MuscleMeat

beetje lang gekuurd, tips voor nakuur

Bezoekers in dit topic

rein000

Novice
Lid geworden
5 okt 2015
Berichten
12
Waardering
6
Hey guys,

Ik kom hier niet zo vaak en ben best wel op de hoogte van AAS en train al velen jaartjes, dus geen bullshit vraagje omdat ik niet weet wat ik moet doen. ik wil gewoon horen van anderen wat jullie adviseren en wat sommige van jullie hebben gedaan.

Ieder jaar doe ik wel 1 of 2 kuurtjes, over het algemeen gewoon safe TEST only. Nu zit ik ongeveer 6-7 maanden op 500MG test-e. Alles OK, huge en strak met een goed dieet enzo.. Maaaar ga er nu mee kappen (ja ben veel te lang doorgegaan blabla) want wil mn eigen test weer op gang krijgen en niet op TRT hoeven zitten natuurlijk ^^. Ik weet dat ik veel te lang ben doorgegaan en dat ik een flinke klap zal krijgen (of zal dat meevallen?).

Mijn idee was, 14 dagen na laatste inject.

40mg nolvadex p/d
50mg clomid p/d
20mg exemestane p/d

en misschien nog 50-75mg proviron p/d (gewoon voor het gevoel in mn hoofd, weet dat het verder niks gaat doen). Heb even uitgezocht er zijn geen studies dat het iets doet, maar het onderdrukt je test ook niet op zo'n lage dosering en weet ik me er in mn kop wel stuk beter door voel.

Jullie verder nog tips of heeel andere suggesties? heb ook nog pregnyl/hcg liggen maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt en kan nou ook niet direct vinden wanneer je daarmee zou moeten beginnen en welke dosering nou het beste is. Na mn kuur nemen of nog 2 weken doorgaan en pregnyl tijdens de kuur zetten? of gewoon niet gebruiken?

Oja, nakuren gewoon 4 weken en dan ffe bloedonderzoekje laten doen.. en op basis daarvan kijken of ik doorga met PCT of kan stoppen.

Thanks voor het advies alvast :D
 
6 maanden... :roflol:

ook geen hcg laten meelopen zeker?
 
na 6 maand test heb je toch al lang geen effect meer ervan? Als je 6 maand op dezelfde dosis hebt gezeten :s ja malle
 
na 6 maand test heb je toch al lang geen effect meer ervan? Als je 6 maand op dezelfde dosis hebt gezeten :s ja malle

Tuurlijk wel, groeien misschien niet nee....maar wel massa en kracht behouden.

6 maanden... :roflol:
ook geen hcg laten meelopen zeker?
Nee geen HCG gebruikt. daarom stel ik daar juist vragen over in me beginpost.
 
Tuurlijk wel, groeien misschien niet nee....maar wel massa en kracht behouden
Dus je kuur was 2 maand en de 4 maand erna gebruik je ze om ze te houden.. sorry vind dat zwaar onnodig en kostelijk. Maar dat ben ik. Ja powerpct is het handigst na lang off te zijn, zoals je zelf al aangaf clomid + nolva. Alleen waarom die clomid zo laag? sommige nemen 100mg p/d om na te kuren en dat is dan na een gewone kuur, jij was 6 maand off

Grtz Sunny
 
Alleen waarom die clomid zo laag? sommige nemen 100mg p/d om na te kuren en dat is dan na een gewone kuur
Sommige mensen snuiven ook 10 gram coke per dag.
25 mg is voldoende. Blijven slikken tot testikels weer op formaat zijn.
 
8 weken clomid 25mg per dag, geen nolva.

Aro niet want een te laag oestrogeen is natuurlijk ook nadelig voor je herstel.

Je zou een paar shots high dose hcg kunnen zetten alvorens je begint met je pct als je het toch hebt liggen. Als je dat doet zou ik wél 1 weekje aro pakken.
 
HCG blasten, 2*1500 iu per week tot testes op formaat zijn.

Dan nakuur in. Clomid 25mg moet volstaan gedurende 6-7 weken.

Herstel zal ook wel meevallen na zes maand. Verwacht je wel aan een tijdelijke libidodip maar zelfs dat kan meevallen.

Testbooster tijdens pct kan helpen.
 
HCG blasten, 2*1500 iu per week tot testes op formaat zijn.

Dan nakuur in. Clomid 25mg moet volstaan gedurende 6-7 weken.

Herstel zal ook wel meevallen na zes maand. Verwacht je wel aan een tijdelijke libidodip maar zelfs dat kan meevallen.

Testbooster tijdens pct kan helpen.

precies dit, de eerste die HCG adviseert.

ik wil niet bitchen, maar het eerste wat in me op komt; 6 maanden op 500 test-e only en best wel op de hoogte van AAS....
maar wel goed dat je advies vraagt!

HCG blasten en lange nakuur clomid (nolva is ongezonder) en een aantal maanden erna bloedtest.

succes!
 
HCG blasten, 2*1500 iu per week tot testes op formaat zijn.

Dan nakuur in. Clomid 25mg moet volstaan gedurende 6-7 weken.

Herstel zal ook wel meevallen na zes maand. Verwacht je wel aan een tijdelijke libidodip maar zelfs dat kan meevallen.

Testbooster tijdens pct kan helpen.

OK mn ballen zijn niet eens zoveel gekrompen trouwens. Of bedoel je dat niet?
En verder.. Dus nog even doorgaan met test, en gelijktijdig HCG blasten en stoppen als de boel weer op formaat is.

Of geen test dosis meer nemen, aan de HCG en dan PCT ?

thanks
 
precies dit, de eerste die HCG adviseert.

ik wil niet bitchen, maar het eerste wat in me op komt; 6 maanden op 500 test-e only en best wel op de hoogte van AAS....
maar wel goed dat je advies vraagt!

HCG blasten en lange nakuur clomid (nolva is ongezonder) en een aantal maanden erna bloedtest.

succes!

ik wist wel dat ik fout bezig was toen ik over de 16 weken ging, maar heb het toch voor lief genomen... eigen schuld dikke bult jatoch. Daarom even jullie mening over nakuren. Die 6-7 maanden kom ik ook wel overheen, ben pas 30 en heb in het verleden veel zwaardere kuurtjes gedaan alleen voor kortere periodes en na een 4 tot 8 was alles alweer op peil.
 
het ligt er aan hoe lang je nog door wilt gaan met de test-e. toevoegen voor minstens +-6-8 weken op 2x 750-1000iu is beter dan in korte tijd te blasten. vergeet niet je test-e te verlagen!
 
OK mn ballen zijn niet eens zoveel gekrompen trouwens. Of bedoel je dat niet?
En verder.. Dus nog even doorgaan met test, en gelijktijdig HCG blasten en stoppen als de boel weer op formaat is.

Of geen test dosis meer nemen, aan de HCG en dan PCT ?

thanks

Ik zou op cruisedosering doorgaan met test-e (150-250mg) en tegelijkertijd paar weken HCG blasten.

Dus om je een voorbeeld te geven van een situatie waar je ballen na 2 weken HCG blasten terug volledig op formaat zijn:

week 1: test e op 150-250 mg en 2*1500IU HCG
week 2: idem
week 3: geen test e meer en 2*500-750IU HCG
week 4: idem week 3
week 5: nakuur beginnen
 
Ik zou op cruisedosering doorgaan met test-e (150-250mg) en tegelijkertijd paar weken HCG blasten.

Dus om je een voorbeeld te geven van een situatie waar je ballen na 2 weken HCG blasten terug volledig op formaat zijn:

week 1: test e op 150-250 mg en 2*1500IU HCG
week 2: idem
week 3: geen test e meer en 2*500-750IU HCG
week 4: idem week 3
week 5: nakuur beginnen

we zitten aardig op 1 lijn, jij bent meer de fijnproever ;-)
 
Ik zou op cruisedosering doorgaan met test-e (150-250mg) en tegelijkertijd paar weken HCG blasten.

Dus om je een voorbeeld te geven van een situatie waar je ballen na 2 weken HCG blasten terug volledig op formaat zijn:

week 1: test e op 150-250 mg en 2*1500IU HCG
week 2: idem
week 3: geen test e meer en 2*500-750IU HCG
week 4: idem week 3
week 5: nakuur beginnen

klein bumpje, maar verkies je dit boven hcg over de hele kuur? of alleen wanneer er geen hcg gebruikt is?
 
klein bumpje, maar verkies je dit boven hcg over de hele kuur? of alleen wanneer er geen hcg gebruikt is?

HCG tijdens de volledige kuur is beter.

Als je echter geen HCG hebt gebruikt tijdens een lange kuur, dan is hetgeen ik typte zeker een oplossing om toch nog een beter herstel te hebben.
 
Back
Naar boven