Fitness Seller

before - > after half jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Fatalspeed1
"Bart_Wolbers" ...

Waar haal je eigenlijk het lef vandaan om op zo'n manier iemand de grond in te boren (zijn resultaat is super!), ben je soms jaloers of heb je gewoon een wat kleinere herseninhoud.

een combinatie van beide denk ik...
 
tja... wat moet ik hier nog aan toevoegen :thumbup:

:rocker:
 
je hoeft toch niet persee op een loopband te lopen??
Dat zou ik ook niet volhouden, probeer wat in de open lucht te joggen/hardlopen dan hou je het ook wat langer uit misschien?
En je raakt er een soort van verslaafd aan tenminste ik, en das niet slecht!
Je bent wel heeel goed vooruit gegaan!
 
Originally posted by dixi4ever
je hoeft toch niet persee op een loopband te lopen??
Dat zou ik ook niet volhouden, probeer wat in de open lucht te joggen/hardlopen dan hou je het ook wat langer uit misschien?
En je raakt er een soort van verslaafd aan tenminste ik, en das niet slecht!
Je bent wel heeel goed vooruit gegaan!

daar heb je wel gelijk in, ik heb idd vroeger ook heel veel gelopen
redelijk fanatiek zelfs, ik stond zelfs 2 weken voorde start van de roparun (rotterdam parijs) met een 8 tal lopers, helaas liep ik toen een blessure op en kon toen niet meedoen, daarna ben ik in een dip terrecht gekomen (drinken, eten en niet sporten) dat leverde me ook gelijk 15 kg extra op :headbang: en daar ben ik nu pas eindelijk weer overheen gekomen (heeft wel 3 jaar geduurd voor ik weer de motivatie op kon brengen!)
de reden dat ik op de loopband loop is omdat ik met een laag tempo moest lopen voor de vetverbranding, en ik ken mezelf als ik buiten ga lopen ga ik automatisch harder lopen, want nu liep ik met 8 kmh terwijl dat 3 jaar geleden nog 16 was, vandaar...

nu loop ik idd weer buiten het liefst in de bossen en ben gelukkig weer hersteld van mijn inzinking,
alleen wil ik niet meer zo fanatiek lopen en heb nu gekozen voor bb (is wel een verschil vroeger werd ik door het sporten alleen maar lichter terwijl ik nu zwaarder wordt ???

:rocker:
 
Netjes gedaan. Veel vooruitgang
 
Originally posted by Bart_Wolbers
**

zo, gedaan

Bart wolbers

ehm spike dit is een kloon van lord hellslayer..

Bart wolbers ie een zelfde jongen uit de plaats als mij...

HAd mij ook toegevoegd onder msn vlak na lord hellslayer

Maar volgens mij is die bart wolbers het zelf niet, want dat is een nogal miezerig en klein mannetje
 
knap gedaan hoor ik hoop dat ik zoiets vooruitgang ook kan behalen in een half jaar!! nogmaals netjes hoor
 
Zeker weten man, je ziet er onwijs goed uit. Vele hier op het forum (waaronder ik :D) zullen jaloer op je zijn.

en war Bart_Wolbers betreft: Kerel val dood!!!!
 
Back
Naar boven