XXL Nutrition

Before / After Ruim 20KG kwijt. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jafri

Cool Novice
Lid geworden
22 feb 2015
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
61kg
Hallo allemaal,

Even een stukje over mezelf; (vorig onderwerp heb ik waarschijnlijk in de verkeerde rubriek geplaatst, aangezien fotos hier gaan)

Begin 2014 ben ik begonnen met afvallen. Ik woog rond de 85 a 90kg. Inmiddels weeg ik 60KG. Ik doe veel cardio (vooral hardlopen) Puur ook omdat ik dit hartstikke leuk vind. Dit jaar heb ik me aangemeld voor meerderen hardloop evenementen, omdat ik dat hartstikke leuk vind 3n ik voel me dan enorm fit. (Dit had ik veel eerder moeten doen)

Ik heb via de huisarts een diëtist toegewezen. Ik had een vet percentage van 22+ (destijds gemeten bij diëtist) Iemand misschien een gokje (ongeveer) wat nu het vetpercentage is? Ik ben gisteren weer bij de diëtist geweest, ze wou niet mijn vetpercentage meten maar vond dat ik eerst mijn laatste beetje vet maar kwijt moest raken...

Echt spieren heb ik nog niet. Hier wil ik langzaam mee gaan beginnen. Tips zijn welkom.

20150227_103034~2.jpg
 
Laatst bewerkt:
BEFORE. Ik kan via de mobiel geen meerderen afbeeldingen uploaden. Deze foto is van begin 2014 toen ik begon.

image.jpg
 
Rond de 13% denk ik zo.
 
Ik doe inmiddels 2 dagen in de week buikspieroefeningen (15 min. Per keer) en 2 dagen cardio. (Hardlopen 20 min. Per keer).

Alleen mijn onderbuik heeft veel overtollige vel / huid. Is dit normaal na het afvallen? Het lijkt nu net of ik een kleim buikje heb daar het vel / huid. Is hier ook iets tegen te doen of verdwijnt dit vanzelf?

Foto 1: staand vel vast pakken
Foto 2: zittend vel vast pakken

20150315_221553.jpg


20150315_221432.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nette prestatie! In jouw geval zou ik lekker gaan bulken nu, voedingschema en trainingsschema. Dan lekker een beetje massa op dat frame bouwen!
 
knap gedaan man!
 
Netjes hoor! Ziet er stuk beter uit.
Je scheren zou trouwens geen slechte optie zijn :D
 
Ik ben gisteren weer bij de diëtist geweest, ze wou niet mijn vetpercentage meten maar vond dat ik eerst mijn laatste beetje vet maar kwijt moest raken...

Wut? ?? Is dat een pro-anna dietist of zo?
 
Iemand misschien een gokje (ongeveer) wat nu het vetpercentage is? Ik ben gisteren weer bij de diëtist geweest, ze wou niet mijn vetpercentage meten maar vond dat ik eerst mijn laatste beetje vet maar kwijt moest raken...

man man man, en dat is een professional?


als ik naar de recente foto's kijk zou ik jou VP zo rond de 10-12% gokken.



mijn mening, zeg ''fk you dietist'' begin met krachttrainen in een sportschool, zoek een beginnerschema online( BVB ICF5x5 of starting strenght). volg dat en ga 200-400 boven je caloriebehoefte zitten.( 2 gram eiwit per kilo VVM)
 
Inmiddels afscheid genomen van mijn diëtist. Ze vond het niet nodig dat ik mijn ervaringen hier deel. Dus ben ik zelf mijn eetschema gaan aanpassen (mijn diëtist heeft dit schema gemaakt. Ik heb alleen de walnoten. Kwark en meer yoghurt toegevoegd) omdat mensen vonden dat ik te weinig eet.


Ik ben inddels naar mijn mening meer gaan eten.

Ochtend;
1 boterham met pindakaas of kipfilet
1 beschuit met kaas
1 schaaltje yoghurt.
2 glazen water
1 kop thee zonder suiker

Middag;
2 boterhammen met pindakaas of kipfilet
1 schaaltje yoghurt
2 glazen water

Tussendoor (15.00); banaan of appel

Avond;
Variërend van aardappelen met groenten en vlees tot rijst met kip

Tussendoor (20.30); Snackajack met handje walnoten.

Voor het slapen;
Klein schaaltje kwark

20150323_153612.jpg
 
Ik doe inmiddels 2 dagen in de week buikspieroefeningen (15 min. Per keer) en 2 dagen cardio. (Hardlopen 20 min. Per keer).

Alleen mijn onderbuik heeft veel overtollige vel / huid. Is dit normaal na het afvallen? Het lijkt nu net of ik een kleim buikje heb daar het vel / huid. Is hier ook iets tegen te doen of verdwijnt dit vanzelf?

Foto 1: staand vel vast pakken
Foto 2: zittend vel vast pakken
Foto 3: Recente foto. Veel mensen vonden mij op mijn eerste post / foto te mager. Ik vind dat ik nu wel iets dikker ben geworden en dat dit beter is dan de eerste foto.

trek je boxer eens op joh
 
Oeps verkeerde topic
 
Wat een onprofessionele diëtiste als ik het zeggen mag. Aangezien ik zie dat je een goede instelling en motivatie hebt denk ik dat je op het juiste adres bent om wat te leren en een top fysiek te krijgen.

Een goede tip is als volgt:

Verdiep je in macro's, energie, en voeding over het algemeen. Als je vragen hebt stel ze !
 
1 woord: respect. Zo door blijven gaan, dan kom je er wel! :) :wl:
 
Wie eet er nou beschuit:)
 
Goed gedaan, mooi vetpercentage :)

Je hebt wel aardig wat gewicht moeten inleveren (25-30 kg) om zo'n 10% vet te verliezen. Het zou aannemelijk zijn dat je wel wat hoger stond als 22 procent.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Inmiddels afscheid genomen van mijn diëtist. Ze vond het niet nodig dat ik mijn ervaringen hier deel. Dus ben ik zelf mijn eetschema gaan aanpassen (mijn diëtist heeft dit schema gemaakt. Ik heb alleen de walnoten. Kwark en meer yoghurt toegevoegd) omdat mensen vonden dat ik te weinig eet. Ik ben inddels naar mijn mening meer gaan eten. Ochtend; 1 boterham met pindakaas of kipfilet 1 beschuit met kaas 1 schaaltje yoghurt. 2 glazen water 1 kop thee zonder suiker Middag; 2 boterhammen met pindakaas of kipfilet 1 schaaltje yoghurt 2 glazen water Tussendoor (15.00); banaan of appel Avond; Variërend van aardappelen met groenten en vlees tot rijst met kip Tussendoor (20.30); Snackajack met handje walnoten. Voor het slapen; Klein schaaltje kwark

oef.. is dit meer??

het verbreken van jullie samenwerking is een goede zet!
 
Back
Naar boven