AndroidHealthClinic

beetje uitgescheurd :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by CQ_Demolisher





Ja,dan zal ik wel met snot voor de ogen trainen aangezien ik geen scheuren heb huh?ROFL..

ja, of je lichaam heeft er (nog) geen 'aanleg' voor om die scheuren te krijgen waar ik blij mee zou zijn als ik jou was. Het is niet altijd een mooi gezicht, zeker niet als het zulke grote zijn..
 
heb het ook op die plek.
ik denk ook elke keer dat het nu wel een keer op zal houden maar het gaat steeds maar verder.
heb toevallig van de week ook gemerkt dat het midden op de borst gaat scheuren....
heb er nu echt geen vertrouwen meer in dat het stopt.
zwaar klote dus....
heb ook wel met bepaalde olie'en gesmeert maar heeft allemaal geen zin...
 
das mooi $%^&(* voor je! Ik zou ook niet weten wat je er verder aan zou kunnen doen.
 
Ik denk dat het niks te maken heeft met wel of niet zwaar trainen. Ik ben vrij zwaar en train erg zwaar. toch heb ik er helemaal geen last van. mijn trainingspartner die vrijwel evenzwaar is en evenzwaar traint heeft er veel last van. ik denk dat het te maken heeft met de soepelheid van je huid. bij de een heeft de huid een veel grotere rek dan bij de andere. Genezen kan overigens niet er wordt wel gezegd dat het enigzins voorkomen kan worden door er minmaal twee keer per dag de olie uit vitamine E op te smeren.....
 
ik heb er persoonlijk ook geen last van en ik ben het afgelopen jaar toch wel weer een aardig stukkie gegroeid

maar goed vitamine E is een optie

succes
 
WoUz heeft ze ook zo erg.. beetje zonnebanken enzo en ze trekken voor het meest weer weg.. zijn gewoon soort kleine littekentjes.. littekencreme helpt goed.. ik heb zelf van die scheurtjes door het snelle groeien van mn benen in mn jeugd.. Littekencreme van biodermal helpt bij mijzelf erg goed.. wie weet helpt het ook wel bij jou..

Sterkte in ieder geval :(
 
Ik heb gehoord dat voor het trainen en na het trainen een lik uierzalf op deze plekken een gedeelte van het inscheuren kan voorkomen door de versoepelende werking.
Ik heb het wel eens gedaan, maar of het dus nut heeft gehad weet ik niet, want ik ben nog niet ingescheurd.
 
Had zelf last van een paar littekens door uitscheur maar door de zonnebank zijn ze stukke minder te zien dat werkte tenminste voor mij.
 
Bij mij is het ook zo egr, als het niet erger is, dus je bent niet de enigste
 
Originally posted by avg
Ik heb er nog geen last van, alleen zo slecht train ik niet als ik me armomvang in 7/8 maand 8 cm laat groeien toch?

Weet niet? Ik 4 cm in 2 maanden :D (Natural)
 
Bij mij op de sportschool raden ze aan om zinktabelletten naast je voeding te nemen dit om de uitscheuring een beetje te verminderen/remmen tegen gaan kan niet. Bij mij helpt het aardig groei veel en heb maar 1 stream op de achterkant van me schouderblad.
 
Een vriend van me heeft het ook heel erg, maar trekt toch wel weer weg naar verloop van tijd? Of gaat het pas weg als je stopt met trainen?
 
Originally posted by Medus@
Een vriend van me heeft het ook heel erg, maar trekt toch wel weer weg naar verloop van tijd? Of gaat het pas weg als je stopt met trainen?

Het gaat nooit meer weg.

Alleen op den duur worden ze wit en als je een beetje in t zonnetje zit zie je ze bijna niet meer.

En je kan natuurlijk tegen iedereen zeggen dat je mega gegroeid bent. :banana: :P
 
Back
Naar boven