met wat roken. Vreetbuien
 
Pff, wat een training weer

Squats 97,5x8 gevolgd door;
Squats 92,5x8x3 met 60sec rust tussen de sets, laatste (2) sets even gecheat met de rust, meer richting de 80sec, helemaal gesloopt
Block pulls (conventional/beltless/double overhand) 80x3x8 > rustige reps, was wel leeg na de Squats
SDL (of iets in die richting) 20x3x10 > keertje op een andere manier geprobeerd, zie video. Flink kloten met de balans en form, leuk om te proberen.
Leg extensions SS calf raises > 50x3x12 / 20x3x12

 
Goed bezig!

Hoe is het met hardlopen eigenlijk?
 
Goed bezig!

Hoe is het met hardlopen eigenlijk?

Gisterochtend weer gelopen na een tijdje niks, 30 min voor 2min hardlopen / 2min wandelen
Ik wandel sinds 2 weken terug ook elke keer heen + terug naar de sportschool, dus 15min + 15min wandelen zo'n 5x per week. Tenzij het écht heel warm is.
 
Gisterochtend weer gelopen na een tijdje niks, 30 min voor 2min hardlopen / 2min wandelen
Ik wandel sinds 2 weken terug ook elke keer heen + terug naar de sportschool, dus 15min + 15min wandelen zo'n 5x per week. Tenzij het écht heel warm is.
En gaat het hardlopen beter/makkelijker?

Ben zelf ook weer begonnen en zit nu op 2/3 min en probeer kt ook weer op te starten.
 
En gaat het hardlopen beter/makkelijker?

Ben zelf ook weer begonnen en zit nu op 2/3 min en probeer kt ook weer op te starten.

Zit een stijgende lijn in, dat zeker.
 
Pff, wat een training weer

Squats 97,5x8 gevolgd door;
Squats 92,5x8x3 met 60sec rust tussen de sets, laatste (2) sets even gecheat met de rust, meer richting de 80sec, helemaal gesloopt
Block pulls (conventional/beltless/double overhand) 80x3x8 > rustige reps, was wel leeg na de Squats
SDL (of iets in die richting) 20x3x10 > keertje op een andere manier geprobeerd, zie video. Flink kloten met de balans en form, leuk om te proberen.
Leg extensions SS calf raises > 50x3x12 / 20x3x12


Het ergste zit er op!
 
Calorieën vandaag (gegeten + gepland):

3417cal; 382C / 188P / 112F
(dat is inclusief pizza + bak ijs)
:marvin:
 
Training vanochtend;

DB Row 26x10, 28x8 en 28x8 > viel tegen op een of andere manier
Bench 55x10, 57,5x8 en 62,5x8 > lekker, niks op aan te merken
Neutral grip pullups BWx4,4,3 > prima
OHP 25x10, 30x8 en 40x6! > wilde erg graag iets zwaarders pushen dan die kleine plaatjes de hele tijd, even geschreeuwd enzo en 6 reparatie eruit gegrind
Voor de rest lekker low intensity pompwerk, bijna alle spiertjes een keer (2 sets) bij langs gedaan
 
Bench 57x12 > rechter schouder voelde een beetje stroef, toch 12 reps eruit geknald die vrij goed gingen
DB Row 26x10, 28x8 en 28x8
OHP 25x10, 30x8 en 41x6 > laatste set was best zwaar, maar tis weer gelukt
Neutral grip pullups BWx5,4,3

Geëindigd met 2 supersets; Facepulls + Side raises (cable) en Cable curls + pushdowns
 
Pff was me weer een training. Hele dag gewerkt, energie was ver te zoeken.

Squats 105x3x4 > zwaar, viel tegen
Deadlift 132,5x2x4 > zwaar, viel tegen

Dat was em weer voor vanavond, nu 1,5 week genieten van vakantie, echt vakantie, geen werk/school. Wel trainen, dat is meer omdat ik het ook echt leuk vind.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven