MuscleMeat

beetje uitgescheurd :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YuRi

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
516
Waardering
7
Ik heb sinds kort een digi camera dus heb ik ff een foto genomen van mijn uitscheuringen bij me oksel.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie het ook zo erg?
 
klik hier

de link ff knippe & plakke in een nieuw window.
 
tis wel een stuk meer dan bij mij ja..
bij mij alleen op die hoek boven me oksel, maar niet echt zichtbaar als ik me armen naar beneden heb hangen..
 
ik krijg een foutmelding ???
 
Ja dat kreeg ik eerst ook, gewoon http://www26.brinkster.com/brwa/uitgescheurd.jpg
kopieren en plakken in de adresbalk dan werkt het wel.


he k*t man die uitscheuringen :(
 
hmmz ik heb het dus ook ongeveer op dit niveau...

is niet mooi neej :(

rare is dat sommige mensen beweren dat een lager vetpercentage de scheuren voorkomt..

maar de plek waar ik de scheuren vooral heb zijn mijn biceps, en dat is het minst vette gedeelte van mijn hele lichaam..
 
ik heb het iets erger... met het verschil dat ik ook een erg bleke huid heb en dan nieuwe scheuren dan echt knalrood uitkomen bijna...

het het dus biceps/triceps/borsaanhechting/oksels

het grappige is, het laatse jaar heb ik echt een breed middel en ruime buikstreek ontwikkeld, maar daar zie ik nergens striemen... wiihaa :D
 
is idd erg lelijk ja.
k*t voor je... :(
 
Dat heb ik dus ook. Op dezelfde plek en aan de kant van de rug en dan ook vrij grote strepen. Ik baal daar behoorlijk van, maar volgens mij is daar niets aan te doen. Of toch wel?
 
Ik denk dat bijna iedereen dat heeft die regelmatig zwaar traint, maar als het goed is trekt de kleur wel weer weg. Je blijft het wel zien, maar niet zo rood als dit. Tenminste bij mij niet meer. Je houdt een soort littekentjes over
 
Als ik me arm gewoon naar beneden hou zie je die grote streep zitten. Op me rug zit het ook.

Veel mensen die ik dit heb laten zien zeggen dat ik minder zwaar moet gaan trainen. Heeft dit nog zin eigenlijk, want erger wordt het waarschijnlijk toch niet meer.
 
tering zeg, dat is wel erg ja.
Ik voel met je mee ->[Abeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb d'r nog helemaal geen gelukkig, hoop ze ook nooit te krijgen.
 
Ik heb ze gelukkig alleen op mijn bovenbenen, is weinig aan te doen.
 
Originally posted by falcon
Ik denk dat bijna iedereen dat heeft die regelmatig zwaar traint




Volgens jou is het een soort indicator van hard trainen?
ROFL..Net zoiets van als je het gevoel van kotsen krijgt heb je goed genoeg getraind(en gesquat uiteraard.)
 
teveel tijgerbalsem gesmeert? :D
idd. bro en nu maar flink groot worden dan hebben ze tenminste nog ergens voor gedient.
 
Ik heb er nog geen last van, alleen zo slecht train ik niet als ik me armomvang in 7/8 maand 8 cm laat groeien toch?
 
dat van mij is erger.
 
Originally posted by CQ_Demolisher





Volgens jou is het een soort indicator van hard trainen?
ROFL..Net zoiets van als je het gevoel van kotsen krijgt heb je goed genoeg getraind(en gesquat uiteraard.)

Nee, maar als je serieus met deze sport bezig bent zul je ook steeds zwaarder gaan en loop je het risico dat het inderdaad uitscheurd. Ik zeg niet dat het een indicator is, meer een gevolg van geregeld zwaar trainen. In ieder geval zwaarder dan je lichaam op die plek kan hebben. En dat heeft te maken met plaatselijke omstandigheden en niet met "snot voor de ogen" trainen.
 
Originally posted by falcon
En dat heeft te maken met plaatselijke omstandigheden en niet met "snot voor de ogen" trainen.




Ja,dan zal ik wel met snot voor de ogen trainen aangezien ik geen scheuren heb huh?ROFL..
 
Back
Naar boven