MuscleMeat

beetje vreemde eend

Bezoekers in dit topic

Albertien

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
3
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik denk dat ik een beetje een vreemd eendje ben in jullie beit. Mijn naam is Albertien en ik ben een vrouw van 42 jaar. Ik studeer Geestelijke Verzorging en een onderdeel van mijn studie is medische ethiek. Hiervoor ben ik bezig met het onderwerp 'lichaamsbeleving'. Nou merkte ik al snel dat in de literatuur daarover eigenlijk bijna altijd de zieke of gehandicapte mens centraal staat. Interessant natuurlijk, daar niet van, maar volgens mij is dat toch maar één kant van het verhaal.

Ik heb deze site gevonden op internet omdat ik op zoek was naar een forum waar mensen niet vanuit ziekte of handicaps bezig zijn met de beleving van hun lichaam. En ik dacht, als er één groep is die daar helemaal voor gaat, dan zijn het de bodybuilders en ongetwijfeld hebben ze daar veel over te vertellen.
Ik ben zelf geen bodybuilder of fitnesser, al heb ik vroeger wel eens met gewichten getraind. Wel heb ik altijd sympathie gehad voor jullie sport en ik vind het prachtig om naar te kijken.

Ik hoop dat ik op deze site veel aan de weet kan komen en dat jullie het goed vinden dat ik ook af en toe eens vragen stel in een eigen thread, ook al hoor ik eigenlijk niet echt bij jullie groep.

heel veel groetjes,
Albertien
 
Welkom op het board Albertien.
Toeschouwers zijn hier ook welkom hoor.
Stel gerust de vragen die je hebt.
 
Vragen staat vrij. En dit board is nu eenmaal om informatie uit te wisselen dus...
 
Hey Albertien :wave: dit is een open forum dus iedereen is welkom!
 
Erg welkom op dit board. Ik hoop dat je wat positieve info naar buiten kan brengen over Bodybuilders!! Je zal zien dat wij Bodybuilders geen stereotype's zijn maar dat hier mensen rondlopen die verstand van zaken hebben , en info met elkaar delen!

Suc6
 
Welkom, hier kan je zelfs af en toe nog wat bijleren ook! Er word wel eens gezegd dat bodybuilders erg serieus zijn, maar je zal hier gaan merken dat wij eigenlijk stuk voor stuk enorme lolbroeken zijn!!
 
Ja enkel heeft de een gevoel voor humor en de ander niet :D :D :D
 
Back
Naar boven