MuscleMeat

Before/after

Bezoekers in dit topic

lrnzoo

Cool Novice
Lid geworden
14 dec 2015
Berichten
59
Waardering
33
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag beste leden,

Een paar jaar geleden al is een keer een before/after gepost van een operatie van gyno. Aangezien er best veel jongens/mannen dit probleem hebben vond ik het toen wel leuk om een topic ervan te maken(schaam me daar totaal niet voor) Daarna tot aan de Corona periode lekker wezen trainen. Door corona ca 1 tot 1,5 jaar niet getraind(eigen fout en gebrek aan motivatie) en daardoor wat ‘dikker geworden’. Afgelopen April weer begonnen met sporten 5x per week. Meteen ingezet op een cut aangezien ik erg ontevreden was met hoe ik eruit zag. Van 84kg naar 69/70kg gegaan in 13 weken tijd. Was veel vet kwijt geraakt en tegelijkertijd weer een beetje ‘spier’ opgebouwd. Ik zal de before/after plaatsen van de achterkant. Foto dateert van April dit jaar en de andere September. Zal van de week weer is foto’s zoeken van de Corona tijd en eentje van nu schieten. Heb zeker geen fysiek zoals vele hier wel hebben, maar vind het wel leuk om te delen. Groetjesss allemaal 👍
 

Bijlagen

E76C294D-E694-4258-950B-3BCC9C757491.png 6F766FBE-8B1F-4E15-BD71-C73A165A9F3F.png
Laatst bewerkt:
Nog even achtergrond informatie; ik ben 24 jaar, 1.74m en weeg nu 79.1kg. Bodyfat geen idee. Nooit gemeten eigenlijk. Ik kijk puur spiegel momenteel. Probeer het wel zo ‘clean’ mogelijk aan te pakken betreft voeding omdat ik niet ‘dik’ worden wil. Heb toch een zwaar beroep (stratenmaker) dus verbrand redelijk veel op een dag. Daarnaast 5x per week naar de gym. Ik wil mijzelf graag verbeteren op het fysieke gedeelte dus er mag zeker kritiek worden gegeven wat verbeterd moet worden. Ik weet dat ik veel tattoos heb en niet iedereen het misschien mooi vind, maar goed dat is een eigen keuze uiteraard 😂😋
 

Bijlagen

0F5768B0-2EC1-4EDF-9A1B-0AD5F7A464FA.jpeg
Plek zat voor meer tattoos :hedbang:
 
Plek zat voor meer tattoos :hedbang:
Hahahaha dat zeker, heb ook me hele been vol staan 😂. Nog alleen een stukje van achterkant van me rug en dan is het voor mij wel weer even genoeg geweest 😋
 
Was op zoek naar deze foto nog van de rug. Is ook 2 weken geleden gemaakt. Mocht er nog feedback/vragen zijn, lmk 👍
 

Bijlagen

CD372BB4-E38F-403B-AD1A-37478B038793.png
Back
Naar boven